Stránka 2 z 3
Napsal: pát 26.06.2009 01:22
od Francis
Když to po seskládání šlapalo tři dny a teď to nejede, hledal bych tam, kde jsi cokoli měl demontované. Vypadá to na něco uvolněného, asi to přisává "falešný" vzduch.
Napsal: úte 30.06.2009 17:41
od Brody
No tak dnes mi to taky v jeden okamzik porad chcipalo.Byl to tak usek po meste kde jsem porad vyrazoval.pak se to srovnalo, ale zase kdyz jsem parkoval a malinko si pridaval plyn, tak posleze si motor pridaval sam.
vzdy to padlo tak na 900 otacek a pak pridalo zhruba na 1700.Takto to treba udelalo trikrat, potom jak to padlo zhruba na tech 900 tak v tom jakoby hrklo (nevim jak to popsat, proste cuklo v motoru) a otacky padly zhruba na tech 600.
Po opetovnem nastartovani opet pohoda. Ten motor je nejakej zahadnej

Napsal: úte 30.06.2009 18:20
od NEMO
Ahoj, takový problém jsem měl taky. Když jsem vyřadil, tak klesly otáčky pomalu na volnoběžné (asi kolem 800), pak to začalo vibrovat a otáčky klesaly, někdy to i chcíplo. V servisu náhodou zjistili, že to dělá asi relé dobíjení, vyměněno a v pohodě. Třeba ti to nějak pomůže.
Napsal: úte 30.06.2009 18:42
od Brody
Dik zkoukneme to. A uvidime. Mam stejne v planu jet na diagnostiku tak mozna neco objevime.

Napsal: úte 30.06.2009 19:38
od castro
mno, čirou náhodou se mi ted vybila uplně nová baterka, což mě dost překvapilo, ale jak dlouho jsem ležel vožralej celou noc vedle auta s puštěnym rádiem a rozsvícenym interiérem je taky otázka :-/
zajímavý je když jsem se kdysi pídil po tomhle problému narazil jsem někde na článek o 206tkách že tam to takhle zlobí slabou baterkou nebo právě dobíjením. Ale kdoví jak to u těch pažoutů může být srovnatelný s bmw.
každopádně, pokud mi při volnoběhu bude BC ukazovat 13,9 - 14V tak to tim relé asi nebude, ne?
Napsal: úte 30.06.2009 19:45
od NEMO
castro píše:mno, čirou náhodou se mi ted vybila uplně nová baterka, což mě dost překvapilo, ale jak dlouho jsem ležel vožralej celou noc vedle auta s puštěnym rádiem a rozsvícenym interiérem je taky otázka :-/
zajímavý je když jsem se kdysi pídil po tomhle problému narazil jsem někde na článek o 206tkách že tam to takhle zlobí slabou baterkou nebo právě dobíjením. Ale kdoví jak to u těch pažoutů může být srovnatelný s bmw.
každopádně, pokud mi při volnoběhu bude BC ukazovat 13,9 - 14V tak to tim relé asi nebude, ne?
Tak to bude zakopanej pes jinde.

Napsal: úte 30.06.2009 20:30
od Brody
No je fakt ze tam mam baterku jen nejakou slabou.A doufam ze ne jen tu nejslabsi 44ku.Ale na druhou stranu startuje dobre i po par dnech bez jezdeni.Kolikatka ma vubec byt u te 328mi?
Edit: Tak jsem se sel kouknout na tu baterku a je tam 44ka.Takze myslite ze by to mohlo byt ono?Preci jenom je to velmi slaba mrcha na ten motor

Napsal: úte 30.06.2009 20:43
od Kami1
pokud to v zime natocis neni co resit
Napsal: stř 01.07.2009 17:33
od Fx
Teď jsem se dočetl něco zajímavého v souvislosti s dvouhmotnostním setrvačníkem:
Zakolísání otáček při přechodu na volnoběh je dáno tím, že řídicí jednotka nastaví volnoběžné otáčky, ale hned poté je motor opět krátce roztočen doběhem setrvačníku s příliš velkou vůlí. Řídicí jednotka okamžitě zareaguje korekcí (snížením dávka paliva), jenže v tu chvíli je již setrvačník zpomalen a roztáčí se ke druhému dorazu, kdy motor naopak zbrzdí. Toto výrazné kolísání otáček může mít dokonce charakter kmitání, když se korekce motoru a nadměrná pružnost setrvačníku střetnou v té „správné“ frekvenci.
Zajímalo by mě, jestli to může způsobit i chcípnutí. Každopádně to asi nebude Ondrův případ, protože jemu otáčky na volnoběh kolísají stále a nemá tendenci se to zlepšovat po chvíli běhu na volnoběžné otáčky (to jsem aspoň vypozoroval já, když jsme to spolu řešili).
Napsal: stř 01.07.2009 18:39
od Dan td
Fx - kdes to vyštrachal ? O tom, že by to mohlo být setrvákem jsem taky slyšel, ale tady je konečně i zdůvodnění

