Stránka 2 z 2
Napsal: úte 14.12.2010 13:28
od Alexru
Zdravim,taky se pridam 1.6 m40 e36.Takze mam 14 dni novou spojku,komplet bylo v prd.lozisko,ale k problemu pri rozjezdu to cuka zalezi na tom kde podrzim spojku a kolik plynu dam.Pred tim to delalo taky,ale az po ujeti min 40km.!!!ted i za studena za to to neni tak hrozny,jako se starou spoj.,tam to cukalo vic,to mas potom pocit ze ti vyleti celej zadek!:(jeste zavolam mechosovi,ale chci se ujistit ze ta pricina muze,nebo teda je ten setrvak!?to mam radost:(

jo a stara sada mi neprisla od oleje,nebo mastnot.....
Napsal: úte 14.12.2010 13:31
od xSAFA
Alexru: Ano takhle se mi začínal projevovat setrvák, ke konci se s tím nedalo už ani jezdit třeba po městě, kde jsou častý rozjezdy. Když sem někam nouzově potřeboval zajet, raději než přes město sem jel oklikou...

Napsal: úte 14.12.2010 13:35
od Alexru
taky to tak resim:(ted znova calovat..

tak jem mluvil s mechosem,olej tam nechcije,setrvak mu prisel docela vpoho a radi to jeste nechat zajet 2-3 tis. a kdyz se to nezlepsi,tak tam prej nasypem grafit:)?
Napsal: úte 14.12.2010 13:44
od xSAFA
No teď se dívám a 1.6 M40 by měla mít klasickej jednohmotnostní setrvák, tak pak nevím kde je problém... Leda, že by byl spálenej a měl tu čelní plochu hrbolatou, ale s tím nemám zkušenosti. Já měnil dvouhmotnostní, kterej odchází a takto se projevuje...
Napsal: úte 14.12.2010 13:55
od Alexru
jo jo vypada to ze bude pripalenej asi ja nevim,kdyz tak se zkusi ten grafit.tak uvidime zatim
Napsal: úte 14.12.2010 13:58
od capri
Mě to dělalo to samé po ujetí cca 20km se s autem nedalo skoro rozjet ale jinak ok kdyžjsem teď měnil komplet spojku (setrvačník,lamelu,přítlačák a ložisko) tak ložisko bylo v říti a setrvačník taky zbytek byl cajk dal jsem tam jednohmotou čtyř dílnou sadu od valea tak uvidíme jak se s ni bude jezdit a pravda že mi ještě sáklo gufero na klice tak sem ho vyměnil taky a teď už mám snad klid
Napsal: úte 14.12.2010 22:18
od ruzi320i
Pozoruju už od koupi u mý 330d, že ty rozjezdy nejsou moc v poho...
Buď se musím rozjíždět úplně bez plynu jen se spojkou a nebo tomu musím naložit, aby to necukalo....
Takže nic jiného než dvouhmota?
Napsal: pon 20.12.2010 00:06
od dejv09
Ty problémy co popisuješ jsou většinou rozpadlá dvouhmota, nebo u klasické spojky zvlněná lamela. Pokud se přehřála tak je zkroucená a zabírá nepravidelně.
Napsal: pon 27.12.2010 03:20
od coupe_core518
zdravim, ja som menil komplet spojku a po výmene nastal tento problem s rozjazdami, trase autom v určitej polohe....na starej spojke to nerobilo,mechanik hovoril že zotrvák (mam dvojhmotu)
je to vôbec možné že je ten zotrvák KO?
že na starej spojke to nerobilo a na novej hej?
alebo že by bola nová lamela vadná?
PS: po najetí cca 2000km sa to zlepšilo ale stále to cítim, hlavne na letných 17" je to opruz
Napsal: pon 27.12.2010 03:28
od coupe_core518
zdravim, ja som menil komplet spojku a po výmene nastal tento problem s rozjazdami, trase autom v určitej polohe....na starej spojke to nerobilo,mechanik hovoril že zotrvák (mam dvojhmotu)
je to vôbec možné že je ten zotrvák KO?
že na starej spojke to nerobilo a na novej hej?
alebo že by bola nová lamela vadná?
PS: po najetí cca 2000km sa to zlepšilo ale stále to cítim, hlavne na letných 17" je to opruz