Stránka 2 z 3

Napsal: pon 22.02.2010 12:53
od Paavo
to Francis :lambda nova,vaha nova,svicky novy,seriovy vzduchac........ladak od Eisnmanna.Proste po meste to jede za takovyhle litry,v kombinaci si to veme pod 10 a to jedu pul na pul.Jestli to taky nebude problem toho,ze Budejce je jedno z nejvice zacpanych mest a po ceste mam do skoly centrum ,7 krizovatek svetelnejch a najedu pouze 7 km,takze studenej motor.

Napsal: pon 22.02.2010 13:44
od Fx
Když je tu řeč o spotřebě - město (Praha, totální zácpa, průměrná rychlost cca 17 km/h) mám za 11,5 litru. Když je volněji a dá se jet plynule, tak se střídmou nohou na plynu klidně i 8,5 litru. E36 323i 1/96

Napsal: stř 24.02.2010 21:04
od Totic
Přesně tak není město, jako město. Můžu jet v Brně po druhým městským okruhu 70Km/h za 8l a pak to posrat od semaforu k semaforu kdy zařadíš sotva 3ojku za 12l/100. Řiďte se +/- co je napsaný v servisce jako udávaná spotřeba, pač jiný kouzla s tím neuděláte. *E36 M52 323i Vanos

Napsal: ned 28.02.2010 19:41
od Jamall
Já se přidám k tématu. Mám M52B20 a spotřeba 11L. Když se snažím nechá se jezdit za 7.9L ale pak to je hrozná nuda. Nicméně by mě zajímalo. Co by obnášela výměna M52B20 za M52b25? Snad sem se nespletl, ale mám na mysli M52 2l za M52 2.5l. Páč mám za to, že mě pomalu ale jistě jdou do čudu hydrošteli, čeká mě výměna provozních kapalin a pojistka se spotřebou je údajně stejná. Auto v opravdu pěkném stavu a výbavě, ale předchozí majitel mu nedopřál vůbec žádnou péči.

Napsal: pon 01.03.2010 08:29
od Totic
To už je jednodušší výměna než z 1.6i, ale pořád si myslím, že je toho třeba vyměnit víc. U 2.5 je podle mě betelnější převodovka a difer (kardan?) +elektrika, ŘJ.
Pojistka je vyšší neboť je ve vyšší obsahové skupině, to ale rozlišují jen některý pojišťovny, jako třeba ta moje.
Na 2.5i platím cca 4800,- Kč/rok

Napsal: pon 01.03.2010 14:26
od Jamall
Zajímalo by mě přesně co je rozdílní, páč mám za to, že to bude možná i stejní, že by to mohlo sedět i na původní převodovce, váha motoru je v podstatě stejná. Je mi jasní, že tam musí bít jiná ŘJ. Máte tady někdo informace, v čem jsou této dva kusy motoru rozdílí v instalaci do kupé? Potřeboval bych to vědět přesně páč ten motor se mě nezdá. Kdy bych chtěl něco tak slabého pořídím ISo. Šlo mě hlavně o tu výbavu. Motor se mění snadněji, než dodělávat výbavu.

Napsal: pon 01.03.2010 15:22
od Jamall
Naštěstí se autíčku nic nestalo. Akorát blbí pocit, že tam je důlek, ale ve dne jsem nic nespatřil

Napsal: pon 01.03.2010 15:27
od martas11
Jamall píše:Zajímalo by mě přesně co je rozdílní, páč mám za to, že to bude možná i stejní, že by to mohlo sedět i na původní převodovce, váha motoru je v podstatě stejná. Je mi jasní, že tam musí bít jiná ŘJ. Máte tady někdo informace, v čem jsou této dva kusy motoru rozdílí v instalaci do kupé? Potřeboval bych to vědět přesně páč ten motor se mě nezdá. Kdy bych chtěl něco tak slabého pořídím ISo. Šlo mě hlavně o tu výbavu. Motor se mění snadněji, než dodělávat výbavu.

Myslíš si,že je iso slabý? 8O

Napsal: pon 01.03.2010 16:01
od Jamall
Nn tím chci akorát říct, že 2l má velký nepoměr, vůči ISu. Spotřeba/pojistka

Napsal: pon 01.03.2010 16:04
od martas11
Jamall píše:Nn tím chci akorát říct, že 2l má velký nepoměr, vůči ISu. Spotřeba/pojistka

No už jsem myslel :lol:

Napsal: pon 01.03.2010 18:00
od libovka
Springi píše:Nazdar,

nelíbí se mi moje spotřeba s E36 320i (1991) motor M50 a tak bych se rád zeptal zda je možné nainstalovat na tento motor VANOS?
Tak si kup Oktávku v TDI. 8)

Napsal: úte 02.03.2010 13:19
od Kuaja
buď tam dej plyn a nebo si fakt kup jiný auto - Bramboráci prostě s tou spotřebou nebudou jako TDi nikdy

Napsal: úte 02.03.2010 14:07
od majklBMW
fakt nechapu co tady resite,kdyby vymenil motor a jezdil o litr levneji tak se mu to vrati asi za deset let. Já mám e39 V8 a jezdím prahu a okolí za 11 od té doby co jsem to koupil,takže je to jen o tom jak jezdit a to nejezdím ani moc pomalu,jen když vidím červenou tak už dám nohu z plynu a tak....když to nedělám a šlapu na to tak se dostanu na 15 bez problémů. Ale vanos a nevanos mi přijde uplně stejnej,jezdil jsem s 525iX s vanosem za 14 a jednou jsem jel Praha brno za 17l a vsechno je o tom jak s tim jezdite. A moje alpina zere skoro 25 s motorem M30,tam je to ale radost do toho tankovat V-power.

