Stránka 2 z 2
Napsal: pát 07.01.2011 12:08
od Maysner
Tomule píše:Maysner píše:Sam ted budu na M52B28 davat vyfuk z M3. svody pouziju z 3,2 kvuli lambdam. Maji je v sobe stejne jako M52 motory. proc by to neplnilo emise? Kdyz budou katy ok. Ja tam nejspis dam vykuchany stredy pouze s rezonatorama a na konec dam Ramuse

Zdravím, myslím, že i svody z 3.2 mají lambdy u katů...i podle ETK

ne ne. v etk jsou stejny obrazky jak pro 3,0. Svody mi lezi doma i s lambdama
Paavo, ty svody od SS, nebo jejich kopie, nejsou naladeny primo na kubaturu. Jsou jak na 320, 323, 325 tak i 328. 328 se zas tolik od 3,0 nelisi. Svody jsou pro obe M3 stejny, jen maj lambdy navic u 3,2. Zbytek vyfuku pouziju z 3,0. I ten koncovej Remus je typovej na M3
Napsal: pát 07.01.2011 15:16
od Paavo
s tema svodama je to mozne, ale vim, ze SS ma svody podle kubatury a pokud jsou podle cisla stejne tak mas recht.Az tak do podrobna jsem to nezkoumal.
Napsal: ned 09.01.2011 21:13
od Afri
kdo si co mysli o nerezovych svodech, origo stredu a dvojite zakonceni koncovkama remos?
Napsal: ned 09.01.2011 22:50
od Paavo
pry je lepsi nerezovy svody kombinovat bud s vysoko pruchozima katama,rezonatorana misto katu nebo rourama misto katu.Jde o to, ze racingove svody maji za ucinek rychlejsi odvod spalin a ty jej seriovyma katama zabrzdis,tudiz ty svody nebudou pracovat na 100%.Toto je "pry" tzn. ze mi to rikal znamy ,ktery stavi auta.kdyz uz bych delal lauf, tak najednou a se vsim vsudy.Jen s tema svodama to je jebacka tak na 4 hodiny,mozna vic

Napsal: čtv 13.01.2011 23:24
od Afri
jako auto je momentalne rozebrane prakticky do sroubku.. takze vejfuk budu delat tak jako tak.. á kdyz uz, tak poradne.. selsky rozum rika, ze mas pravdu.. neco na tom bude. dik za radu