Stránka 2 z 2
Napsal: pát 10.04.2009 22:45
od Kami1
jurasis píše:
Pokud vím jistě nebo skoro jistě, napíšu. Jinak nemám proč.
-tohle sem mel presne na mysli
za aroganci se Levelerovi timto omlouvam,
rovnou se dal vsem dotcenym omlouvam za sve minule a budouci neopodstatnene arogantni odpovedi
Napsal: úte 21.04.2009 17:47
od Brody
Kluci dnes jsem prijel s autem,zaparkoval sem a po kdyz jsem vykouk z okna,tak pod autem potopa.Vytakla mi vsechna voda z nadobky.Vodu jsem dolil a po dalsi jizde pohoda.Je mozne to,ze po vypnuti motoru se uz netoci vrtule a varici voda z chladice vytece pres expansku?Jelikoz vrtule je pohanena remenem.Ne elektromotorkem.
Napsal: úte 21.04.2009 18:05
od Kami1
asi jenom spatny(nebo nedotazeny) vicko
nebo jsi peknej letec, co teplota motoru?
voda by rozhodne varit nemela
Napsal: úte 21.04.2009 19:18
od Brody
Letec s 16koufakt ne!

Vicko dotazeny, teplota celou cestu v prostredku.I po teto udalosti.Ale ted sem koukal a v nadobce je tak ctvrtka.mozna ani ne.
Napsal: úte 21.04.2009 20:10
od Brody
Jeste me napadlo,nemuze byt tesneni pod hlavou v haji?Vim ze me tam sakne olej.
A kolik vubec ma byt vody v ty nadobce?
Napsal: úte 21.04.2009 20:54
od Kami1
za studena po rysku(uprostred nadobky), za tepla je vic plna
to jako nevis kudy ti to vyteklo?
rek bych, ze ten olej ani voda z tes.pod.hl. nebude
Napsal: úte 21.04.2009 21:03
od Brody
No to vim kudy to tece.Voda tece z prepadu z nadobky

Jde mi o to proc.Zavzdusneny to byt nemuze,jezdim s tim uz dva roky,topi to bez problemu
Napsal: úte 21.04.2009 21:27
od Kami1
mozna te dobre nechapu, ale myslim, ze mas spatny vicko
to tesneni hlavy vyzkousej zmacknutim hadice a pridej plyn
m40 neznam, tak nevim jak to tam s tim prepadem je
Napsal: úte 21.04.2009 21:32
od Brody
Myslis vicko?No mam motor M43Ale to bude nejspis stejny reseni jak u M40ky.
Myslis zmacknout tu vrchni hadici a pridat?Melo by se dit co?
Edit:To vicko skusim objednat.Je fakt ze utahuju stale vic.Aspon mi to tak pride.A take to ma zvuk jako kdybych utahoval gumu!
Napsal: úte 21.04.2009 21:39
od Kami1
v pripade podfouklyho tesneni bude tvrda
dukladne znam akorat svuj m42, ale rek bych, ze chl. okruh by mel byt hermeticky uzavrenej a voda by mela unikat maximalne pri zvysenym tlaku(pri varu)
Napsal: úte 21.04.2009 21:43
od Brody
Dobre skusim to zitra.A pro jistotu skusim i to vicko.Mozna bude spatny,jak jsem psal vyse
Napsal: pon 27.04.2009 12:36
od Frenk900
Me se ted stalo neco podobnyho, na 325 M50, menil jsem chladic a po mesici normalniho jezdeni, se mi na sprintech, kdy ten motor bezel i pri cekani na start, da se rict tak 3/4 hodiny v kuse, vyvarila voda. Dost to teklo po celym chladici, pres vicko chladice, teplota byla podle budiku provozni, zadne prehrati neprobehlo. Auto jsem odstavil, nechal schladnout a potom normalne dojel domu, teplota dobra, topilo to, jen check hlasil ze ma malo vody, dolil jsem a ted s tim normalne jezdim, jak pred tim a nic se nedeje. Nevite co mam ted delat? Mam to nejak resit? Trosku me znervoznuje to ze chladic je novej, tzn i vicko a "o" krouzky na nem, odvzdusnene to je. Zkuste mi prosim poradit

Napsal: stř 15.07.2009 23:23
od BOHHy
Název topiku je VODA, tak sem přidám i svůj problém. Na prazích zespodu (e36) mám gumová kolečka. Teče mi z nich po dešti ale voda. Vypadá to, že v prazích je voda a vytéká to tudy. Je to normál nebo ne? U předchozí e36 mi to nedělalo ale tohle je novější (98) tak nevím. Každopádně na prahy nevidím protože jsou pod M3 plastama.
Napsal: čtv 16.07.2009 12:59
od xSAFA
Tak voda by od tama určitě téct neměla... Teď záleží jestli se tam dostane trochu kolem těch gumových "koleček" a pak prolíná ven nebo to fakt od tama furt kape což by značilo že se tam dostane větší množství odněkud.. Dělá to jen po jízdě nebo i když auto stojí v dešti? Určitě bych zkusil sundat plastové prahy - jsu připevněné z boku a zespod a nacvaknuté na ocelovém prahu... A chtělo by zjistit kudyma se tam dostává. Pochybuju že 98 by měla někde v prahu díru jak hovado ale možný je cokoliv - špatně opraveno po bouračce apod. Každopádně bych to řešil než ti to zevnitř začne hnít a pak už to těžko zastavíš
