Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dotaz na ISo (i M40,M43,M44)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lili
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 12.08.2009 00:00
Bydliště: Kolín

#21 Příspěvek od Lili »

Nevím čímpak to, ale po startu auta (se studeným motorem) mi jakoby nejede "sytič", auto se parkrat zhoupne mezi 500 a 700 otáčkami, ustálí se na 700 a pak se s tím dá jet. Blbé je, že si myslím, že to není v pořádku...ale nevím co by to mohlo ještě být, váha vzduchu je vyměněná, snímač polohy škrtící klapky je vyměněn, všechny hadice na sání jsou zkontrolovány případně opraveny...napadá me ještě čidlo teploty motoru - netušíte někdo ,co ta sranda stojí? :-(
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#22 Příspěvek od Cuky »

A ZKOUŠEL JSI ČISTIT VOLNOBĚŽNÝ VENTIL? JE ZEZADU NA SÁNÍ VEDOU DO NĚJ DVĚ HADICE A JEDEN KONEKTOR
Lili
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 12.08.2009 00:00
Bydliště: Kolín

#23 Příspěvek od Lili »

No to jsem nezkoušela, neboť do doby, než se sudnávalo sání (měnil se díl s klapkami - ta spodní měla vyklapaný žlábek a občas se mi tam zasekávala) se chovala vzorně. Blbne to po té výměně. Ráno jsem zkusila na rychlo v garáži vytáhnout kabel z čidla teploty motoru, na volno tam píchnout jiné (náhradní) a ejhle..auto se sice zhouplo s otáčkama, ale ihned vyšplhalo na 1000 a drželo...takže buďto čidlo nebo kabel...
Lili
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 12.08.2009 00:00
Bydliště: Kolín

#24 Příspěvek od Lili »

Tak dalsi pokrok: vyměněno čidlo teploty motoru, proveden reset ŘJ, následovala normální/plížívá/divoká dlouhá noční jízda, aby si ŘJ načetla hodnoty...a ráno, nic. Přesně to samé jako předtím.

Takže následovat bude opětovné sundání vršku sání, důkladná kontrola všech hadic a přetěsnění celého sacího systému...jinak už fakt nevím...
Odpovědět