Stránka 2 z 2

Napsal: pon 03.01.2011 18:45
od pesa84
To si děláš kozy, já 2500 a ty jen 500, hezký no.. 8O

Přesně tak, když sem se ptal v BMW kolik má mít stupnů správný předvstřik bylo mi řečeno, že BMW předvstřik ve stupních neudává ale má mít 90 mm na těch hodinkách a dále sem našel toto:
Auto s méně jak 20 000 km = 0.95 mm +-0.02 mm (0.4 +- 0.001in) a auto nad 20 000 km = 0.90 mm +-0.02 mm (0.035 +- 0.001in)

Napsal: pon 03.01.2011 22:07
od bibikuba
Tak to vypadá na hodnoty pro nezajetej motor,zajetej motor ale chybí Ti hodnota pro odjetej motor :smich2: Až budu mluvit s klukem co mi to dělal tak se schválně zeptám co že to tam vlastně nastavil za hodnotu-vím že má ale program bosch s hodnotama na seřizování..

Napsal: pon 03.01.2011 23:16
od oldaf
Pokud má motor už něco najeto tak je potřeba taky trochu přenastavit vačku. Když nastavím vačku u TDSa který má něco už najeto na základní nastavení tak auto je takový tupý od spodu, začne táhnout až s nástupem turba. Ale když přenastavím vačku tak táhne už od volnoběhu.

Napsal: úte 04.01.2011 16:52
od pesa84
:smich2:

jo, pravda o tom jsem taky slyšel.. Zavolám do servisu jestli mi to tak dělal taky.. to by mě celkem zajímalo..

Napsal: úte 04.01.2011 17:02
od oldaf
pesa84 píše::smich2:

jo, pravda o tom jsem taky slyšel.. Zavolám do servisu jestli mi to tak dělal taky.. to by mě celkem zajímalo..

Většinou to nikdo nedělá, nasaděj jen přípravek na vačku a utáhnou rozvodový kolo

Napsal: úte 04.01.2011 23:50
od bibikuba
jo,jo dneska se s tím nikdo nezabejvá,nasaděj přípravky,udělaj základ,zaplat a hotovo..Nebo je spíš málo lidí který to opravdu znaj a snaží se to dělat pro peníze a zároven pro pocit z dobře vykonané práce :roll: Přál bych si potkat někoho kdo rozumí motoru TDS než mě to stálo dvacet litrů a výsledek nic moc :(

Napsal: stř 05.01.2011 08:58
od BMWIIIPower
Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.

Napsal: stř 05.01.2011 17:14
od Tompo
BMWIIIPower píše:Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
kdo a kde to dělá?

Napsal: stř 05.01.2011 19:58
od pesa84
za 800 je přijatelná cena akorát se vsadím, že to bude někde daleko ode mě.. :lol:

Napsal: stř 05.01.2011 20:13
od BMWIIIPower
Tompo píše:
BMWIIIPower píše:Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
kdo a kde to dělá?
http://www.falcon-racing.cz/mereni-vykonu/

Napsal: stř 05.01.2011 20:16
od Author
oldaf píše:Pokud má motor už něco najeto tak je potřeba taky trochu přenastavit vačku. Když nastavím vačku u TDSa který má něco už najeto na základní nastavení tak auto je takový tupý od spodu, začne táhnout až s nástupem turba. Ale když přenastavím vačku tak táhne už od volnoběhu.
prosim tě, nastavuješ jí dle TISu nebo ještě víc?

http://img641.imageshack.us/img641/9458/beznzvuut.jpg

dík

Napsal: stř 05.01.2011 20:38
od pesa84
taky píšou o 20 000km.. :wink:
nejsem si jistý, ale mam pocit, že jsem tu někdy někde četl, že to někdo podkládá měrkama.. je to možný?

Napsal: stř 05.01.2011 20:56
od Author
jo , však to píšou v tisu, že přípravek se má podložit měrkama do výšky 4.5mm, mě jde o to jestli má někdo vyzkoušený jestli je lepší ji natočit ještě víc
já to dycky udělal cca ty 4.5mm a dál to neřešil

Napsal: stř 05.01.2011 21:03
od oldaf
Nejvíc jsem ji podkládal 4,8mm, víc jsem ji už nezkoušel podkládat protože mi připadalo že už to nemělo na chod motoru vliv. Rozdíl mezi 4,6 a 4,8 nebyl žádnej. Ale rozdíl mezi 0 a 4,6mm je velkej, je z toho úplně jinej motor.

Napsal: stř 05.01.2011 21:15
od pesa84
možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?

Napsal: stř 05.01.2011 22:04
od Author
oldaf píše:Nejvíc jsem ji podkládal 4,8mm, víc jsem ji už nezkoušel podkládat protože mi připadalo že už to nemělo na chod motoru vliv. Rozdíl mezi 4,6 a 4,8 nebyl žádnej. Ale rozdíl mezi 0 a 4,6mm je velkej, je z toho úplně jinej motor.

fajn, takhle sem to chtěl slyšet, díky :wink:

Napsal: stř 05.01.2011 22:08
od Author
pesa84 píše:možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?

když nastavuješ předvstřik tak se s vačkou nehejbe


řetěz klika-čerpadlo akorát nasadíš tak aby se ti kryly tečky na ozubeným kole kliky a čerpadla se světlejšíma článkama na řetězu
když se pak šteluje předvstřik tak se nic na rozvodech nehýbe, jen se natáčí čerpadlo

Napsal: čtv 06.01.2011 01:13
od bibikuba
problém je v tom že motor TDS si dělá co chce a myslím že to není jen můj problém,co jsem tady četl..Jednou to jede normálně a podruhé se mu zas nechce a je to najednou límý jak sv...asi jak se vyspinká :? Tudíž myslím že měření výkonu jsou vyhozený peníze-i když pro dobrej pocit to zas tolik nestojí...

Napsal: čtv 06.01.2011 11:00
od pesa84
Author píše:
pesa84 píše:možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?

když nastavuješ předvstřik tak se s vačkou nehejbe
dík, mě to bylo právě divný.. bavili sme se o předvstřiku a pak najednou hýbání vačky.. už sem myslel, že zavolám borcoj co mi to dělal, že to nějak vochcal.. :lol:

jinak je pravda stím, že po každým nastartování to někdy jede suprově, krásně táhne a někdy zas je to líný jak mrtvolka..