Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 20.05.2010 22:56
od mequi
Jo, může to být pumpa, nebo ucpanej chladič, nebo taky termostat neotvírá tak jak má. Ale když píšeš, že je nový, tak zůstavají ty další možnosti.

Napsal: pát 21.05.2010 08:35
od martas11
plysakmartin píše:Mám E36 318i M43 a po městě se mi taky přehřívá. Protože to začlo dělat na konci minulého léta, nechal jsem přes zimu natlakovat a srovnat hlavu, vyměnit termostat a bohužel dnes nepříjemné zjištění, přehřívá se stále. Mohla by to teda být pumpa ?

Vyměň tu pumpu.Určitě je tam ještě z výroby.

Napsal: pon 24.05.2010 14:23
od plysakmartin
Ještě teda podotknu, že přehřívání nastává při popojíždění v koloně, nebo stání na červené. Jakmile se rozjedu, tak teplota klesá na normální hodnotu

Napsal: pon 24.05.2010 15:03
od mequi
Nebo máš málo vody v chladiči. :lol: Bez zkoušky čehokoliv co jsme ti tady psali nemá cenu o tom polemizovat, co to je nebo ne.

Napsal: pon 24.05.2010 18:00
od Jawak
plysakmartin píše:přehřívání nastává při popojíždění v koloně, nebo stání na červené. Jakmile se rozjedu, tak teplota klesá na normální hodnotu
To je typicky viscospojka..

Napsal: pon 24.05.2010 18:11
od plysakmartin
Jawak píše:
plysakmartin píše:přehřívání nastává při popojíždění v koloně, nebo stání na červené. Jakmile se rozjedu, tak teplota klesá na normální hodnotu
To je typicky viscospojka..
A to pro mě znamená co ?

Napsal: pon 24.05.2010 18:14
od MattyX
plysakmartin píše:
Jawak píše:
plysakmartin píše:přehřívání nastává při popojíždění v koloně, nebo stání na červené. Jakmile se rozjedu, tak teplota klesá na normální hodnotu
To je typicky viscospojka..
A to pro mě znamená co ?
koupit novou ktera bude spinat spravne :)

Napsal: pon 24.05.2010 18:26
od Jawak

Napsal: pon 24.05.2010 18:38
od plysakmartin
Jj, už jsem si to našel, díky. :wink: Nevíte jak je to s výměnou, jestli je to složité ?

Napsal: pon 24.05.2010 20:46
od mequi
Není. Sundáš ten vrchní plast na přívod vzduchu k alternatoru díl č.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=75 Odděláš ten vrchní plast nad chladičem. taky díl č.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 . Pak povolíš LEVÝ závit na ty viscospojce vytočíš ji a dáš novou. U mne práce na cca 5-10 minut

Napsal: čtv 03.06.2010 17:21
od plysakmartin
Dnes jsem si vyzvedl viscospojku, rozeberu větrák chladiče a já jí tam nemám !!!! Jinak se mi teda netočí vrtule chladiče, takže jí to nesepíná. Že by teplotní spínač č.10 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05

Napsal: pát 04.06.2010 10:24
od mequi
Tak ted ti moc nerozumím. Co je u tebe větrák chladiče? A vrtule chladiče asi bude vrtule pro klimu ne? Mám za to, že by jsi tam měl mít 2 vrtule. 1 viskospojku a 1 pro klimu. A nebo máš elektrickou vrtuli chladiče místo viskospojky a potom by to ten spínač mohl být.

Napsal: pát 04.06.2010 11:34
od plysakmartin
mequi píše:Tak ted ti moc nerozumím. Co je u tebe větrák chladiče? A vrtule chladiče asi bude vrtule pro klimu ne? Mám za to, že by jsi tam měl mít 2 vrtule. 1 viskospojku a 1 pro klimu. A nebo máš elektrickou vrtuli chladiče místo viskospojky a potom by to ten spínač mohl být.
Mám tam jen jednu elektrickou vrtuli. Dnes jsem objednal v BMW spínač (mimochodem levnější jak v kelly), tak uvidím

Napsal: pon 07.06.2010 18:04
od plysakmartin
spínač jsem vyměnil a stále se mi nesepíná vrtule. Ještě mě napadá relé ?

Napsal: úte 08.06.2010 10:49
od xSAFA
Zkus vrtuli odpojit a připojit ji zvlášť na zdroj napětí, nefunkční motorek je docela běžná záležitost :? Mě taky odešla z ničeho nic a když sem sháněl jetou a obvolával prodejce jetých dílů tak sehnat ji na šestivál byl docela oříšek...

Napsal: úte 08.06.2010 22:30
od plysakmartin
xSAFA píše:Zkus vrtuli odpojit a připojit ji zvlášť na zdroj napětí, nefunkční motorek je docela běžná záležitost :? Mě taky odešla z ničeho nic a když sem sháněl jetou a obvolával prodejce jetých dílů tak sehnat ji na šestivál byl docela oříšek...
To už jsem zkoušel, měl jsem jí vyndanou, napojil jsem jí na proud a šlapala

Napsal: stř 09.06.2010 20:13
od plysakmartin

Napsal: čtv 10.06.2010 14:52
od xSAFA
Řekl bych že ne, tohle jsou relátka nějaké výbavy navíc. To vetrání je fce některých palubních počítačů. Nevím přesně co a jak ale relé vrtule to myslím není. Snad se nepletu...

Napsal: pát 11.06.2010 21:21
od plysakmartin
Tak kde hledat sakra ?

Napsal: pon 21.06.2010 17:08
od plysakmartin
Auto se mi stále přehřívá když stojim, nebo popojíždím a netopí, respektive topí jen ve vyšších otáčkách. Jinak podotýkám, hlava srovnaná a přetěsněná, nový termostat, nové čidlo chlazení, vrtule odzkoušená . :roll: