Stránka 2 z 3
Napsal: sob 30.10.2010 14:58
od Maikl
já to vim, jen nejsou lidi

Napsal: ned 31.10.2010 13:53
od zsteiner
takze jsem vcera dolil presne po rysku, auto ohral a nechal bejt. dnes koukam, ze cca 2cm zase v tahu. pak jsem si nahodou vsimnul, ze je mokrej ten plast pod chladicem, odnekud to tam tece. chladic, nebo expanzka?
http://zsteiner.rajce.idnes.cz/Desktop/ ja myslim, ze asi expanzka

Napsal: ned 31.10.2010 19:28
od Paty
tak vyměn O-kroužky myslím že tam jsou dva
Napsal: ned 31.10.2010 22:31
od zsteiner
kde konkretne?
Napsal: ned 31.10.2010 22:38
od Paty
tady se koukni...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
tady máš rozepsaný okroužky a rozebraný teda jestli máš toto provedení...
Napsal: ned 31.10.2010 22:57
od zsteiner
ok. dik moc. zitra se na to mrknu

Napsal: sob 06.11.2010 22:08
od BMWIIIPower
Hmm,ty O kroužky

Jsem večer přijel,vzal baterku a šel to omrknout.Přesně bylo vidět odkud to sákne.Jinak i víčko netěsní.Zmáčknul jsem hadici od pumpy ke chladiči a zřetelně bylo slyšet,jak víčko profukuje

Napsal: ned 07.11.2010 11:34
od zsteiner
ja mam snad vicko v poradku, ale jeste jsem nemel cas se kounout kudy to presne tece. ktery O krouzek ti preste tece?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Napsal: ned 07.11.2010 18:19
od BMWIIIPower
Mě prosakuje č.3 a fakt je to nejlíp poznat po jízdě.
Napsal: ned 07.11.2010 20:24
od zsteiner
ok. mrknu se. a kde sehnat novej si nahodou nezjistoval?
Napsal: ned 28.11.2010 13:00
od zsteiner
tak jsem ted koukal pod auto a zase to kape, hned po nastartovani studeneho auta. a to dost. nejspis ten O krouzek pod expanzkou. nemam s tim moc zkusenosti, tak se ptam. da se expanzka vyndat, aniz bych musel vyndavat chladic? mrknete na foto. diky
http://zsteiner.rajce.idnes.cz/Desktop/
Napsal: ned 28.11.2010 14:12
od xSAFA
Jo mělo by to jít, pouze vypustit chladič a nahoře povolit a vytahnout expanzku...
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTkzNDcwX3A=.png
Napsal: úte 07.12.2010 00:54
od zsteiner
poradi mi prosim nekdo jak vytahnout expanzku? sundal jsem ten horni kryt, ale vytahnout stejne nejde. je v tom nejakej figl, nebo mam jen poradne zabrat? musi ven chladic? v tomhle pocasi se mi u toho nechce stat a dumat nad tim. za kazdou radu budu rad. Diky
Napsal: úte 07.12.2010 08:47
od Paty
zatáhnout smětem nahoru,hlavně něesmí prasknout, koukni se jak je tam nasazená
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Napsal: úte 28.12.2010 18:26
od vidim10
Pánové,kde je přesně ryska max na expanzce?Mám ji trošku zašlou a nemůžu to najít

.Teda spíš kolik výstupků na boku expanzky musím odpočítat? Předem díky.

Napsal: úte 28.12.2010 18:47
od Kami1
v půlce (za studena)
Napsal: úte 28.12.2010 19:45
od vidim10
Kami1 píše:v půlce (za studena)
Díky moc

Napsal: pon 12.09.2011 19:55
od _peper
Mám taky problém s chlazením, už podruhé se mi stalo, že jsem přišel k autu a pod ním louže chladící směsi. Při jízdě je vše ok, nevařím, ventilátor spíná, termostat jsem měnil asi před 10tis km motor se ohřívá jak má. Ale o víkendu jsem zaparkoval a po cca 5ti minutách jsem šel kolem auta a už tam byla louže, kouknul jsem pod kapatu, ve vyrovnávací nádržce chyběl cca litr kapaliny, stejně jako předtím, všude sucho, jen kolem víčka bylo vidět mokro. Když jsem ho povolil ani neušel tlak.
Jde nějak poznat špatné víčko v domácích podmínkách?
Napsal: pát 16.09.2011 20:43
od BMWIIIPower
_peper píše:Mám taky problém s chlazením, už podruhé se mi stalo, že jsem přišel k autu a pod ním louže chladící směsi. Při jízdě je vše ok, nevařím, ventilátor spíná, termostat jsem měnil asi před 10tis km motor se ohřívá jak má. Ale o víkendu jsem zaparkoval a po cca 5ti minutách jsem šel kolem auta a už tam byla louže, kouknul jsem pod kapatu, ve vyrovnávací nádržce chyběl cca litr kapaliny, stejně jako předtím, všude sucho, jen kolem víčka bylo vidět mokro. Když jsem ho povolil ani neušel tlak.
Jde nějak poznat špatné víčko v domácích podmínkách?
Já to poznal tak,že když jsem mačkal hadici,z pod víčka bylo slyšet odfukování
Napsal: úte 07.02.2012 09:51
od zsteiner
tak jsem tady zase

s prichodem mrazu mi zase zacal slzet chladic. a nejspis spoj mezi expanzkou a chladicem, kde sem loni menil O krouzek a nebo kolem te velke plastove matice za spodu. a ted kde hledat problem? vicko sem kupoval loni taky nove, pac mi to tlakovalo a tim take slzelo pod expanzkou. muze bejt zase v haji vycko? nedavno mi totiz upadlo. pripadne, jak to poznam? nebo je jen zmrzle tesneni? protoze bych rekl, ze po zahrati uz to nekape. je to sice jen minimalne, ale o vikendu jedu do alp a nerad bych zustal nekde vyset

jedna se o e36 323i