Stránka 2 z 2

Napsal: ned 04.10.2009 17:03
od jAKUB
Tak už jsem vyřešil cinkání předního tlumiče výfuku a to tím,že jsem dotáhnul držák výfuku umístěný na převodovce :D Jediný co mi tam ještě občas chrastí a občas ne je něco u katalyzátorů přímo v motorovým prostoru :( Nevíte někdo jestli tam není někde nějaký kryt připadá mi to jako kdyby v těch místech rezonoval.Jedná se o E46 320i 110kw.Jo a ještě ta rezonace někdy nastane hned po nastartování začne být citelná na volnoběh kolem 3000otáček a pak se spolu s otáčkama zvyšuje.Pak stačí ujet kratkou trasu a někdy se vytratí a někdy ne:-(

Napsal: ned 04.10.2009 17:19
od John112
Jestli to je stejny jako u E36 tak je to kryt katalizatoru. Dá se rozebrat, je tam jen ohnutej plech, kdyz se ti to povede oddělit, tak tam stací nacpat 3 drátenky (cca. 30 Kč) a pak zase zavřít. Tak jsem to udělal já a je klid. Hlavně nedoporučuji ten kryt sundavat, pak někde škrtnes a je po katu.

Napsal: ned 04.10.2009 18:30
od jAKUB
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _catalyst/

Takhle jsou umístěný katy u E46,ale nedalo mi to šel jsem to ještě otestovat :D a vypozoroval jsem jednu věc když to nedrnčí na volnoběh tak se to drnčení objevuje se záběrem spojky takže při rozjezdu bez plynu je to nejcitelnější.Tak mě napadlo jestli tam nerezonuje něco co nemá daleko ke spojce