Stránka 2 z 2

Napsal: pát 08.01.2010 18:29
od Dlugy
3llf píše:jo tak, stejně si myslim,že to ještě nikdo nikdy neměnil.......dá se to sehnat i jinde než v BMW?
prečo by si to kupoval inde,ked v BMW to nestoji tisíce,len pár stovek.Tuším okolo 6kil :wink:

Napsal: pát 08.01.2010 19:05
od 3llf
Dlugy píše:
3llf píše:jo tak, stejně si myslim,že to ještě nikdo nikdy neměnil.......dá se to sehnat i jinde než v BMW?
prečo by si to kupoval inde,ked v BMW to nestoji tisíce,len pár stovek.Tuším okolo 6kil :wink:
tak to zní dobře.......a nemáte někdo zkušenosti s únikem oleje? 5000 km a místo na max je pod min

Napsal: sob 09.01.2010 05:24
od Dlugy
Záleži na stylu jazdy,ale liter oleja na 5 000 km nieje žiadna tragédia ,ked tomu nakládaš :wink:
Ale určite zkontroluj či ti to nechčije.....

Napsal: ned 10.01.2010 13:35
od 3llf
nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven

Napsal: ned 10.01.2010 14:06
od Slavisimo
3llf píše:nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven
Tak to rozdelej a vylej :-P

Napsal: ned 10.01.2010 18:45
od 3llf
Slavisimo píše:
3llf píše:nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven
Tak to rozdelej a vylej :-P
a co mám rozdělat a vylejt :?: :?:

Napsal: ned 10.01.2010 19:24
od Slavisimo
3llf píše:
Slavisimo píše:
3llf píše:nj, ale asi si myslim,že to tahá turbo, protože začlo dosti pískat a když sem měl dole nárazník, tak jsem viděl, že docela je mstnej intercooler jak to z něj teče ven
Tak to rozdelej a vylej :-P
a co mám rozdělat a vylejt :?: :?:
hadici od intercooleru :-)

Napsal: ned 10.01.2010 20:08
od Jarouch
Pozor na to kdyby v tom intercooleru bylo hodně oleje tak to vlítne do sání a v lepšim případě to vyletí do otáček který ten motor v životě neviděl nebo se ten olej nespálí a nestlačí a pak je dobrá paseka ve válci :wink: včas kontrolovat... jinak v intercooleru je vždy trochu oleje to neni tragédie.... ale nesmí tam bejt moc :wink:

Napsal: ned 10.01.2010 22:56
od 3llf
to vim, tto z nám z dob když jsem dělal v Hyundaii,párkrát sme tam něco takového měli. Ale zajímavé je, že když mi odešlo turbo na focusu, tak to jen kouřilo díky tomu oleji,ale otáčky nevyletěli......nj, ale forda už nikdy více, zlaté BMW

Napsal: ned 10.01.2010 23:15
od Jarouch
3llf píše:to vim, tto z nám z dob když jsem dělal v Hyundaii,párkrát sme tam něco takového měli. Ale zajímavé je, že když mi odešlo turbo na focusu, tak to jen kouřilo díky tomu oleji,ale otáčky nevyletěli......nj, ale forda už nikdy více, zlaté BMW
Já to viděl u BMW 320d E90....Motor se nedal vypnout jen jsem čekal co bude.... záleží jen na tom kolik toho oleje tam je...

Napsal: pon 11.01.2010 00:40
od 3llf
no jasně no...jen mě štve to,jak se ten olej rychle strácí,prostě na 5000km a z max na měrce je pod min

Napsal: pon 26.04.2010 22:11
od milo
tak jsem si vymenil olej a oil separator. auto ma ted 280tkm a oil separator vc. filtru byl dle vyrazeneho r.v. PUVODNI!!! achjo, nevim, proc se na ten servis tak sere :(

subjektivni pocit po par stovkach km - v posledni dobe jezdim celkem klobouka (v aute pes atd.), pred vymenou to pri podrazeni napr. na 2 a slapnuti naplno, zakourilo (ne nejak hodne, ale na muj vkus moc), ted defacto vubec