Stránka 2 z 2
Napsal: pon 20.12.2010 00:14
od StepanMatl
Mno kdyby bylo v pořádku, tak by neměl kouř nádech do modra, ne?

Já už fakt nevím

Napsal: pon 20.12.2010 00:49
od paveld
Nevím jestli to je i u diesla, ale tohle může krom toho co tu bylo popsáno způsobovat taky vadný olejový separátor (odlučovač).
Napsal: pon 20.12.2010 11:23
od blesk666
Kami1 píše:olej tam může jít
a/ vodítkama - bude to znatelněji víc hulit po delším odstavení
- vyměnit gufera ventilů
b/ přes kroužky - horší komprese
- vyměnit kroužky
nebo zkusit odkarbonovat a nalít do nového (synt.) oleje přísadu na uvolnění kroužků (nejistej výsledek)
toto je urcite zly postup - treba petrolej naliat do stareho oleja, olej potom vypustit a dat novy - uvolneny sajrajt by nebolo dobre nachavat v motore, plus cast petroleju stece dole do olej vane - cim zriedi olej co je tiez spatne.
Napsal: pon 20.12.2010 11:25
od blesk666
kedy ti ide ten namodraly dym? za studena po starte (kruzky, ventily) alebo pri nakladani za tepla (to mozu byt aj kruzky aj vola v turbe, ciastocne ventily, separator,...)
Napsal: pon 20.12.2010 16:57
od Kami1
nepsal jsem petrolej, ale přísadu do oleje, co pomalu rozpouští ten karbon v kroužkách
http://www.bishops-original.cz/index.ph ... b=13&od1=2
Napsal: pon 20.12.2010 17:06
od dejv09
U připečeného bys to většinou poznal, na sníženém výkonu, ale klidně může být připečený jen jeden stírací kroužek a půjde modrý kouř a na výkonu to nepoznáš (méně pravděpodobné)Ještě je dost důležité jestli jde modrý kouř i u zahřátého motoru na volnoběh. V takovém případě, jsou v nejčastějším případě připečené kroužky. Pokud ti ale občas problikává mazání, tak nejlepší cesta je vyměnit olejový filtr a současně i separační. Otázka je jestli ti to začalo kouřit ze dne na den, nebo je to dlouhodobější záležitost.
Napsal: pon 20.12.2010 17:12
od blesk666
kamil1: potom beriem spat,
uvolnovac kruzkov je vo vseobecnosti nieco na rozpustenie dechtovych pripecenych usadenin (nespravne oznacovane ako karbon - ten nejde dole len tak lahko). Na co sluzia bud pripravky specialne na to urcene (Motorflush) alebo bezne sa pouziva petrolej alebo Nafta(naliatie cez svieckove alebo vsetrekovacove otvory(diesel))
pripravky do oleja ja osobne nepovazujem za najlepsie riesenie (kvalitny olej ma potrebne aditiva) ale v tomto su rozne nazory a nema zmysel sa tu o to priet kedze viem ze par polomrtvych motorov tieto pripravky uz zachranili (rozne ale na baze nanasania vrsty na trecie plochy). Zvacsa to je ale podla mna riesenie ked uz su len dve moznosti - skusit to alebo urobit GO. Tu este nie sme tak daleko. najprv treba poriadnu diagnostiku co je pricinou
Napsal: pon 20.12.2010 17:22
od Kami1
souhlasím (se vším),
nejrozumější je vyměnit ten odlučovač (pokud tam nějakej je) a změřit komprese
(ten petrolej musím někdy na vlastní oči zkusit)
Napsal: stř 11.03.2015 16:46
od m4zzy
Zdravím. Obnovím trošku toto téma pokud ho někdo ještě sleduje. Mám e46 330i s LPG a mám ho cca rok. ZA rok jsem zjístil, že to hodně papá olej. Dolíval jsem asi 4,5 litrů za těch cca 12 tis km. Teď jsem dal Mobil 1 5W40, předtím castrol 5W40 a k tomu jsem použil zmiňovanou přísadu Bishop Original na výplach motoru a do nového oleje přísadu pro uvolnění těch pístních kroužků. Po cca 100km naježďěného do práce a zpátky (10km cesta) mi po nastartování v práci zahulilo auto modrobíle. Po pár vteřinách v klidu. Druhý den ráno když jsem odjížděl do práce z garáže tak vůbec nic a pak odpoledne to samé. Teď se to trochu uklidnilo ale pořád to bafne modře a na volnoběh to už delší dobu prcá ajkoby to jelo jen na pár válců. Může ta přísada něco pokazit? nikde jsem se nedočetl, že by mohla něco pokazit. V nejhorším případě by jen vůbec nepomohla. Při zátěži motor v pohodě. Je třeba možnost vyměnit svíčky? Kvůli tomu chodu motoru. Díky az postřehy