Stránka 2 z 2

Napsal: pát 10.04.2009 11:54
od mathias22
a nema ani brzdovku za zadnim sklem mrdka! :)

Napsal: pát 10.04.2009 13:02
od ROBi
Ten kdo to koupí, bude frajer... nikdo jinej takový auto mít nebude, to bude mazec :D

Napsal: pát 10.04.2009 15:19
od Jawak
To auto je vyrobeno podle mě 10/91 - 08/92.
Jediný přední nárazník je z auta produkce 10/94<

Je též možné, že bazarník se v e36 do doby vykoupení tohoto auta nevyznal a tluče se do hlavy :D

Napsal: pát 10.04.2009 19:12
od garbinus
Jawak píše:Je též možné, že bazarník se v e36 do doby vykoupení tohoto auta nevyznal a tluče se do hlavy :D
netluče :) koukal jsem tam na ni a je to nějakýho střelce, co jí tam má v komisi :lol:

Napsal: ned 12.04.2009 22:08
od Filozof
Podle mě to může bejt taky starej motor 2.5litru ktery měl taky 125KW.
Měla ho 525i před 1990 rokem tušim. Pak byl 141KW a pak s vanosem.
Anebo pak už jedine nějaka čorka převařená. Tak či tak ruce pryč od takoveho auta.
Chudák ten kdo ji koupí.

8O :?

Napsal: ned 12.04.2009 22:24
od MattyX
no motor co mela petka kterej mel 125KW mela i E30 a to je klasicka M20 s parohatym sanim kterou mam v aute a ta vypada kurna jinak :D

Napsal: pon 13.04.2009 14:20
od PeteBMW
Tak 323i to není na 100% - ten bez vanosu není. 325i M50 ma dve koncovky výfuku. Takže to vypadá na 320i M50. A podle toho,že to nemá brzdové světlo v zadním okně a přední světla jsou čočky tak rok výroby tipuju do roku '94 max.

Napsal: pon 13.04.2009 21:03
od Mio
taky bych to tak viděl ,323 to na 100%není.rok okolo 91,92 . když změříš z vrvhu plastové sání,napříč 1 samostatný svod do válce a bude mít cca.65 mm mohl by to být 2.5 .jestli naměříš zhruba o 15,20mm méně jeto 2.0.nebo vyndat cívku a svíčku na válci a změřít zdvih . 66mm 2.0 , 75mm 2.5 to by byla jistota jak zjistit asponˇobsah na 100%, ale nevím jestli ti to povolí.

Napsal: stř 15.04.2009 22:42
od Frenk900
Docela mi to pripomina situaci kdy jsem ja kupoval svoje prvni bawko, bylo krasny, 96 M43, no a pak se ukazalo ze to je 12/91 a ty indikatory podle kterych to jde poznat hned uz nikdy nezapomenu... Stitky na pasech, kastlik bez bagu, bocni blinkry, brzd svetlo na okne, motor "hranatejsi".... No a dal jsem za to vic vic penez... Do dneska me to tak sere hosi, jenze kdybych se pred tim tady s vama poradil, mohlo byt vse jinak a dobre mi tak...

U tohoto auta by me zajimaly fotky stitku z podkapoty a VINka :) Jak je to provedeny :) Stitek bude odvrtanej, bude proste chybet a to VIN?
Jinak to jestli je to 2,0 nebo 2,5 by mela odhalit zkusebni jizda no, je to poradnej rozdil.

Napsal: pát 17.04.2009 16:32
od PeteBMW
Frenk900 píše:...
U tohoto auta by me zajimaly fotky stitku z podkapoty a VINka :) Jak je to provedeny :) Stitek bude odvrtanej, bude proste chybet a to VIN?
Jinak to jestli je to 2,0 nebo 2,5 by mela odhalit zkusebni jizda no, je to poradnej rozdil.
Jo, stačí to projet pořádně 0-100km/h... Já mam 320i a to dáš tak za 10s 8)

Napsal: sob 27.06.2009 13:11
od Brody
Kluci potrebuju poradit kde se najde typove oznaceni motoru na motoru?Jedna se o jednu 316ku z 92roku.Pri evidencce to pry nemohou najit.

Napsal: sob 27.06.2009 15:46
od Fx
U M40 v E30 bylo číslo a typ motoru po levé straně bloku poblíž olejovýho filtru :ja_nic:

Napsal: sob 27.06.2009 16:04
od Brody
sem zapomel ze se jedna o 36ku,ale ty motory v tom budou stejny.Tak by to mohlo byt i tak stejny!

Dik.Informaci predam dal :wink:

Napsal: sob 27.06.2009 16:08
od Fx
U E36 z roku 92 by to měla být M40, tak bych s hledáním začal opravdu tam.

Napsal: čtv 09.07.2009 12:16
od Dirtysix323
No vše co tu řikají kluci je pravda, 323i to určo není a jak poznat zda je to 2,5 nebo 2,0l?? Snad jednoduse sedni do ty kamosovo 320ky projed se v tom, teda pokud ma e36 320i a pak zkus tuhle mega predelavku a bud pojede stejne nebo o dost lepsi tah. Tak to bude snad 2,5l :wink: neboj to poznas. A nemusis nic merit nebo kukat na cislo motoru atd...