Stránka 2 z 2
Napsal: pon 01.11.2010 00:51
od TuRo
Tak nesmíš brát v potaz cenu z ETK taky
Napsal: pon 01.11.2010 00:53
od TuRo
Paty píše:ještě se zamysli proč ti to udělalo? co je špatně,aby ses příště vyvaroval...
může to bejt olejem?
No nad tím jsem taky přemýšlel, jednu dobu jsem tam měl míň oleje, mohlo to být tím, a nebo taky tím že mam posunutej omezovač na 7000 místo 6500... ale spíš ten olej, ale to není věc co se stane hned, to už mohlo být chycený dost dlouho

Napsal: pon 01.11.2010 04:04
od Kami1
já myslím, že docela můžu, protože to zhruba odpovídá.
tipuju hodně přes 20 t. Kč (záleží co si představujeme pod GO a "motor v top stavu", taky kolik to má nalítaný)
Napsal: pon 01.11.2010 19:17
od TuRo
Kami1 píše:já myslím, že docela můžu, protože to zhruba odpovídá.
tipuju hodně přes 20 t. Kč (záleží co si představujeme pod GO a "motor v top stavu", taky kolik to má nalítaný)
To neee, přebroušení kliky, nový axiální ložiska a šalky tak zhruba pětku + těsnení pod hlavou + nový kroužky jseš tak na 8 000,- nic víc není potřeba a motor vklikdu odjezdi dalsich 200 000

Napsal: pon 01.11.2010 20:36
od Kami1
pro mě teda motor v top stavu znamená něco víc, ale to je jedno.
jelikož by bylo vhodný koupit ještě alespoň těsnění víka ventilů případně i svodů, dopuručil bych koupit celou těsnící sadu vršku (cca 2000), určitě se to vyplatí, je tam všechno (včetně těsnění hlavy, celýho sání a svodů, gufer ventilů...)
no a samozřejmě šrouby hlavy a ojnic
Napsal: úte 02.11.2010 23:46
od TuRo
Kami1 píše:pro mě teda motor v top stavu znamená něco víc, ale to je jedno.
jelikož by bylo vhodný koupit ještě alespoň těsnění víka ventilů případně i svodů, dopuručil bych koupit celou těsnící sadu vršku (cca 2000), určitě se to vyplatí, je tam všechno (včetně těsnění hlavy, celýho sání a svodů, gufer ventilů...)
no a samozřejmě šrouby hlavy a ojnic
Co víc myslíš? Myslel jsem v top stavu po funkční stránce a to myslim že bude, budu přece mít celej spodek novej, rozvody jsem dělal asi 20 000 kiláků zpět, a například těsnění víka nentilů mám taky chvilku nový, i když nemá na funkčnost vliv.
Máš pravdu že těsnění to chce nový všechny, ale to se pořád pohybujem kolem 10k a ne 20...
Napsal: čtv 04.11.2010 20:54
od Kami1
samozřejmě jak to plánuješ je určitě dostačující,
ale "v top stavu" beru jako "jako novej"
takže v podstatě veškerej "spotřebák" novej, sbroušení ventilů a sedel (2000), rozvody (10000), zdvihátka (6000), odkarbonování (???), případně olejovej ventil, gufera apod.
plus těsnící sada spodku motoru (2000), ale tam stačí jen některá těsnění a dá se vypomoct silikonem
že máš nový rozvody, jsem nevěděl.
s tím těsněním víka ventilů bacha, jakmile ho znovu použiješ, tak může začít téct, i když je tejden starý
Napsal: pát 05.11.2010 07:12
od Hanz
s tim chycenim na ojnici- problem pak je, ze se zvysi rychlost pistu skokem, jak je tam vule a projevi se to ojebanou stenou valce, pokud jsi s tim tedy jezdil (pri slysitelnem klepani) delsi dobu a pri vyssich otackach (3tis+)... iS zere olej normalne a pak by ti bral jeste vic...
Napsal: pát 05.11.2010 09:03
od TuRo
Hanz píše:s tim chycenim na ojnici- problem pak je, ze se zvysi rychlost pistu skokem, jak je tam vule a projevi se to ojebanou stenou valce, pokud jsi s tim tedy jezdil (pri slysitelnem klepani) delsi dobu a pri vyssich otackach (3tis+)... iS zere olej normalne a pak by ti bral jeste vic...
Po tom jak to začalo slyšitelně klepat tak jsem tím jen dojel domů cca 15 km a to jsem jel tak na zvíšenej volnoběh. Vypadá to že to asi nic víc neodneslo.
Napsal: pát 05.11.2010 09:05
od TuRo
Motor už mám venku, rozkopanej do šroubku, tak teď se uvidí, pozvyměňuju co s dá a co mi dovolí finanční situace a snad to bude v cajku

Napsal: úte 30.11.2010 00:05
od Bzuker
hoďte někdo odkaz těch dílů v ETK ať vím co se vlastně má měnit při té GO
