Stránka 2 z 4
Napsal: stř 22.12.2010 16:54
od Johnys
Fabi a odkud jsi? že bych se někdy přijel mrknout a nechal se trochu inspirovat
Napsal: stř 22.12.2010 17:10
od Fabi
Praha 9, když budeš mít cestu tak dej vedět

pokecáme
Napsal: stř 22.12.2010 17:10
od Johnys
ajaj, to je daleko, ja jsem od Brna

Napsal: stř 22.12.2010 17:34
od Fabi
kdyžtak dám vedět až pojedu na okruh

Napsal: stř 22.12.2010 17:51
od Johnys
Jasně, na okruhu jsem loni jednou byl a docela dobrá zábava. To bylo ten den jak se tam zabila v tom autě ta naše Misska, stal jsem u toho šrotu a dival se na zachranare jak se snazi je ozivit....
Napsal: stř 22.12.2010 18:55
od Francis
Není to sice úplně ono, ale pro informaci dobré dost:
http://www.e30.de/v8/v8.htm
E30 má méně místa v motorovém prostoru, nápravnice bude s vanou kolidovat jinak, nebudeš muset tak konvertovat podvozek na pětidíru, zbytek je skoro stejný.
Napsal: stř 22.12.2010 19:48
od BOOST
Sice to není E36, ale mám v tom M60B40 V8 s šestikvaltem. S 50tKč bych se do toho nepouštěl ani náhodou.
Jede to asi takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=H9whBgds6UU
http://www.youtube.com/watch?v=Bqd4VlWPt3I
http://www.youtube.com/watch?v=aO8BgcasVXo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZElo2FEZ-BY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=vD58xrFpUyQ
Ještě to nemá vychytaný všechny mouchy.
Orientačně z 0-100 za 5.2s, z 0-200 za cca. 17.5s.
Nebyly k tomu ideální podmínky a mám tam svor 2.93, možná by to sneslo i kratší a pak by se ty časy daly možná i trochu vylepšit.
Napsal: stř 22.12.2010 19:52
od Johnys
Kolik tě to stálo?
Napsal: stř 22.12.2010 20:12
od BOOST
Kupoval jsem kvůli tomu celou E38 740i s šetikvaltem. Současně se zástavbou V8 jsem koupil komplet všechny silentbloky a čepy na celém podvozku. Koupil jsem nový podvozek (tlumiče s pružinama). Přepákování brzd, držáky motoru, držák, převodovky, komplet výfuk z nerezu včetně části svodů, to vše jsem vyráběl. Pár věcí na soustruhu a fréze jsem měl za velice dobré ceny, nákup materiálu taktéž, protože mým povoláním je strojařský konstruktér, takže k tomuhle mám dobrý přístup. Jinak veškerou práci na autě jak výměnu všech čepů, siláčů, tak jakékoliv úpravy ohledně zástavby (držáky motoru, převodovky, svody, výfuk...) jsem si dělal sám, takže to není započtené v konečné ceně. Ještě je do té sumy započten nákup komplet brzd z E46 330i s novými kotouči a destičkami, které ještě nejsou na autě. Motor byl celý přetěsněn, vana odfrézována a zavařena, aby motor seděl v autě, tak jak má bez podkládání nápravnice. No a ta suma je +- 130tKč. Není v tom cena cabria, to už jsem měl předtím.
Napsal: stř 22.12.2010 22:33
od Fabi
Napsal: čtv 23.12.2010 02:30
od Totic
Tož rešpekt no.. tomu říkám inženýrská

K takovýmu účelu je fórum super, že někdo vymyslí taky něco jinýho než co nám nakreslily do ETK..
jj,taky mám soustruh a frézku na dílně, ale na tohle bych si netrufl. Leda si soustružím podložky pod kola, příruby a podobný hovadiny..
Z tou převodovkou je zajímavý, že vleze do e30. Předpokládám, že se musí v každým případě zkrátit táhlo řazení.
Do e36ky by bylo asi nejlepší nějaká M62TU (s Vanosem), se svou nativní převodovkou (ten 6q man. se ale blbě shání). Jako diff z M3 3,2 by mohl ten krouťák pobrat. Zkoro nejjednodušší vychází aplikovat V8 přímo do M3 3,2 bez motoru/spojky/převodovky.
Napsal: čtv 23.12.2010 15:03
od Fabi
nevím jak u 30 ale u 36 stačí dvě rány kladivem do tunelu a převodovka je tam

ale víc bych se přikláněl k 4.0 mín elektriky mín starostí. Každopádně to kábro je boží

Napsal: čtv 23.12.2010 16:26
od BOOST
Napsal: čtv 23.12.2010 16:28
od Streety
To Fabi: Ahoj. Je to fakt pecka!

Chtel jsem se jenom zeptat, jak si vyresil posilovac brzd. Prepakovanim? Z tech fotek to neni patrne. Diky.
Napsal: čtv 23.12.2010 16:33
od BOOST
Brzdy jsou udělané přepákováním, nemám fotku finálního řešení, protože to už jsem dodělával, když byl motor na místě. Prototyp byl poddimenzovaný, ale princip je z toho poznat.
Jinak na V8 jsem pro jistotu dodělal i olejový chladič pomocí olejofiltrboxu z E60 M5 V10.
Napsal: čtv 23.12.2010 16:42
od Streety
Pekna prace! :palec:
Napsal: čtv 23.12.2010 19:23
od Johnys
Dívám se že to je moc komplikovaný
Napsal: čtv 23.12.2010 23:09
od Francis
BOOST píše:Brzdy jsou udělané přepákováním, nemám fotku finálního řešení, protože to už jsem dodělával, když byl motor na místě. Prototyp byl poddimenzovaný, ale princip je z toho poznat ...
Pákostroj je hezká a na pohled čistá práce, vypadá dost subtilně. Co nevydrželo jako první?
Napsal: čtv 23.12.2010 23:14
od MattyX
Napsal: pát 24.12.2010 00:22
od Fabi