Stránka 2 z 2

Napsal: pon 07.02.2011 23:38
od MattyX
co tam mas za gumy ? a jaky kola ?

Napsal: pon 07.02.2011 23:50
od voza
225/40 nebo 45 R17 a jsou to kola z M3 cabrio(e36)předky 7,5 a zadky 8,5

Napsal: pon 07.02.2011 23:51
od MattyX
to je standartni rozmer , uplne v klidu ;)

Napsal: úte 08.02.2011 18:50
od beann
ja e pridam tak trochu k tematu, koupil sem 320 coupe 92, podle vypisu vybavy to ma S704A - M SPORT SUSPENSION (M SPOROTVNI PODOVZEK) coz by mela bejt verze bez snizeni a i stabik by mel mit prumer 25mm misto 25,5mm u klasickyho M podvozku.

tak a jak to tak byva tlumice sou KO, jestli tam sou jeste tyhle origo samozrejme nevim, kazdopadne auto snizene asi je a predni pruziny sou cely tmave modry. takze predpokladam ze nejsou origo.

tak a ted jde o to jestli muzu pouzit treba sporotvni podvozek kde je naspano ze pasuje na 320-328 krom M podvozku.

Napsal: úte 08.02.2011 23:11
od maurom22
[quote="voza"]:D hm auto mě stálo 67tis takže podvozek za 40tis není pro mě[/q

nazdar ja mam v maxx vyskovo stavitelny a zatial som snim spokojny mna stal 400eur http://www.v-maxx.com/uk/

Napsal: úte 08.02.2011 23:20
od Totic
beann píše:ja e pridam tak trochu k tematu, koupil sem 320 coupe 92, podle vypisu vybavy to ma S704A - M SPORT SUSPENSION (M SPOROTVNI PODOVZEK) coz by mela bejt verze bez snizeni a i stabik by mel mit prumer 25mm misto 25,5mm u klasickyho M podvozku.
Cože tak to slyším prvně, nevím sice co znamená S a A, ale pod 704 je to normální sníženej M technik podvozek, takže žádná serie..
Nastuduj to tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=69403

Dokonce se ty origo pružiny v ETK rozdělujou nejen podle motorizace, ale i podle klima výbavy což ovlivňuje hmotnost.

Za levný prachy kupte pružiny Weitec -30/00, nebo -30/-15 a tlumiče dejte Kayaba, Sachs, nebo Bilstein určené pro M podvozek. Je to rovnocenná kvalitní alternativa k M techniku za dobrý peníze.

Napsal: úte 08.02.2011 23:50
od paveld
Mám na autě Bilstein B8 v kombinaci s pružinama HR sníženýma 60/30 a spokojenost. Neni to tvrdý jak šutr, ale podvozek jako takovej funguje luxusně a drží. Nevim ale jestli se to dá do 15t sehnat, já to před rokem koupil včetně těch pružin za něco přes 20t, pak jsem ale slyšel že se dá koupit i levněji.
Jako levnější a spolehlivou alternativu bych viděl Sachs Advantage, tlumiče se do 10t koupit dají stopro a stejně jako Bilstein byli použitý jako origo. Navíc se daji koupit jak tam píšou "pro provedení m-technik" tzn. že by měli mít o něco kratší pístnice a počítat s nižšim podvozkem. http://www.x1-autodily.cz/index.php?id= ... &br=32,854

Napsal: stř 09.02.2011 08:31
od 3er_Cabrio_E36
Já se teďka taky začal zajímat o výměnu tlumičů před sezónou. A vyvstaly mi dvě otázečky.
1) Nenašel jsem vhodné zadní tlumiče pro M-technik podvozek na cabrio. V ETK tlumiče odlišené jsou, ale v obchodech mají prostě jenom přední pro M-technik a zadní nikoli. Ale hledáním v katalozích výrobců a obchodech jsen došel k závěru, že bych mohl použít zadní tlumiče pro M-technik podvozky sedanů. Je to tak?
2) Máte zkušenosti se značkou BOGE? V ETK jsou uvední jako výrobce, takže asi jsou "prvovýrobce". Zajímá mě cena a dostupnost.

Dky za rady.

Napsal: stř 09.02.2011 08:37
od MattyX
1) ano mužeš , třebá zmíněná advantage ;)

2) ano Bohe sou kvalitka ;) delaji prvovýrobu mtech tlumičů na E30 ;) nebál bych se ;) popřípadě Kayaba ;)

Napsal: stř 09.02.2011 11:54
od 3er_Cabrio_E36
Výborně, díky :wink:

Napsal: stř 09.02.2011 15:07
od Totic
Spíš než hledat podvozek po nějakech pochybnejch Tuning shopech, kde ani neví co prodávají je lepší sázka na jistotu přímo v katalogu. Tady jsou na každou verzi, motorizaci a tuhost: http://www.mjauto.cz/newdocs/KAYABA_katalog.pdf#page=20
Excel G .. jsou trošku tužší a sportovnější než BMW origo prvovýroba. Zároveň ale kvalitní, protože se dávají už ve fabrice nejen na všechny japonce.

Pružiny: http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=5213
Komplet: http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=5134

Napsal: stř 09.02.2011 15:21
od MattyX
za mě pružiny weitec ANO , tlumiče NIKOLI! ;) jom za polovinu ceny poslouží ve vysledku uplne stejne a polovicni cena a stejna zivotnost ;)

Napsal: pát 15.03.2013 09:19
od Itchy
Me stakle chybi ta predstava jak vypada snizeni -15, -30 apod. ? Nema nekdo nejake priklady jak to vypada ? Asi budu potrebovat nove pruziny protoze mi pri zataceni doprava jak kdyby vibruje a drnci vlevo. A zda se mi ze je to tam nejak moc nizko. Ale na druhe strane kde to vypada ok je to fajn a chtel bych aby to pak bylo snizeno stejne.

Napsal: pát 15.03.2013 11:22
od Totic
No tak ty fotky snížení si dohledáš na netu, teď tady zrovna nic nemám. Mělo by se to podobat M-techniku, ale předek níž o což teď taky usiluju.
Takovej poznatek Weitec -30 pružení už mám doma, ale když jsem ji porovnal s origo M-tech pružinou (obě pro mot. 323i), tak Weitec je kratší asi 45mm! Leda usuzuju jak je tužší, že to míň sedne při zátěži a dorovná deklarovaných -30. Poreferuju jak je nahodím, spolu s SACHS Adv. nebo Bilsteiny tlumením.

Napsal: pát 15.03.2013 12:45
od fabledwarrior
Můžu se zeptat, jestli někdo neví, jak je to s průměrnou výdrží podvozku třeba WEITEC nebo Bilstein v porovnání třeba s JOMem? Myslím výškově stavitelný podvozky. Mě všichni kamarádi říkaj, ať se na ty drahý podvozky vyprdnu, že stejně nejezdím závody a mám to jen na běžný ježdění a že ikdyby ten JOM vydržel jen 3tinu toho co ty ostatní (což prý vydrží určitě víc), tak si stejně můžu koupit 2 další podvozky a teprv se dostanu na tu cenu těch dražších, takže se spíš vyplatí vzít toho JOMa nebo TA Technix:D

Napsal: pát 15.03.2013 14:52
od DWXak
Já mám s JOMem najeto asi 30tis, se snížením až na doraz a drží :)

Napsal: stř 03.07.2013 11:14
od Itchy
http://www.highperformanceparts.cz/pevn ... 4030.30564

co rikate na tento podvozek ? Sedelo by mi to snizeni i cena. Pri najezdu tak 4000 za rok to muze neco vydrzet ne ?.