Stránka 2 z 3

Napsal: úte 23.02.2010 23:21
od Fx
Taky jsem koukal, že ta M52, kterou máš v autě, má už ten přední plastový kryt na VANOSu - první M52 ho neměly, nevím, kdy se to měnilo, ale jestli on ten problém není v tom, že jednotka je právě pro M52 do 8/95 (jen odhadhuju).

EDIT: Podle fotky i vyndaný motor by měl být M52 (dle polohy víčka oleje neboli sedmsetdesítky).

Napsal: stř 24.02.2010 20:25
od spodli
ten palstovej kryt sem měl na tom starým motoru tak sem ho přendal na tenhle tady byl ještě ten obyč ale kámoši maj 323ku 328ku oba 95ky a maj ten hliníkovej kryt tady foto tedy toho sání Obrázek plus líp vyfocenej ten motor co sem tam měl Obrázek

Napsal: stř 24.02.2010 20:38
od capri
vyfot ještě ty cívky z vrchu a označení motoru pokud ho ještě máš (jak staryho tak novyho bo tam někde bude číslo dílu tak to opiš sem

Napsal: stř 24.02.2010 20:44
od Fx
Podle víčka na olej je to opravdu M52, oba ty motory. Taky je otázka, v jakém stavu je ten "nový" motor...

Napsal: stř 24.02.2010 21:02
od spodli
Obrázek ten co tam teď mám ty cívky blejsknu zítra...

Napsal: stř 24.02.2010 21:26
od spodli
původní motor: Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř 24.02.2010 21:36
od spodli
co tam teď mám Obrázek Obrázek snad to něčemu pomůže

Napsal: stř 24.02.2010 21:46
od spodli
Od: Bohhy
Komu: spodli
Zaslal: 24-02-2010 21:03
Předmět: Motor Citovat zprávu
Cau, nejsem platicim clenem, takze nemuzu psat k prispevkum.
Nevim zda jsi to uz vyresil, ale ja sem jednou menil za M52b20 M50b25vanos (menil sem to sice i s ridici jednotkou a kabelovim svazkem), ale krome toho ze sem to nemohl nastartovat, kvuli tomu, ze davat starsi motor na misto novejsiho obnaselo prehozeni dvou dratu v motorovy zasuvce, tak se mi podarilo spatne nasadit VANOS kdyz sem to pretesnoval a delalo to presne co popisujes a ukazujes. Strilelo to do sani,neslo to moc pekne a musel sem to drzet trosku ve votackach. Snad sem trosku poradil. Jinak navod na na nastaveni Vanosu je treba tady:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm

...jinak dík všem za rady

Napsal: stř 24.02.2010 21:51
od spodli
to FX:no doufám že je v poho s prodávájícím sem v kontaktu kupoval jsem tady v klubu

Napsal: stř 24.02.2010 22:12
od capri
no jsem z toho jelen :( budu přemejšlet čim to může bejt ale obavam se že ja už nic nevymyslim :(

Napsal: stř 24.02.2010 22:30
od spodli
tak ještě jestli nemůže bejt snímač na klice v hajzlu

Napsal: stř 24.02.2010 22:34
od capri
jsou dva jeden na klice a jeden na vačce mam pocit že když je ten na klice v řiti tak to běží ale když je ten na vačce tak je to v řiti

máš bentley manual ? tam je napsany jak je proměřit myslim a že jsou tam i hodnoty odporů

Napsal: stř 24.02.2010 22:38
od Fx
Tohle by mohl ukázat i carsoft, pokud bude komunikovat s DME (standardně by měl), a ta má načtené chyby...

Napsal: stř 24.02.2010 22:41
od spodli
měl jsem to na diagnostice v autorizáku tady u nás v Grálu a říkali že diagnostika u E36tek moc neukáže že už je to starý tak sem zaplatil přez 2500,- zbytečně :roll:

Napsal: čtv 25.02.2010 13:24
od spodli
dneska jsem se ptal v autorizáku jestli jde nahrát do řídící jednotky jinej software myslím na jinej typ motoru a to prej vůbec jen aktualizovat takže řj to nebude číslo mi sedí

Napsal: pát 26.02.2010 21:20
od paveld
Ten původní motor cos vyndal je podle mě na 99% M50tka s hlavou nebo víkem ventilů z M52 - umístění víčka oleje sice odpovídá pro M52ku, ale M52ka má hliníkovej blok a ten nemůže takhle oreznout.

Pokud jde o rozdíly před a po 8/95, jsou to jen detaily, spíš se ty motory liší v úchytech, čerpadlu serva a podobnejch blbostech. Fungovat musí stejně. Měnil jsem M52B20 z 12/96 za M52B20 z 1/95 a ve funkci není problém. Jen jsme upravovali uchycení čerpadla serva a sání.

Tvuj problém podle mě bude v snímači kliky. M50tka má indukční snímač kliky, M52ka tam má nějakej čip či co...fungují jinak. I podle popisu mi to přijde jako problém v zapalování nebo právě v tom snímači kliky který ho řídí.

Napsal: pát 26.02.2010 22:34
od libovka
Hele a co třeba svíčky?

Napsal: sob 27.02.2010 00:07
od Foldas
M52 používá hallův snímač ale píše že snímače ma z původního motoru. Nemáš špatně nastavené rozvody?

Napsal: ned 28.02.2010 12:58
od spodli
ne ne na rozvody se koukalo v první řadě volal mi mechanik co to u něj mám a říkal že ŘJ nekomunikuje s těmi snímači takže mělo by to být vyřešený :D

Napsal: čtv 11.03.2010 22:18
od spodli
Problém už jen akorát ze startérem chytá na první pokus ale má divnej zvuk http://www.youtube.com/watch?v=IUt2M5z-_vk