Stránka 2 z 2
Napsal: úte 11.01.2011 16:28
od Totic
Vložil se mě dvakrát stejnej příspěvěk tak tentok změním když nešel smazat..
V podstatě když to není lineární stupnice, nevíte kolik je teda rozmezí mezi těma bílýma čárkama, ty značí třetiny. Protože i když máš termostat dobrej, někdy to kolem středu kolísá (ne tolik). Ale myslel jsem, že ty značky ukazujou zahřátej motor na provoz, ne?
Ps: jinak vim, že na nějaký to vytáčení je potřeba zahřát aj volej, tj. ujet min. 10km.
Napsal: úte 11.01.2011 18:39
od Fx
Hlavně bacha na to, že u E36 nemá ručička teploty lineární charakteristiku. Není to tak, že by uprostřed bylo 90, tak čtvrtka je 45 stupňů.
Napsal: sob 15.01.2011 16:17
od Totic
Mno tak spraveno, ohřívá to bleskově ačkoliv se oteplilo a je +8°c. Jinak cena pro e36 323i - Wahler 92°c ... 373,- Kč (jen) hehe
Napsal: sob 22.01.2011 12:04
od Mishak
Totic píše:Vložil se mě dvakrát stejnej příspěvěk tak tentok změním když nešel smazat..
V podstatě když to není lineární stupnice, nevíte kolik je teda rozmezí mezi těma bílýma čárkama, ty značí třetiny. Protože i když máš termostat dobrej, někdy to kolem středu kolísá (ne tolik). Ale myslel jsem, že ty značky ukazujou zahřátej motor na provoz, ne?
Ps: jinak vim, že na nějaký to vytáčení je potřeba zahřát aj volej, tj. ujet min. 10km.
Tohle bych trochu opravil...
Kdysi jsme si s kamarádem pořídili na 14kilokorun neskutečně dobrý auto na blbnutí ato Pažouta 309 GTi (1,9 8V 120hp v tunovým autě) A to se vyznačovalo mimo jiné kvatlitní baterií budíku a mezi nima teploty obou motorovejch kapalin. A ten olej se zahřívá teda kua pomalu. Na 20 km do práce se dostal na ideální teplotu až když jsem parkoval:)