Stránka 2 z 2
Napsal: pon 03.01.2011 18:45
od pesa84
To si děláš kozy, já 2500 a ty jen 500, hezký no..
Přesně tak, když sem se ptal v BMW kolik má mít stupnů správný předvstřik bylo mi řečeno, že BMW předvstřik ve stupních neudává ale má mít 90 mm na těch hodinkách a dále sem našel toto:
Auto s méně jak 20 000 km = 0.95 mm +-0.02 mm (0.4 +- 0.001in) a auto nad 20 000 km = 0.90 mm +-0.02 mm (0.035 +- 0.001in)
Napsal: pon 03.01.2011 22:07
od bibikuba
Tak to vypadá na hodnoty pro nezajetej motor,zajetej motor ale chybí Ti hodnota pro odjetej motor

Až budu mluvit s klukem co mi to dělal tak se schválně zeptám co že to tam vlastně nastavil za hodnotu-vím že má ale program bosch s hodnotama na seřizování..
Napsal: pon 03.01.2011 23:16
od oldaf
Pokud má motor už něco najeto tak je potřeba taky trochu přenastavit vačku. Když nastavím vačku u TDSa který má něco už najeto na základní nastavení tak auto je takový tupý od spodu, začne táhnout až s nástupem turba. Ale když přenastavím vačku tak táhne už od volnoběhu.
Napsal: úte 04.01.2011 16:52
od pesa84
jo, pravda o tom jsem taky slyšel.. Zavolám do servisu jestli mi to tak dělal taky.. to by mě celkem zajímalo..
Napsal: úte 04.01.2011 17:02
od oldaf
pesa84 píše:
jo, pravda o tom jsem taky slyšel.. Zavolám do servisu jestli mi to tak dělal taky.. to by mě celkem zajímalo..
Většinou to nikdo nedělá, nasaděj jen přípravek na vačku a utáhnou rozvodový kolo
Napsal: úte 04.01.2011 23:50
od bibikuba
jo,jo dneska se s tím nikdo nezabejvá,nasaděj přípravky,udělaj základ,zaplat a hotovo..Nebo je spíš málo lidí který to opravdu znaj a snaží se to dělat pro peníze a zároven pro pocit z dobře vykonané práce

Přál bych si potkat někoho kdo rozumí motoru TDS než mě to stálo dvacet litrů a výsledek nic moc

Napsal: stř 05.01.2011 08:58
od BMWIIIPower
Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
Napsal: stř 05.01.2011 17:14
od Tompo
BMWIIIPower píše:Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
kdo a kde to dělá?
Napsal: stř 05.01.2011 19:58
od pesa84
za 800 je přijatelná cena akorát se vsadím, že to bude někde daleko ode mě..

Napsal: stř 05.01.2011 20:13
od BMWIIIPower
Tompo píše:BMWIIIPower píše:Nejlíp jak zjistit,jestli má auto výkon jaký má mít,je zajet na brzdu...od 800kč za měření,což si myslím,je rozumná investice,než začneš řešit drahý opravy.
kdo a kde to dělá?
http://www.falcon-racing.cz/mereni-vykonu/
Napsal: stř 05.01.2011 20:16
od Author
oldaf píše:Pokud má motor už něco najeto tak je potřeba taky trochu přenastavit vačku. Když nastavím vačku u TDSa který má něco už najeto na základní nastavení tak auto je takový tupý od spodu, začne táhnout až s nástupem turba. Ale když přenastavím vačku tak táhne už od volnoběhu.
prosim tě, nastavuješ jí dle TISu nebo ještě víc?
http://img641.imageshack.us/img641/9458/beznzvuut.jpg
dík
Napsal: stř 05.01.2011 20:38
od pesa84
taky píšou o 20 000km..
nejsem si jistý, ale mam pocit, že jsem tu někdy někde četl, že to někdo podkládá měrkama.. je to možný?
Napsal: stř 05.01.2011 20:56
od Author
jo , však to píšou v tisu, že přípravek se má podložit měrkama do výšky 4.5mm, mě jde o to jestli má někdo vyzkoušený jestli je lepší ji natočit ještě víc
já to dycky udělal cca ty 4.5mm a dál to neřešil
Napsal: stř 05.01.2011 21:03
od oldaf
Nejvíc jsem ji podkládal 4,8mm, víc jsem ji už nezkoušel podkládat protože mi připadalo že už to nemělo na chod motoru vliv. Rozdíl mezi 4,6 a 4,8 nebyl žádnej. Ale rozdíl mezi 0 a 4,6mm je velkej, je z toho úplně jinej motor.
Napsal: stř 05.01.2011 21:15
od pesa84
možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?
Napsal: stř 05.01.2011 22:04
od Author
oldaf píše:Nejvíc jsem ji podkládal 4,8mm, víc jsem ji už nezkoušel podkládat protože mi připadalo že už to nemělo na chod motoru vliv. Rozdíl mezi 4,6 a 4,8 nebyl žádnej. Ale rozdíl mezi 0 a 4,6mm je velkej, je z toho úplně jinej motor.
fajn, takhle sem to chtěl slyšet, díky

Napsal: stř 05.01.2011 22:08
od Author
pesa84 píše:možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?
když nastavuješ předvstřik tak se s vačkou nehejbe
řetěz klika-čerpadlo akorát nasadíš tak aby se ti kryly tečky na ozubeným kole kliky a čerpadla se světlejšíma článkama na řetězu
když se pak šteluje předvstřik tak se nic na rozvodech nehýbe, jen se natáčí čerpadlo
Napsal: čtv 06.01.2011 01:13
od bibikuba
problém je v tom že motor TDS si dělá co chce a myslím že to není jen můj problém,co jsem tady četl..Jednou to jede normálně a podruhé se mu zas nechce a je to najednou límý jak sv...asi jak se vyspinká

Tudíž myslím že měření výkonu jsou vyhozený peníze-i když pro dobrej pocit to zas tolik nestojí...
Napsal: čtv 06.01.2011 11:00
od pesa84
Author píše:pesa84 píše:možná se budu ptát blbě , ta vačka se nastavuje jen při nastavení předvstřiku nebo i při rozvodech?
když nastavuješ předvstřik tak se s vačkou nehejbe
dík, mě to bylo právě divný.. bavili sme se o předvstřiku a pak najednou hýbání vačky.. už sem myslel, že zavolám borcoj co mi to dělal, že to nějak vochcal..
jinak je pravda stím, že po každým nastartování to někdy jede suprově, krásně táhne a někdy zas je to líný jak mrtvolka..