Stránka 2 z 2

Napsal: pon 28.02.2011 09:43
od Mirda328
Tds nemam ale logicky vsechny motory maji odvetravani at uz je to umisteno kdekoliv, neni to ono? vede to z bloku do sani ? prumer cca 1/2 palce ?

Napsal: pon 28.02.2011 21:26
od pesa84
To mi je jasný, že to má každej motor.. Ale todle u kamaráda na stejným motoru a stejným r.v. není... Jinak odvětrání motoru sem u tdsa ještě ani nehledal.. ale odvětrání ventilovýho víka je součástí airboxu vede do hadice před IC...
Jde mi o to, že až budu rušit EGRko, tak nevim, jestli je ta hadička vyvedená před nebo za membránu ovládaci ventil... jestli ji mam zaslepit nebo připojit do mezikusu co dám místo EGR..

Napsal: pon 28.02.2011 21:29
od pesa84
jo a vnitřní průměr je cca 4mm...

Napsal: pon 28.02.2011 23:06
od bibikuba
bych řekl jako ty že to je odvětrání toho prostoru rozvodů a možná i kliky...Řekne nám to ale možná někdo kdo ty rozvody dělal a co je z druhé strany-pokusím se zjistit..

Napsal: pon 28.02.2011 23:47
od bibikuba
mrJekill píše:Nejjednodužší je pouze odpojit a zaslepit podtlakovou hadičku vedoucí k ventilu.A taky je to nejrychleji obnovitelná úprava.
Takhle to mám zaslepené já...Nejdřív jsem ho vyčistil že makal jako brus ale když jsem rozebíral sání a zjistil co tam jde za bordel tak jsem ho odpojil...Od té doby jsem to sání nesundaval tak nevím jak to tam vypadá..Tu hadičku od rozvodů jak píše Pesa tak tu tam mám pořád připojenou..Je to díl 14 jestli se nepletu :roll: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ystem_agr/

Napsal: úte 01.03.2011 00:10
od mrJekill
Dnes jsem se bavil s chlapíkem na STK a prej měli zrovna minulý týden dvouhodinové školení,aby si dávali pozor na odpojené EGR ventily.Na emisích se to změřit nedá.Teda u nás v ČR se to neměří,tak to kontrolují na STK.Kontrolují ale klasické odpojení,kuličku v hadičce nezjistí a je jim to i celkem jedno.Sám mi přiznal,že na svém autě to má samozřejmě taky odpojené a na válcích to dělá 15 - 20% výkonu navíc,zvláště u motorů s intercoolerem,kde se do ochlazeného vzduchu znovu pouští teplé výfukové plyny.

Napsal: úte 01.03.2011 04:33
od bibikuba
Z vlastní zkušenosti vím že se dá dokonce poznat jestli EGR ventil funguje a neni zarostlej....Na ohřátém motoru - po přidání plynu,pokud je funkční vydává nezaměnitelnej zvuk :?

Napsal: úte 01.03.2011 21:09
od pesa84
mrJekill píše:Dnes jsem se bavil s chlapíkem na STK a prej měli zrovna minulý týden dvouhodinové školení,aby si dávali pozor na odpojené EGR ventily.Na emisích se to změřit nedá.Teda u nás v ČR se to neměří,tak to kontrolují na STK.Kontrolují ale klasické odpojení,kuličku v hadičce nezjistí a je jim to i celkem jedno.Sám mi přiznal,že na svém autě to má samozřejmě taky odpojené a na válcích to dělá 15 - 20% výkonu navíc,zvláště u motorů s intercoolerem,kde se do ochlazeného vzduchu znovu pouští teplé výfukové plyny.
tak to asi na STK vrátím spátky.. mam v plánu na ten mezikus připojit BLOW ventil.... samo jen pro ten zvuk...

Napsal: úte 01.03.2011 21:13
od pesa84
bibikuba píše:bych řekl jako ty že to je odvětrání toho prostoru rozvodů a možná i kliky...Řekne nám to ale možná někdo kdo ty rozvody dělal a co je z druhé strany-pokusím se zjistit..
Kdyby jsi něco zjistil tak dej vědět.. at to EGR můžu už zrušit... :lol:

Napsal: pát 04.03.2011 00:50
od humanic
Jak je to s odpojením egr u E46 150kw 2004??

Napsal: pát 04.03.2011 08:16
od mrJekill
Stejně.Je to mechanika.