Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

výměna setrvačníku na e36 a info o dvouhmotáku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#21 Příspěvek od radekc »

Tojo, ale xSAFA pise v čr za 15 tis.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#22 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

OK, :) čas pokročil "nová doba" a tak dvohmota už nestojí 15k,- ale 9,5k,-.

A teď mám dotaz v čem se liší 228mm dvouhmoťák M52 vs. TD/TDS ??
Na pohled vypadají úplně stejně a spojka na ně sedí včetně rozteče děr. Jenom neznám co znamená prosim tenhle popis?

TD / TDS
OEM: 21211223419
Max.uhel hrbetu [stupnu] 17
Pocet zubu (urceni max.uhlu hrbetu) 6
max.vule klopeni [mm] 1,6
Pocet upevnovacich otvoru 8


125kW / 170hp
OEM: 21211223596
Max.uhel hrbetu [stupnu] 15
Pocet zubu (urceni max.uhlu hrbetu) 5
max.vule klopeni [mm] 1,6
Pocet upevnovacich otvoru 8

Díky těm kdo ví co to znamená.. :)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#23 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No takže nikdo netuší kde na setrváku hledat: :?:
Max.uhel hrbetu [stupnu]
Pocet zubu (urceni max.uhlu hrbetu)



http://cs.autolexicon.net/articles/dvou ... etrvacnik/
Odpovědět