Stránka 2 z 2
Napsal: sob 09.01.2010 21:21
od Killca
Slavisimo píše:A pak si ji nekdo koupil a ted stoji na tipcarsu se 150tkm...a je to 96ka

Takze doufam ze to neni i tvuj priprad protoze TDS lita samo
na tachu v bazaru maj 150000km ale doopravdy ma 350000km
Slavisimo píše:No ROBi ono to TDS bez chipu neni moc kouzelny, s chipem je to o dost lepsi. Pak jde jen o to jak se k tomu chovat..Ale necekej ze pri tvych km by to vydrzelo

ale kdybys to nacipoval tak se to auto uplne zmeni

a zase te zacne bavit.
bez chipu to jede jako 318IS s m44 motorem no

Napsal: ned 10.01.2010 13:02
od compound
ROBi-když jsem jen tak z nudy projížděl klubový auta a viděl jsem ten tvuj bastl s tím intercolerem tak jsem myslel že spadnu ze židle,vím že to není tvoje práce že jsi to tam už koupil ale máš to už aspon tam kde to má být?ty na tom máš čip?
Slavisimo-kamoš má taky 325TDS taky touringa jako já akorát bez čipu a je to celkem dost znát,a to s tím turbem z trilitra byla jen myšlenka a když tak by se to udělalo tak aby to nebyl žádnej bastl,ale auto líta bez problému,ale auto si chci nějakou tu dobu nechat,jsem s ním nad míru spokojen,tak si asi nechám jen tu repasi turba
Napsal: ned 10.01.2010 15:35
od Killca
jo a oprava, 325tds s chipem jede jako 318is

Napsal: ned 10.01.2010 16:41
od bmwfil
S chipem jede jako 323i, prakticky vyzkoušeno

Napsal: ned 10.01.2010 17:11
od compound
prakticky vyzkoušeno s 325i E36 na silnici bohatší na zatáčky jede stejně ale rovina se nechytám,jen tak mimochodem,nevíte kde je pylový filtr u E36?
Napsal: ned 10.01.2010 17:19
od Slavisimo
compound píše:prakticky vyzkoušeno s 325i E36 na silnici bohatší na zatáčky jede stejně ale rovina se nechytám,jen tak mimochodem,nevíte kde je pylový filtr u E36?
Pred spolujezdcem, kastlik dolu
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=74080
Napsal: ned 10.01.2010 17:57
od bmwfil
compound píše:prakticky vyzkoušeno s 325i E36 na silnici bohatší na zatáčky jede stejně ale rovina se nechytám,jen tak mimochodem,nevíte kde je pylový filtr u E36?
Máš-li klimu, tak před tunelem - přístup po sundání kastlíku a hrozně fajn výměna - rozhodně si kup filtr co má po obvodu uz předchystané lomy-oceníš při montáži.
Pokud klimu nemáš-kulatý filtr v motoru.
Napsal: ned 10.01.2010 18:06
od Slavisimo
bmwfil píše:compound píše:prakticky vyzkoušeno s 325i E36 na silnici bohatší na zatáčky jede stejně ale rovina se nechytám,jen tak mimochodem,nevíte kde je pylový filtr u E36?
Máš-li klimu, tak před tunelem - přístup po sundání kastlíku a hrozně fajn výměna - rozhodně si kup filtr co má po obvodu uz předchystané lomy-oceníš při montáži.
Pokud klimu nemáš-kulatý filtr v motoru.
Predpokladam ze TDS z 99 bude mit klimu no

Napsal: ned 10.01.2010 20:35
od Cawba
bmwfil Neodpovedel jsi na dotaz

Kolik jsi jim nechal v tom TurboCaru za repas a jakym zpusobem to probihalo? Turbo v krabici, kus za kus (repasovany?). Jestli je to tajny, tak do SZ. Diky
Napsal: ned 10.01.2010 20:43
od bmwfil
Cawba píše:bmwfil Neodpovedel jsi na dotaz

Kolik jsi jim nechal v tom TurboCaru za repas a jakym zpusobem to probihalo? Turbo v krabici, kus za kus (repasovany?). Jestli je to tajny, tak do SZ. Diky
Jsem ho nějak přehlédl...
Cca 8 bez dokladu, dovezl jsem turbo a za 3 dny si pro něj dojel. Výměnným způsobem tam mají akorát vw group a pak velký turba do techniky.
Napsal: ned 10.01.2010 20:45
od bmwfil
compound píše:Dík,tam jsem za chvíli:-D na kolik to vyjde cca?a to jsi jim tam nechával auto a nebo jsi jen přivezl to turbo?,nemáš někde video kde je slyšet ten tvuj remus?,Bylo to pak poznat na jízdě po repasi?
viz výše.
Video nemám a co jsem zkoušel, je to hodně zkreslený. Jinak zvuk příjemný uchu lahodící při jízdě nerušící

Napsal: ned 10.01.2010 21:23
od Cawba
bmwfil Diky

Celkem solidni cena, cekal jsem teda vic.
btw. letos na AS byla nejaka firma (letak tu nekde mam), vypadala tak snobacky a repas by vysel tak na 25, co jsem se ze zajimavosti ptal 
Jaky byl duvod, pro ten repas? Abych treba predesel, nebo poznal , ze je neco spatne.
Napsal: ned 10.01.2010 21:47
od bmwfil
Nebyl to náhodou TurboTec na tom AS? Ti jsou poněkud dražší a Polsko k tomu... U mě to byl tzv. malý repas - gufírka a ucpavky+vyvážení... Velký repas by byl cca za 10-12 - komplet výměna vnitřku turba-zůstal by jen původní obal.
Důvod byl moje posednutí po tip top stavu motoru před čipem. Objektivně mu nic nebylo

Napsal: ned 10.01.2010 22:15
od compound
dík moc za ten návod na ten filtr,já jsem slyšel že má být za kastlíkem ale za 1. jsem se tam nemohl dostat (nevěděl jsem o tom šroubku pod osvětlením kastlíku) a za 2. se mi to zdálo strašně blbý místo na filr.
Ta cena za to turbo je celkem přijatelná.
V léťe auto pořádně nafotím a dám sem fotky,jinak v sekci klubových aut je pár fotek.