Stránka 2 z 2
Napsal: sob 16.05.2009 18:03
od sejcek
Tak jestli je to lambda tak to fakt netuším to by snad ta diagnostika napsala lambda sonda. Pokud to bude lambda tak budu mit problem protože ŘJ mám 328(2x lambda) ale svody 325(1x lambda).
Napsal: sob 16.05.2009 20:09
od Paavo
oxygen sensor je natuty lambda,zkus to vygooglit a vilitne ti stranka z wikosky.Prehlid jsem ze je tam jeste napsano heater->ted odhaduju.....ze by vyhrev lambdy???Je ale divny ze mas svody z 325ky a jednu lambadu,kdyz ECUcko pocita se signalem z 2 sond.Obe by mely bejt pred katem u 328.Pokud vis ze mas jiny svody, tak tam musi ne´kde bej "nevyuzity" konktor pro zapojeni 2. lambdy,ne?
Napsal: ned 17.05.2009 01:43
od Killca
pise ti to chybu vyhrivani na obou lambdach, oxygen senzor je lambda
Napsal: ned 17.05.2009 19:11
od sejcek
No mám tam komplet vejfuk 325 takže to haže tu chybu protože tam je jen jedna lambda, na ten druhej konektor se kouknu jestli tam je. Jinak myslíte že to startování by mohla dělat ta lambda? Když autem a je zahřáté chcípnu to a nastartuju bez problémů ale jak to nechám takto déle stát tak se tam asi neco zahřeje a už to nenastartuju.
Napsal: pon 18.05.2009 13:52
od Killca
no, kdyzse zahreje jakakoli civka, tak uz funguje hur nez by mela, takze palivove cerpadlo, altik, zapalovaci civky a starter jsou moznosti, ale zapoalovaci civky bych vyloucil, jinak by to snad slo aspon na par valcu
Napsal: stř 05.08.2009 16:27
od sejcek
Tak po delší době a vynaložení hodně moc úsilí mé a KLASKA auto stále nestartuje. Vše co jsme na něm udělal: Nové svíčky, čidlo vačky, přejite veškeré konektory v motoru, proměření jednotlivých odporů čidel, přejitá kabeláž v přístrojovce, výměna spínačky, dány originál M52jkový zapalovací civky, ŘJ přehrána tak aby se chovala jako M50 ale s M52 paliv mapami, změřena komprese na válcích (6tý o 10% méně než ostatní které jsou OK).
A pořád to nestartuje, teď se zaměříme na to čerpadlo a uvidí se. Ale už mi pomalu docházejí sily
