Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: pon 03.01.2011 16:18
				od BMWIIIPower
				mequi píše:Tak už nevím. To řachtání se ozývá stále. Je možné, že by byl řetěz tak vytahanej? Jak jsem to měl rozebrané, tak ten řetěz byl o dost volný. Nebo takhle: Jak je na něm napínák, tak je dost vysunutej ( ten napínák) oproti obrázku v Jak na to? Ale tam je zase otázka jak věrně to autor nakreslí páč jsou tam pouze obrázky a ne fota. Na druhou stranu, kdyby byl ten řetěz tak vytahaný, tak by to řachtalo podle mě stále. Budu to asi pozorovat ve více lidech a možná se na to přijde. Kdyby někdo přišel na cokoliv, co by to mohlo být, dejte vědět. Díky.
No já si řetězy poměřil v elitu s novýma,ale je fakt,že kvůli tomu je vyndávat je blbost?A dokonce řetěz na na oil čerpadlo byl nový delší 

 .Jinak bych zkusil ještě napínák z boku a vodící lišty.
 
			
					
				
				Napsal: pon 03.01.2011 21:00
				od mequi
				Ješte mě napadá, jestli by to nemohl dělat setrvák. Při chcípání motoru sa oklepe. Tak jestli, když stojí delší dobu, tak jestli nemůže mlátit. Ten zvuk jde taky jakoby ze spoda a rozléhá se to všude pod autem. Je to jen úvaha a vím - od setrváku je to trochu dál ten rozvodový řetez. Ale jeden nikdy neví. Až bude venku trochu hezky tak se na to kouknu. V tom mrazu se mi do toho FAKT nechce.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 04.01.2011 11:18
				od Foldas
				změřil bych jak rychle se zvedne tlak oleje po nastartování
			 
			
					
				
				Napsal: úte 04.01.2011 16:53
				od mequi
				Kontrolka zhasne tak 1 max. 1,5 vteřiny po nastartování.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 04.01.2011 18:05
				od Paty
				to je normální
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.01.2011 19:06
				od mequi
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.01.2011 19:16
				od Kami1
				5,7,13 (,10)
(+1,2,4)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.01.2011 19:21
				od mequi
				Kamil1: jde mi zatím jen o napínák. Takže 13 určitě a 10 asi. Pochopil jsem to správně?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 20.01.2011 19:29
				od Kami1
				jo 13, 
mezi 10 a 11 v podstatě nedochází k žádnýmu pohybu, který by znamenal nějaký opotřebení způsobující netěsnost,
tak bych řek, že je to zbytečný.
ale 5 a 7 můžou být vyježděný.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2011 15:15
				od disgorge13
				Ahoj,
mel jsem neco podobenho na e46,330i  motor M54
rachtani slo do celeho motoru,take jsem mel obavy ze je to neco
na rozvodu nakonec to delala visko  spojka 
(rachtani se projevovalo pouze u ohrateho motoru za studena nic)
zkus - zastavit rukou vrtuli a poslechnout jestli to rachta 
---
pekny den
Ondrej
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2011 15:40
				od xSAFA
				disgorge13 píše:zkus - zastavit rukou vrtuli 
Raději bych volil noviny, hadr... trocha bezpečnosti neuškodí  

 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2011 22:43
				od mequi
				disgorge13 píše:Ahoj,
mel jsem neco podobenho na e46,330i  motor M54
rachtani slo do celeho motoru,take jsem mel obavy ze je to neco
na rozvodu nakonec to delala visko  spojka 
(rachtani se projevovalo pouze u ohrateho motoru za studena nic)
zkus - zastavit rukou vrtuli a poslechnout jestli to rachta 
---
pekny den
Ondrej
Mně to zařachtá jenom tak 3 až 4 vteřiny. Nestihnu vyskočit z auta. Zkusím shodit řemen a uvidím. Ale dík za postřehy. Každý nápad  je vítaný.  

 
			
					
				
				Napsal: pát 21.01.2011 22:44
				od Fx
				Viska je přímo na hřídeli na motoru a ne přes řemen, pokud si to dobře vybavuju, ne?
			 
			
					
				
				Napsal: sob 22.01.2011 13:41
				od Kami1
				na vodní pumpě
			 
			
					
				
				Napsal: ned 23.01.2011 18:49
				od mequi
				Tady jsem našel jeden inzerát. Jde mi jen o ilustraci, nechystám se ho koupit. Není tam vidět díl 13, který bych měl vyměnit. 
http://translate.google.cz/translate?hl ... rmd%3Divns
Nebo se dívám špatně???
 
			
					
				
				Napsal: ned 23.01.2011 18:57
				od Kami1
				13 je těsnící kroužek toho pístku (zasunutej ve válci)
			 
			
					
				
				Napsal: ned 23.01.2011 19:03
				od mequi
				Ale ani na rozkladu toho napínáku není nic vidět, proto se ptám.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 23.01.2011 19:16
				od Kami1
				díval jsem se jenom na ten obrázek nahoře 
 
 
tak v tom případě nevím, asi změna konstrukce 
 
 
ještě by mohla být unavená pružina 12
 
			
					
				
				Napsal: ned 23.01.2011 19:21
				od mequi
				Kdyby  byla unavená pružina, neřachtalo by to stále? Nebo ta pružina tlačí napínák na lištu jen dokud se nenatlakuje olejem?
			 
			
					
				
				Napsal: ned 23.01.2011 19:47
				od Kami1
				řek bych, že právě to druhý
co se mi ale zdá z té konstrukce (soudím jen z foto), 
že v tom pístním mechanizmu není jednocestnej ventil, 
kterej by napínák držel roztaženej a tu funkci při startování přebírá ta pružina.
takže bych to zařehtání bral jako víceméně normální 
(tu pružinu bych ale rozhodně zkusil vyměnit, vypadá, že je dělaná na větší sílu)
tady jsou taky nějaký foto 
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... pgrade.htm
http://www.bmwpartsweb.com/BMW-Parts-Ca ... Parts.aspx