Stránka 2 z 4

Napsal: pon 17.01.2011 20:18
od elgroso
Ja jenom popisuji situaci, jak se to ma chovat nebo kde hledat problem netusim, coz je moje skoda bohuzel. Kazdopadne moc diky i tak, ze se mi to snazis vysvetlit! Preji pevne zdravi a treba prilezitostne pokud neco zjistis budu rad, pokud das vedet.. diky!

Napsal: pon 17.01.2011 23:14
od bibikuba
Je to tak jak jsem napsal,ta ochrana je v motorkách stahovačky.A myslím že to bude nainstalované jen u origo DO které ovládá ty okna.Mám E36 rok 98 v komplet výbavě tak to zkusím jestli mi to bude fungovat..Bmw je možná odlišný ale princip bude stejnej,co jsem měl Calibru tak jem dvakrát měnil kvůli té ochraně motorek-je to ale auto bez vrchního rámu dveří a proto to tam odcházelo-malinko vyběhanej pant a už to blbne....Co jsem ale četl manuál od E36 tak o té ochraně tam tušim píšou-bude to ale asi in výbava nebo se to dá možná jen aktivovat přes diagnostiku.

Napsal: stř 19.01.2011 00:18
od bibikuba
Tak jsem se Ti na to koukal a pro upřesnění mám E36 TOURING ROK 98 a mám origo centrál na DO a origo el.okna přední i zadní..Na předních oknech mám dojezdy nahoru i dolu tzn.vypínač je promačkávací jak na zvedání okna tak i na sundavání okna a přední okna ochranu mají.Na zadních oknech mám dojezd pouze dolů tzn.vypínač je promačkávací pouze dolů na sundavání okna a při zvedání se musí držet vypínač-zadní okna ochranu nemají.Je to zvláštní ale je to tak. :wink: Pokud má tedy okno promačkávací vypínač alespon nahoru tak tam ta ochrana asi bude.Vyzkoušíš to pouze tak že pustíš okno zcela dolů,promačkneš vypínač aby jelo samo nahoru a když ho podržíš tak se zastaví a popojede o kus dolů.Nezkoušel jsem ale ty zadky od řidiče ale na zadních dveřích tak je možné že od vypínačů z tunelu od řidiče ta ochrana taky bude fungovat-nemám tak dlouhý ruce :D

Napsal: stř 19.01.2011 00:25
od Fx
Mno, to by mělo odpovídat mému popisu :-)

Napsal: stř 19.01.2011 01:15
od Fatal Design
Mě se to na Coupe 4/98 chová vepředu stejně jak popisuje bikubikula. Někdy dokonce když zmáčknu a držím tlačítko nahoru, tak se to semnou pohádá a prostě ho musím pomalu vycukat nahoru. Vím, že to je nějaký error, ale prostě ta ochtana tam je.

Jinak na DO můžu držet zamčeno i hodinu a nic se neděje, ale když dám klíč doprava tak pěkně zavře předek, zadek i střechu. Škoda, že to nefachčí i na dálku :(

Na firemním Jaguaru to frčí oběmi směry. Když otevřu auto přes DO a podržím, tak stáhne všechny okna (střešní to nemá) a zase naopak když zamknu a podržím tak vyjedou nahoru. Tenhle stav by mi opravdu sednul i u mého auta. Třeba v létě když jdu k autu tak na dálku otevřu okna a než tam dorazím, tak ten největší hnus je pryč ... je to prima ...

Napsal: stř 19.01.2011 01:35
od bibikuba
Jestli Ti to cuká při zavírání-nefunkční dojezd nahoru,okno po promáčknutí vypínače popojede jen kus nahoru a zase malinko sjede ,takhle několikrát za sebou tak máš špatnej právě ten dojezd a budeš muset vyměnit ten motorek nebo tu elektroniku u motorku-nevím jak je to přesně dělané..Může to ale klidně způsobovat špatně nandanej motorek,špatně usazené okno či skřížené okno nebo něco jiného co brání hladkému zavírání okna-většinou je ale už špatná-slabá ta ochrana..Jinak to ovládání oken přes DO mě taky štve-že to nemaká..Mám sice klimu ale tohle se vždycky hodí-kdyžtak můžem alespon se starou paštikou zamachrovat :lol: :lol: :lol: :lol: TO: FX určo to zjistí jak to je a jestli se to dá předělat-stejně nemůže ven a nemá co dělat :onfire: :banan: :banan:

Napsal: stř 19.01.2011 01:44
od Fatal Design
bibikuba píše:kdyžtak můžem alespon se starou paštikou zamachrovat :lol: :lol: :lol: :lol:
To sis dovolil moc !!! :sly: :lol: :lol:

Jinak jo. Něco tam bude špatně, ale zatím se peru a nějak extra mi to zase nevadí. Většinou to vyjede pěkně. Jak bude teplo tak to rozhodím a uvidím ...

Napsal: stř 19.01.2011 01:47
od Fx
Bibikuba: Většinou je problém v silonovém jezdci za 50 Kč (2 ks na jedny dveře), kvůli kterému není třeba sundavat motorek, ke kterému je nejdebilnější přístup na světě :). Začal bych tím jezdcem, samozřejmě i vyčistit a promazat kolejnice.

Obrázek

Motorkem to samozřejmě taky může být, ale začal bych tímhle. Na tom motorku se nechá krásně navztekat.

