Stránka 2 z 3
Napsal: stř 08.09.2010 22:17
od sa-tan666
jj dobrej napad skusit to nechat jeste ovzdusnit treba jak ti to skladaly tak jim ten valecek vyjel a zavzdusnilo se to
Paty píše:ještě bych zkusil znovu a pořádně spojku ovzdušnit. někdy se totiž svává že ten trn povijede z válečku než by měl o něco víc a nebo je tam blbě vsazenej do vypinací listy co tlačí na ložisko a potom to takhle blbne. jestli teda máte hydrauliku.
Napsal: čtv 09.09.2010 12:03
od milius
taky mozna pricina, nevim jaky ma kdo zkusenosti s ovzdusnovanim spoky ale doporucoval bych protlacit kapalinu od valecku nejakou velko strikackou, nekteri vyrobci dokonce uvadeji- od odvzduskovaku nejblizsiho brzdice dejte hadicku na odvzdusnovak spojkoveho valecku oba povolte a slapanim na brzdu se spojka odvzdusni
Napsal: čtv 09.09.2010 15:35
od Paty
podle mě je to blbost jak to uvádijou,jestli jsem to pochopil správně tak by tam šla kapalina z brzd ne? normálně ovzdušníš spojku tak že jeden nahoře ti přiměřeně šlapa a ty seš pod autem u prevodovky a ovzdusnujes. Pozor hlavně na nádobku at ti nesrkne vzduch,potom můžeš opakovat :DDD
Napsal: čtv 09.09.2010 15:44
od noname
není to blbost, spojka se nejlípe odvzdušní pomocí brzd....... takže spojit levý přední třmen se spojkovým valcem a postupovat jako u odvzdušnění brzd.....
Napsal: čtv 09.09.2010 16:16
od wartes
No dobře, ale když spojím odvzdušňovák brzdy a spojky. Tak kam bude odtékat kapalina?
Napsal: čtv 09.09.2010 16:26
od Paty
nejspíš do nádobky zpět:Dje to totiž propojený jestli si všimneš

ale zaráží mě to že když chceš ovzdušnit a i vyměnit kapalinu tak bych to asi udělal klasicky jak jsem popisoval ...je to na tobě jak to uděláš...
Napsal: čtv 09.09.2010 17:15
od wartes
Ale když to propojím, tak v hadici bude vzduch a šlapáním na brzdu ho budu vhánět do spojkového válce. Toto mi není jasné. Jinak spojku jsem odvzdušňoval klasicky, šlapáním na spojku a povolováním odvzdušňováku.
Napsal: čtv 09.09.2010 17:29
od Paty
neřeš to a udělej to klasicky jak jsi to delal a je to...
Napsal: čtv 09.09.2010 23:08
od mequi
wartes píše:Ale když to propojím, tak v hadici bude vzduch a šlapáním na brzdu ho budu vhánět do spojkového válce. Toto mi není jasné. Jinak spojku jsem odvzdušňoval klasicky, šlapáním na spojku a povolováním odvzdušňováku.
Musíš před tím jak nasadíš hadičku na spojkový válec tu hadičku naplnit brzdovkou. Pak tam nebudeš pumpovat vzduch nebo jen minimálně. Vzduchové bubliny ti vyjdou nádržkou nahoře. Nedávno jsem měnil brzdovku a v pohodě to takto funguje. Nejdřív ovzdušnit brzdy klasickým spůsobem a pak spojku.
Napsal: pát 10.09.2010 17:15
od wartes
Takže odvzdušněno dnes klasicky a změna žádná.
Napsal: sob 11.09.2010 22:06
od sa-tan666
jeste mozna jedna vec nenas vychozeny pedal spojky ze by tam vznikala vule a spojka nedostatecne vypla??
Napsal: pon 13.09.2010 18:50
od wartes
nevím jak bych to poznal, asi jen výměna co?
Napsal: úte 14.09.2010 18:18
od wartes
Ono to špatně řadí, i když je motor vypnutý. Takové dosti velké TUPÉ rány skoro při každém přeřazení. Tak nevím jestli se nemohlo něco stát s převodovkou, nebo je to novou spojkou.
Napsal: stř 15.09.2010 15:02
od wartes
Nevíte náhodou, kde by se dala zrepasovat převodovka manuál z 328i e36 a přibližná cena?
Napsal: sob 25.09.2010 11:01
od wartes
Mohl by být problém v tom, že do auta e36 328i (240mm) mi dali spojka na 323i (230mm).
Napsal: ned 26.09.2010 11:52
od wartes
Aspoň vím kam už auto nikdy nedám. Tak neví někdo zda by to mohla dělat špatná spojková sada, nebo by se auto se sadou na e36 323i ani nerozjelo?
Napsal: ned 26.09.2010 20:03
od capri
kdyby ti dali 230mm kotouč tak by ti to podle mě i blbě startovalo pač bude i jinej ten věnec na starter

Napsal: ned 26.09.2010 20:20
od capri
teda myslim tim jinej setrvák samo lamela by asi fungovala akorát by byl podle mě takovej měkčí záběr ale to je jen domněnka
Napsal: pon 27.09.2010 09:59
od Paty
a samozřejmě by to mohlo klouzat při větším záběru
Napsal: pon 29.11.2010 19:45
od Majkl328
Kde a za kolik bych mohl koupit ten pastový díl č6?