Napsal: stř 14.04.2010 21:28
Proc se vlastne 335d nedela s X-drive?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
spis by me zajimalo proc se dela s automatem...Cromoly píše:Proc se vlastne 335d nedela s X-drive?
pro starsi milovniky bmw ktery uz nechtej raditmajkouch píše:spis by me zajimalo proc se dela s automatem...Cromoly píše:Proc se vlastne 335d nedela s X-drive?
Sani a RJ. 392 je aktualni max, muzes si stelovat vykon v peti moznych nastavenich od stock, pres low boost, high boost az po "racing":) jeste jsou i vyssi mapy, ale na ty uz jsou doporucene alespon svody takze jsem je zatim netestoval:)Filozof píše:MARTYN : moje ma odbrzdenych 392HP jen par zakladnima upravama.
Jaké upravy jsi provedl ? a na co to přišlo, jen tak pro zajímavost ?
ono cca 80koní je docela slušné. To jsi ladil turba a dělal komplet svody a výfuk ?
Co jinak seriové BRZDY na 335i jak jsou na tom ?
Samozřejmě se 335d v manuálu nikdy nedělala....Syrup píše:pro starsi milovniky bmw ktery uz nechtej raditmajkouch píše:spis by me zajimalo proc se dela s automatem...Cromoly píše:Proc se vlastne 335d nedela s X-drive?Jinak se samozrejme dela i s manualem ...
Pánové máte divné předstay o starších lidech. Žádnej starej kořen který celý život jezdil s manuální převodovkou se nemůže smířit s automatem, pokud nejde o nějakého dědu který se nikdy nenaučil jezdit a na silnici jen překáží. Spíše mladým klukům bez zkušeností (typicky v USA), automat nevadí. Většina se ani nenaučí brzdit levou nohu i když mají jen dva pedály. Často si půjčuji auta v půjčovnách kde mají jen automaty a je to PITA.Syrup píše: pro starsi milovniky bmw ktery uz nechtej radit ...
Zrejme ze stejneho duvodu proc se nedela v manualu.. Prevodovka (a asi i diferencialy?) by spolehlive nevydrzela takovy kroutak..Cromoly píše:Ne, vazne, proc se nedela 335d v X-drive? a v cem je podvozek s X-drive narocnejsi/nachylnejsi nez normalni?
surfis píše:Samozřejmě se 335d v manuálu nikdy nedělala....Syrup píše:pro starsi milovniky bmw ktery uz nechtej raditmajkouch píše: spis by me zajimalo proc se dela s automatem...Jinak se samozrejme dela i s manualem ...
Mame stejnej odhad v tom pripade... prece jenom 580Nm je dost:)Martyn píše:Zrejme ze stejneho duvodu proc se nedela v manualu.. Prevodovka (a asi i diferencialy?) by spolehlive nevydrzela takovy kroutak..Cromoly píše:Ne, vazne, proc se nedela 335d v X-drive? a v cem je podvozek s X-drive narocnejsi/nachylnejsi nez normalni?
Ale nevim, jen muj laicky odhad:)
To snad nemyslíte vážně, že by automatická převodovka vydržel větší krouťák. Na příklad Seat Leon TDI má 450 Nm, Audi R15 1050 Nm. A co traktory?Cromoly píše:Mame stejnej odhad v tom pripade... prece jenom 580Nm je dost:)Martyn píše:Zrejme ze stejneho duvodu proc se nedela v manualu.. Prevodovka (a asi i diferencialy?) by spolehlive nevydrzela takovy kroutak..Cromoly píše:Ne, vazne, proc se nedela 335d v X-drive? a v cem je podvozek s X-drive narocnejsi/nachylnejsi nez normalni?
Ale nevim, jen muj laicky odhad:)
Chybi mu tretina motoru:o)majkouch píše:prave sem si rikal, podle km by to mohlo byt supr cupr, ale kdo vi ze jo... po telefonu taky nic nezjistim, tak sem prave chtel zjistit jestli to nekdo nezna... nez se tam vypravim...
staci jedno misto.... bude jen a jen moje