Stránka 2 z 2
Napsal: sob 22.01.2011 21:36
od capri
řek bych že nechtěl 3.0 se 135kW pač by se to nevyplatilo když má ta 2.0 110kW

Napsal: sob 22.01.2011 21:45
od jeanes
capri píše:řek bych že nechtěl 3.0 se 135kW pač by se to nevyplatilo když má ta 2.0 110kW

Jako ze kdyz uz to je o litr objemu vic tak 25kW navic je prd jo?

Ono bude asi taky dost rozdil v kroutaku (hodnoty ted neznam)... Uvedu blbej priklad ale kdyz jsem jednou mel 1.6i se stejnym vykonem jako mel kamos 1.8i tak jemu to jelo lip - proste vetsi objem no... To jen tak mimo...
Napsal: sob 22.01.2011 21:52
od RomanSvach
TO:jeanes
olej, brzdy, vstriky.
jen si zpocitej kolik vyjde jeden vstrik a to ze u ojetiny je budes muset relativne brzo menit... navic v 6ti vstricich je proste vetsi sance ze se jeden pokazi, to plati o vsem a je to sucha matematika ta sance je proste o 50% vetsi, (viz ruska raketa vs americky raketoplan), ad absurdum kdyz mas 10 000 vstriku a 20 000 ventilu tak z autem ze servisu ani nevyjedes.
je to tezsi auto a stim se tahnou dalsi veci, navic kdyz je v automatu.
kazdopadne ten rozdil neni az tak markantni. neni to tak ze by na R6 byly 2x vetsi naklady. si prolez cele tohle forum a najdes tu odpoved na vsechny tve otazky.
Napsal: ned 23.01.2011 00:14
od Huska
capri píše:řek bych že nechtěl 3.0 se 135kW pač by se to nevyplatilo když má ta 2.0 110kW

to taky, ale hlavně 135kW se nedělala s šestikvaltem

a když už mít provozní náklady 3,0d tak 150kW

. Ve výsledku jsem hledal auto v co nejlepším stavu s dobrou výbavou.
Napsal: ned 23.01.2011 13:01
od Tehu
Huska píše:capri píše:řek bych že nechtěl 3.0 se 135kW pač by se to nevyplatilo když má ta 2.0 110kW

to taky, ale hlavně 135kW se nedělala s šestikvaltem
to je taky jedine minus co o proti 320d 110kw ma

ale jinak je volba jasne smerujici i k 135Kw verzi, sametovejsi chod, lepsi vykonova krivka, cca stejna spotreba. Naklady na vstriky josu velike i u 4R tak tak ty dva valce uz to zas tak neposerou

stejne uz budes nasranej v kazdym pripade

Takze zame jedine 330d

O 320d bych uvazoval az u e9x tam uz to docela jede
Napsal: ned 23.01.2011 13:42
od RomanSvach
320d si nemuzes kupovat s nazorem ze pojede... je to proste volba z rozumu bez zasahu emoci. je to takovy hodny privetivy moturek ktery te nebude rvat do sedadla, moc si toho nesezere a je proste takovej milej.
Ani v te E90 to neni nejaka hitparada. kdyz se chces povozit tak to nebude to prave orechove.
Prece jenom BMW jsou celkem tezke auta(viz.:Z4 vazi to co A6 v nafte) a tam nejakych 120kW na karate po okreskach nestaci.
ja nevim me ty otazky jestli 320d nebo 330d pripadaj takove blbe... pokud vam to penezenka a svedomi dovoli tak berte 330d a je ne?
Napsal: ned 23.01.2011 15:06
od jeanes
Tak v prvni rade mi jde o to, abych mel auto se kterym budu bez problemu moct denne jezdit. Doted jsem jezdil v celkem velkem LandRoveru TD4 s vykonem 82kW. Takze sedan/kombi s vykonem 110kW by pro me byl kazdopadne skok (uz kdyz jsem jel s Toledem 1,9TDi 81kW, tak jsem pocitoval velky rozdil...)...
Beru to asi tak, ze hledam E46 v co nejlepsim stavu a to bez rozdilu jestli 320d nebo 330d... Na automat radsi kaslu, takze manual...
Jeste bych mel otazku smerujici k prevodovce: 5-kvalt vs. 6-kvalt... Predpokladam, ze 5-ti kvalt je bez problemu (ma to vetsina aut)... Zajima me, jak je na tom prave ta 6-ti rychlostni prevodovka? Poruchovost, vydrz, rizika apod. oproti 5-ti kvaltu?
Napsal: ned 23.01.2011 16:57
od Tehu
jeanes píše: Beru to asi tak, ze hledam E46 v co nejlepsim stavu a to bez rozdilu jestli 320d nebo 330d...
tak to ti schvaluji, rozumny nazor

Napsal: ned 23.01.2011 20:25
od Oooz
Na karate po okrskách stačí i 90 KW. Pokud člověk chce karate na rovinky a má dobrej ,,skill" při jízdě rovně, pak by asi bylo lepší hodně silný auto. Off-topic pardon.
Pokud ti nevadí vyšší povinný ručení, vyšší spotřeba pak neni co řešit. Lepší zvuk, lepší svezení. Osobně zastávám nazor, že silnější auto je pro někoho bezpečnější. Brzdit a zatáčet umí všechno, ale občas se z problému dá dostat i plynem. Akorát se tim plynem dá do problému i dostat.
Otázka ohledně kvaltů - netušim nic o procentuální poruchovosti, ale čim víc kvaltů - tim líp. Možná mě tu někdo za tehle názor sežere ale šestka = menší spotřeba, menší otáčky a menší hluk při vyšších rychlostech. Např. mondeo 5ti kvalt bylo při 150 slyšet jak prase, oproti 6kvaltu, kde v té rychlosti byl jen šepot květin.
Napsal: ned 23.01.2011 20:39
od jeanes
Napsal: ned 23.01.2011 21:01
od Huska
Tehu píše:[ O 320d bych uvazoval az u e9x tam uz to docela jede
to je smutné že v e9x to jede a v e46 ne, když se jedná shodný motor nalazený o 10kW víc
jinak rozdíl ve spotřebě jsou 2l/100km .... což je rozdíl "daně" za lepší výkon a radost z jízdy .... a každý si zvolí své priority

Napsal: ned 23.01.2011 23:39
od mentuli
Já jsem určitě pro 330d. Sice tíhnu spíše k benzínu, ale 330d bych klidně bral taky.
Jak s 320d, tak i 330d jsem jel a rozdíl je nesrovnatelný.
Konkrétně jsem měl tu čest několik hodin řídit 135 kW verzi a byl jsem z ní nadšený. Je jasné, že většina z vás si určitě řekne, že rozdíl mezi 110 kW a 135 kW není takový rozdíl. Já říkám, že rozdíl jsem poznal hned.. ale o to tu nejde. Jde tu o nesrovnatelné chování motoru. Zatímco 320d sice rapidně zatáhne při 2000 rpm, poté se ve středních otáčkách chová jakžtakž ikdyž s výraznějším turboefektem a pak ve vysokých otáčkách už prd. 330d 135 kW jede všask úplně jinak... reakce na plyn jsou skoro okamžité, dokonce jsem se tomu sám divil... využitelných otáček je mnohem více.. motor táhne s chutí v jakémkoli pásmu a nedělá mu problém jít k omezovači, kde ani nepocítíte, že by vadl. A do toho samozřejmě extrémně rozdílný zvuk.. 320d je rachot .. 330d už je spíše taková naftová elegance.
Spotřeba odhadem tak o 1 až 1,5 litrů vyšší než 320d.. kolega s ní jezdí každý den do práce a má 6,5 l
Nevím jak je na tom 150 kW verze a jakým způsobem se projevuje, ale ze 135 kW v 330d jsem byl opravdu nadšen

Napsal: pon 24.01.2011 00:32
od jeanes
Napsal: pon 24.01.2011 17:05
od stenlie
Taky jsem pro 330D pružnost motoru oproti 2litru 4válu je prostě úplně na jiným levelu .má krásněj hluboký obsahový zvuk . a umí jezdit v v podstatě za stejné náklady co 2.0 když pomineme povinné ručení . co se týče poruchovosti myslím že 6vál by na tom měl být trochu líp už jen proto že ten motor je houževnatější .
Napsal: pon 24.01.2011 22:20
od jeanes
Takze, jak jsem psal - neresim uz, jestli 320d nebo 330d, ale konkretni nabidku auta. Naskytla se mi zajimava nabidka touringa 320d, 2003 a najeto cca 120.000km (POCTIVYCH). Auto je jako nove. Sice nema kozeny vyhrivany sport. sedacky a multifunkcni 3-ramenny volant (coz me mrzi), ale stav auta to vynahradi. Cena je 180.000km... Co myslite - to zni zajimave ne?