Stránka 2 z 4
Napsal: sob 22.12.2012 18:35
od c4mel
no tak tedkom budu měnit ramena tak řeknu servisákovi at se mi mrkne na hadice při té výměně...ale auto stálo třeba celý den venku na sněhu a pod autem nic takže to musí strašně malinko unikat
Napsal: sob 22.12.2012 21:24
od onlybimmers
nemusi bejt louze pod autem, staci, kdyz se to bude hned nekde vyparovat

Napsal: sob 22.12.2012 23:12
od Kalinous
Stejný problém až na auto E30, 316. Voda se ztrácí docela razantně až do půlky chladiče, dým hustý býlí, jak za studena tak za tepla, od výfuku voda a problémy z otáčkami, nedrží, kolísají, a někdy i motor zhasne, olej v pořádku bez emulze hadice netečou..to už vypadá na to těsnění pod hlavou ??

Napsal: ned 23.12.2012 01:47
od c4mel
no mě má motor taky tendenci jakoby chcípnout po chvíli když auto stojí a běží na volnoběh ale otáčky nekolísaj jen se auto rozklepe a váha vzduchu je pročištěná a nepomohlo to
Napsal: ned 23.12.2012 15:09
od shade741
Volnoběžnej ventil- vyčistit ( po startu auto chcípne či se klepe) či další netěsnost v hadicích,
Zkontrolovat všechny gumový hadice, stačí aby se to někde dýl dotýkalo čehokoliv tvrdšícho a časem se to prodře- pak to vlhne, následně kape a pak to prdne uplně
ta 316- to už fakt vypadá zle...
Napsal: ned 23.12.2012 23:59
od KKKuba
Kalious-mrkni se jestli to netlakuje do vody(jako že asi bude)...
Napsal: pon 24.12.2012 08:46
od c4mel
shade741 píše:Volnoběžnej ventil- vyčistit ( po startu auto chcípne či se klepe) či další netěsnost v hadicích,
Zkontrolovat všechny gumový hadice, stačí aby se to někde dýl dotýkalo čehokoliv tvrdšícho a časem se to prodře- pak to vlhne, následně kape a pak to prdne uplně
ta 316- to už fakt vypadá zle...
no mě se to auto klepe až po zahřátém motoru když je studený tak nic...a je složité ho vyčistit nemáš třeba návod na youtube? nejsem zase nějak zručný

Napsal: úte 25.12.2012 09:58
od Totic
..s 500ti příspěvkama určitě víš kde je FAQ a tam návod je

Napsal: stř 26.12.2012 19:47
od Kalinous
KKKuba píše:Kalious-mrkni se jestli to netlakuje do vody(jako že asi bude)...
Dnes jsem to byl umyt v myčce (15km) a za studena vůbec nereaguje, voda se zase začala ztrácet a otáčky kolísaly podle nálady. Zahřálo se to a jelo to kupodivu normálně, po chvíli zase na 3 válce a tak nějak průběžně..tlakování ? To mám chápat jak ?? (hadice jsou tvrdé a fest) jestli je to takhle myšleno. z topení se line taky krásný zápach fridexu to může byt způsobeno čím ?? nemůže to všechno dělat jen nějaké prasklé ''topné tělísko'' nebo něco na ten princip nevím jak to má baworsko vymyšlené. V nejbližších dnech budu sundávat hlavu a zjistí se škody..tak bych to nerad dělal zbytečné. Chlapík co jsem to od něho koupil mi tehdy říkal že mu auto taky ''kuckalo'' vyměnil údajné nějaké ''relátko'' tak mi to popsal a řekl že pak to bylo v pořádku. Já teda osobně myslím že to v relátku nebude..přece jen se mi to nezdá a tak se to rozdělá a rovnou se to udělá i z rozvody.
Napsal: čtv 27.12.2012 11:13
od kamil320i
hofffko píše:Já mám nový chladič a expanzku,ale když se z autem projedu a pak vypnu motor utíká mi hodne voda z pod víčka.
Než vypnu motor,vodu mám po rysku a hned ja ho vypnu,začně se voda zvedat a pomalu vytékat .A to jsem zkoušel mít dolito po čáru a taky cca 5cm pod čáru a vždy mi voda vyteče tak,že zůstane asi 1cm nad spojem nadržka/chladič. Dolíval jsem taky u zahřáteho motoru.
Máte někdo zkušenost??????????????
Dík
A mas to dobre ovzdusneny?
Napsal: čtv 27.12.2012 12:17
od shade741
Závan fridexu z topení plus mokrý koberec- děravé těleso topení
Musis to kvalitně odvzdušnit, pokud to je zavzdušnění nebo někde děravý bude to vytejkat
Vyměnil relátko- tak možná relé palivový pumpy, nebo samotná palivová pumpa
Napsal: čtv 27.12.2012 13:08
od Kalinous
shade741 píše:Závan fridexu z topení plus mokrý koberec- děravé těleso topení
Vyměnil relátko- tak možná relé palivový pumpy, nebo samotná palivová pumpa
Děravé těleso topení, no je to víc než možné ..a nevíš prosím tě jak se k němu dostat ?? Dělal jsem to na golfovy a tam bylo třeba oddělat palubovku se vším všudy,takže mně čeká další takové utrpení ?