Koukám teď do těch schémat a zas takovej elektronik nejsem, nicméně neobjevil jsem tam zatím nic pro nás zajímavého. Vzhledem k tomu, že tu jednotku nemám na stole na hraní, ani moc nehrozí, že bych to vyzkoumal na jednotce přímo. V podstatě by stačilo, pokud by z nějakého výstupu šlo vzít výstup, který by odpovídal délce stlačení tlačítka na ovladači. Pak by to šlo napojit na pin pro double lock na konektoru X13253 modulu ZKE IV.

Napsal: stř 19.01.2011 01:51
od Fatal Design
Fx píše:Bibikuba: Většinou je problém v silonovém jezdci za 50 Kč (2 ks na jedny dveře), kvůli kterému není třeba sundavat motorek, ke kterému je nejdebilnější přístup na světě :). Začal bych tím jezdcem, samozřejmě i vyčistit a promazat kolejnice.

Obrázek
O tom jsem už taky cosi slyšel. Má to vliv i na "hýbavost" oken na coupe ? Kamarád má iSo a když otevře dveře, tak se mu to sklo zaklepe výrazně méně než mě. To by mohlo s tím souviset, ne ?

Napsal: stř 19.01.2011 01:53
od Fx
Můžou to být třeba i uvolněné nýty na stahovačce, ale tyhle silonové jezdce drží celé okno ve stahovačce. Jak je vycvakneš oba, okno ti slítne dolů. Takže ano, může to být tím a většinou to tím je, protože je to nejslabší (nejměkčí) článek mechanismu.

Napsal: stř 19.01.2011 01:57
od Fatal Design
Fx píše:Můžou to být třeba i uvolněné nýty na stahovačce, ale tyhle silonové jezdce drží celé okno ve stahovačce. Jak je vycvakneš oba, okno ti slítne dolů. Takže ano, může to být tím a většinou to tím je, protože je to nejslabší (nejměkčí) článek mechanismu.
OK, díky. Jak pojedu kolem BMW tak si je koupím a jak bude teplo tak vyměním. Buď to bude OK, nebo třeba zjistím v čem je chyba.

Napsal: stř 19.01.2011 02:00
od Fx
Číslo dílu 51 32 1 938 884, závlačka je součástí. Když už to budeš dělat, doporučuju vyměnit i čudle na tapci, když ho budeš sundavat, a udělat to na obou stranách.

Napsal: stř 19.01.2011 02:05
od Fatal Design
Fx píše:Číslo dílu 51 32 1 938 884, závlačka je součástí. Když už to budeš dělat, doporučuju vyměnit i čudle na tapci, když ho budeš sundavat, a udělat to na obou stranách.
:Poklona: ó děkuji pane, zrovna jsem se jal to hledat :) "Čudle" ... to budou mít v CarTecu zase veselo :) posledně jsem chtěl "silikonovou dírku" (kloub na řadičku) :lol:

Napsal: stř 19.01.2011 02:16
od Fx
Proboha, silikonová dírka, to je už spíš na sexshop... :lol:

Napsal: stř 19.01.2011 02:19
od Fatal Design
Fx píše:Proboha, silikonová dírka, to je už spíš na sexshop... :lol:
Tak to dopadá, když si to nenajdu dopředu v ETK :) Byli tam mrtví smíchy :)

Napsal: stř 19.01.2011 02:21
od Fatal Design
Ještě k tomu kamarádovu autu. Je to E36 318iS 4/1996 auto má centrál bez DO + auto je bez BC (analogové hodiny). Má k tomu bohužel jen jeden klíč. Jsi schopný mu k tomu dodělat druhý ? Co je k tomu třeba a kolik by to +/- stálo ?

Napsal: stř 19.01.2011 02:22
od bibikuba
:Poklona: ó děkuji pane, zrovna jsem se jal to hledat :) "Čudle" ... to budou mít v CarTecu zase veselo :) posledně jsem chtěl "silikonovou dírku" (kloub na řadičku) :lol:[/quote]Když jsi u toho hledání-dájí se najít na netu origo díly s cenama třeba v BMW INVELT či jinde?Krom teda ETK On-line- nebo tam ty ceny dílů odpovídají???Myslím na E36

Napsal: stř 19.01.2011 02:27
od Fatal Design
bibikuba píše:
Fatal Design píše::Poklona: ó děkuji pane, zrovna jsem se jal to hledat :) "Čudle" ... to budou mít v CarTecu zase veselo :) posledně jsem chtěl "silikonovou dírku" (kloub na řadičku) :lol:
Když jsi u toho hledání-dájí se najít na netu origo díly s cenama třeba v BMW INVELT či jinde?Krom teda ETK On-line- nebo tam ty ceny dílů odpovídají???
Připadalo mi to jako ETK, ale už si nevzpomenu. Kupoval jsem tam už asi 20 věcí a u většiny dílů ty ceny +/- seděly. Pamatuju si ale jeden co mi vyšel na 60,- a platil jsem 250,- ... Když se ale zeptáš e-mailem tak ti odpoví i s cenou (alespoň v OV) konkrétně p.Ševčík ...

Napsal: stř 19.01.2011 02:29
od Fx
Je to sice opruz, ale na http://www.bmwkrotil.cz se dá podle čísla dílu zjistit cena. Jen se to číslo musí přepsat, vkládání nefunguje.

Napsal: stř 19.01.2011 02:30
od Fatal Design
Fx píše:Je to sice opruz, ale na http://www.bmwkrotil.cz se dá podle čísla dílu zjistit cena. Jen se to číslo musí přepsat, vkládání nefunguje.
To je to nejmenší, díky !