Napsal: úte 02.03.2010 14:10
od majklBMW
a jestli to tady chce ten kluk řešit tak at si koupi treba clio dci,s tim jsem kdysi jezdil za 4l kombinovaně a zruší si tady učet. :D

Napsal: stř 03.03.2010 02:20
od Jamall
Borci a co ten můj problém, ví o něm někdo něco? Měnil vůbec někdo někdy z vás motor v BMW? Opravdu by jste mě dost pomohli. Nechci tam ten motor poslat a pak zjistit, že jsem to nedomyslel a opět ho tahat ven.

Napsal: stř 03.03.2010 08:14
od Danny
základní poučka je že se vyplatí to radši prodat a koupit druhé s motorem který chceš
výměna s sebou vždy nese problémy s elektrikou neplánované předělávání různých věcí takže nakonec každej kdo to dělal by to už nechtěl opakovat

Napsal: stř 03.03.2010 10:31
od Jamall
Jáj…už jsem tu psal, že je to výměna M52b20 za M52b25. Takže technicky vzato by to mělo bít všechno stejní, teda až na tu ŘJ. Váha motoru je až na pár kilo navíc stejná, uložení motoru stejné. Jen nevím, co na to uchycení k převodovce, zdali je taky stejné. Nechci se s ním rozloučit, už jen kvůli citovému poutu, pěknému interiéru a budoucím plánům s ním.

Napsal: stř 03.03.2010 18:03
od pragdejf
sou to prakticky stejny motory, doporucuju vrele zkonzultovat cisla dilu v etk. treba motorovej svazek, prevodovku a podobne. idealni je koupit motor komplet s prevodovkou, kardanem, diferakem, motorovym svazkem, řj a nastrojenej píč-0-vinama, idealne ze stejny kary. a kdyz uz, tak B28, prece to nebudes za rok absolvovat znova, ne? jenom si dej bacha, at pri shaneni motoru nenarazis na odlisnej M52. myslim, ze se delaly jako M52 single vanos a M52TU jako double vanos, ty sou myslim z E46. ale priprav se na nebeskou onanii, vymenit motor neni jako smontovat zahradni kolecko. pomalu se chystam (az bude trocha casu) na vymenu M50B20TU za M52B28, tak az to zprovoznim, tak napisu report.

Napsal: stř 03.03.2010 21:56
od Fx
pragdejf píše:sou to prakticky stejny motory, doporucuju vrele zkonzultovat cisla dilu v etk. treba motorovej svazek, prevodovku a podobne. idealni je koupit motor komplet s prevodovkou, kardanem, diferakem, motorovym svazkem, řj a nastrojenej píč-0-vinama, idealne ze stejny kary. a kdyz uz, tak B28, prece to nebudes za rok absolvovat znova, ne? jenom si dej bacha, at pri shaneni motoru nenarazis na odlisnej M52. myslim, ze se delaly jako M52 single vanos a M52TU jako double vanos, ty sou myslim z E46. ale priprav se na nebeskou onanii, vymenit motor neni jako smontovat zahradni kolecko. pomalu se chystam (az bude trocha casu) na vymenu M50B20TU za M52B28, tak az to zprovoznim, tak napisu report.
Zapomněl jsi na EWS, takže ještě minimálně kroužek s elektronikou, správné klíče k modulu EWS (kvůli čipu imobilizéru), řj s ním spárovanou... To s sebou nese pro úplně čisté řešení jiný litinový odlitek spínačky, ovšem pro starší typ je i jiná tyč řízení... Toto už není tak nutné, jde to ubastlit i na starou spínačku, ovšem čip do starého klíče nedáš, takže buď výměna vložek zámků, nebo opět bastl či výroba nových klíčů. Na těchhle věcech se to může dost prodražit. Imobilizér EWS měla auta od 1/95. Říkám to proto, že M50 bez vanosu by EWS mít neměla.

Napsal: stř 03.03.2010 23:43
od Jamall
Hele tak jsem se dneska ohledně toho dost informoval u borce který se těmto autům věnuje už delší dobu a bylo mě rčeno, že až na diferenciál, by to neměl bít problém. Údajně výměna za M52b25 by neměl bít problém. Mám 94, takže imo. neřeším. Akorát teď sehnat agregát ve slušném stavu.