Ještě k tomu relé moc jsem ho nepochopil, palivová pumpa je stará ..tak nevím co měl pán namysli.

Napsal: čtv 27.12.2012 13:13
od shade741
Bohužel pokud se opravdu jedná o těleso topení omrd je to stejný

Prvně ale opravdu kvalitně odvzdušnit, návodu je zde hromada, mrkl bych i na pumpu- některé měly plastové vrtule které se rozletěly nebo protáčeli, pokud je pumpa KO- nedodávám palivo motor cuká a jde nepravidelně, to samý její relé si troufnu říct
Těsní ti víčko? Je tam správné?
Napsal: sob 29.12.2012 00:02
od Kalinous
shade741 píše:Bohužel pokud se opravdu jedná o těleso topení omrd je to stejný

Prvně ale opravdu kvalitně odvzdušnit, návodu je zde hromada, mrkl bych i na pumpu- některé měly plastové vrtule které se rozletěly nebo protáčeli, pokud je pumpa KO- nedodávám palivo motor cuká a jde nepravidelně, to samý její relé si troufnu říct
Těsní ti víčko? Je tam správné?
Návod si najdu a zkusím to odvzdušnit, pumpu nejspíš koupím novou tak či tak, abych měl klid na duši. Víčko bych řekl že originální bude, neteče, kolem je sucho, to bude asi v pořádku. Děkuji za užitečné rady . :palec:
Napsal: sob 29.12.2012 02:53
od EdyBoyS
Prášek do chladiče nikdy nesypat !!! na to trpí každé BMW!
nejen, že si ucpeš celý chladič, který následně ztrácí svoji funkčnost a životnost, ale hlavně si odjebeš ventil topení a auto ti v zimě nebude topit, či naopak... sekne se klapka a klima nebude reagovat na nastavené stupně...
Mě se to stalo, nalil jsem do chladiče nějakou kapalinu na utěsnění chladiče a výsledkem byl stále tečící chladič, který přestal fungovat jak měl - auto se přehřívalo atd... zrušil jsem si i termostat chladiče a ten ventil topení... lepší našetřit a koupit rači novej chladič, v náhradě je za 3.ooo,- Kč, to není moc
Napsal: úte 01.01.2013 19:27
od c4mel
Totic píše:..s 500ti příspěvkama určitě víš kde je FAQ a tam návod je

tak bud sem slepej nebo nvm já sem tam ten návod nenašel
Napsal: úte 01.01.2013 21:41
od shade741
Napsal: úte 01.01.2013 21:46
od c4mel
jo aha já to hledal u faq vedle hledat a pak ve fag u uživatele tak to potom jo dík

Napsal: stř 02.01.2013 00:20
od Totic

nebo: přidržíme klávesu Ctrl a rolujeme zároveň kolečkem myši a písmo se nám jako zázrakem zvětšuje nebo zmenšuje

c4mel píše:jo aha já to hledal u faq vedle hledat a pak ve fag u uživatele tak to potom jo dík


To pak jo, chtělo by to už vážně tenhle portál trochu zmodernizovat a zintuitivnit..

:/
Napsal: pát 11.01.2013 00:08
od c4mel
tak sem to dneska pročistil a nic furt to samé

zahřátý motor zastavím a tak za 1-2minuty se auto začne klepat a drží jen na 600ot sral sem se s tím 3 hodiny a kolik sprostých slov padlo

fakt pakárna se k tomu ventilu dostat... nevíte teda čím by to mohlo být?