Napsal: stř 01.07.2009 18:52
od Fx
Na Audi klubu... Bylo to tam v souvislejším delším textu, kde bylo popsáno mnohem víc... Link:
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=20404
Napsal: stř 01.07.2009 19:02
od Kami1
Ja mam setrvak vyzvatlanej jak prase, ale kolisani mi to nezpusobuje.
Sice mi tedka obcas otacky po vetsi akceleraci prohoupnou smerem k nule, ale to je asi spis lambdou(rj ji odmita zapnout vyhrivani). Bez lambdy problemy nejsou.
Napsal: stř 01.07.2009 19:04
od Brody
zajimave pocteni.No zkusim baterku a zacinam jinak setrit na setrvak.Snad to pomuze

Napsal: stř 01.07.2009 20:40
od all
z auta jem vyndaval takovou kaši, setrvák šel z dorazu do dorazu cca 5cm možná i víc otáčky nijak moc nehoupaly ani mi to nechcípalo.
Napsal: stř 01.07.2009 22:55
od castro
tak jsem se ted vrátil z trochu lepší diagnostiky od Miguela a zjistilo mi to chyby 202 a 203. Nevim ted kde je seznam co ty chyby znamenají ale 202 je myslim nějak Fuel system limit a mělo by to znamenat že tam jde nějak málo paliva nebo nemá tlak, což je nějak přesně to co po víkendu podezřívám.
Sledovali jsme jeste aktuální hodnoty bohatosti směsi nebo nějaký hodnoty ( nevim co přesně ) spalování a nejlépe na tom byl 6, 5 a 4 válec. 3. vubec nic a pak se trochu chytal jeste 1. Což by teoreticky odpovídalo nízkýmu tlaku protože odzadu ( od 6.válce ) by byl tlak největší když tam ústí hadičky, naopak nejdál od přívodu nejnižší. Ale to jen taková má doměnka. Nicméně přesto že na některých válcích byla 0 hodnota, stále prý ok a asi v normě. Z výfuku jak kdyby se tam spaloval jen vzduch, žádná vůně spál. benzínu.
Chyba 203 je něco s oxygen sensor ale neřekl bych že na vině lambdy, spíš detekují to že se nic nespaluje....
Takže mě napadá přesvědčit se o tlaku paliva, zřejmě u BMW nebo nevim kde by mi to ještě mohli změřit jinde a jinak nevim....

Napsal: čtv 02.07.2009 21:29
od all
na palivové liště bys měl mít ze předu ventilek jako na pneumatice, tam normálně vysledovat tlak. v celé liště je tlak paliva stejný a teorie že u ústí vstupu benzínu je tlak vyšší, je mylná, ten okruh zvládá trysky 420ccm , tudíž se u standartních 180ccm nebojím...
pokud ti to špatně spaluje, tak bych šel po tlaku ve válcích,tryskách, až konečně po signálu z jednotky pro vstřiky... pokud už to bude špatně, tak po snímači otáček a váze vzduchu. prostě se pomalu dostat k problému....
Napsal: čtv 02.07.2009 23:44
od castro
tlak dnes změřen. Na volnoběh 3BAR a v otáčkách 2,9, takže v normě. Nově mi to začalo dnes vyvádět že se mi volnoběh zapomíná na 1500rpm, pak má chuť klesat a na 1000 si vzpomene ze 1500je asi lepsi a vrati se tam. Po vypnutí, a nastartování se snaží být normální ale po kratší jízdě se pak drží opět na 1000rpm.
napadaj mě ještě vstřiky. a už mi dochází síly :-/
Napsal: pát 03.07.2009 07:27
od capri
a co volnoběžnej ventyl ?
Napsal: pát 03.07.2009 09:52
od castro
capri píše:a co volnoběžnej ventyl ?
kdyby jsi četl tak ten vent
il jsem měnil.
Napsal: pát 03.07.2009 11:32
od Brody
No nevim dnes absolutne volnobeh v pohode. Po vyrazeni chvilicku drzel na zhruba 800-900 a po chvilicce spadl na tech 700 a v pohode drzel. A to i kdyz jsem jen proslapl plyn. Proste houpani zadne. Je to zajimave. Musim tu zjistit nekoho kdo tu ma u nas poradnou diagnostiku.
Jinak mam podezreni na malo paliva. Jelikoz uz se mi stalo toto vickrat: pri zhruba 1300-1500 otacek a pri nasledovnem pridani plynu auto silne zacukalo. Vzdy musim seslapnout spojku a plyn proslapnout. Ale je to nepravidelne. Vzdy pri malych rychlostech. No uvidime jak poridim na diagnostice. Dam vedet