Stránka 2 z 3
Napsal: ned 01.03.2009 23:08
od Brody
S tim vyvazenim mas pravdu.S tatovo autem sem jezdil asi po peti pneuservisech.Kazdej to vyvazil,ale az ten patej to udelal poradne!U tech brzd, kdyby to delali ty tak by to podle me vybrovalo do padalu a nasledne i do volantu.Teda aspon to je moje zkusenost.Nedalo se vubec brzdit.
Napsal: ned 01.03.2009 23:45
od Veselac
já sem si je nechal převážit a nic se nestalo. Brzdy mám nový i s kotoučema, protože jsem si myslel, že to bude tím.....bohužel nebylo. Pak jsem vyměnil stávající kola za letní, zase nic. Zkusím je ještě jednou nechat převážit ale šance je velice mizivá.
Vibrace se stupňují od 80km/h až do 150km/h, kdy se klepe celý auto, volant, interiér, přítelkyně i se sedačkou

, prostě všechno a nedá se v autě dlouho vydržet. Trošku se to zmírní zatáčím-li na pravou stranu. Vibrace jsou cítit u spolujezdce více.
Jinak, hučení je slyšet v nižších rychlostech, tak do 50km/h, jakoby tipický zvuk pro ložisko
tak už vážně nevím. Vím, že jste tu znalejší více než já, protože auto vlastním, zhruba měsíc. Napadá někoho něco? Jinak zítra jdu na zdviž a kouknem na to ale už se zase bojím že na nic nepřijdem
Napsal: pon 02.03.2009 01:02
od Killca
kdyz ve volantu tak cepy a silace na predni naprave
urco pokud na to mas, zkusil bych vymenit lozisko kola, pote bych se venoval diferaku a jeho ulozeni
Napsal: pon 02.03.2009 01:16
od Veselac
začnu silentblokama, je to levnější

děkuju
Napsal: pon 02.03.2009 08:01
od shade120l
Kami1 píše:hranice sjeti 10mm, chl. kotouc 20mm,(novy 12 a 22mm)
zadni 8mm (novy 10mm)
s tema tlumicema sem to myslel tak, ze kdyz vlitnes do hrbolate zatacky na hranici smyku,
tak te to pekne vyhazuje ven(ustreluje), pokud mas spatny tlumice
Auto sedi jak pribity jen to nehorazne klepe...
Jinak dík za ty rozměry
Napsal: pon 02.03.2009 08:07
od shade120l
Brody píše:S tim vyvazenim mas pravdu.S tatovo autem sem jezdil asi po peti pneuservisech.Kazdej to vyvazil,ale az ten patej to udelal poradne!U tech brzd, kdyby to delali ty tak by to podle me vybrovalo do padalu a nasledne i do volantu.Teda aspon to je moje zkusenost.Nedalo se vubec brzdit.
Do pedálu to nevybruje ale včera jsem sundal kolo a když otáčím volně kolem tak to v jedny casti lehce skrta... Ale zase by to asi klepalo furt a ne jen od určity rychlosti ne?
Napsal: pon 02.03.2009 18:59
od Kami1
tak to budou tlumice ok
sila vibraci se zvysuje s druhou mocninou rychlosti, zaroven dochazi k interakci s ruznyma rezonancema(pera s tlumicema, karoserie, napravy, gumy)
Takze spis ve vyssich rychlostech a muze to byt treba 110-130 a pak zas klid, nebo s rychlosti cim dal horsi
proste na to ma vliv hodne veci
ps:Kdyz sem mel bouli na pneu, tak to zas bylo poznat jenom pod 10km/h
Napsal: úte 03.03.2009 07:58
od shade120l
Kami1 píše:tak to budou tlumice ok
sila vibraci se zvysuje s druhou mocninou rychlosti, zaroven dochazi k interakci s ruznyma rezonancema(pera s tlumicema, karoserie, napravy, gumy)
Takze spis ve vyssich rychlostech a muze to byt treba 110-130 a pak zas klid, nebo s rychlosti cim dal horsi
proste na to ma vliv hodne veci
ps:Kdyz sem mel bouli na pneu, tak to zas bylo poznat jenom pod 10km/h
Bouli na pneu bych poznal... Chjo to snad budu muset hodit do origo servisu

Napsal: úte 03.03.2009 09:59
od BMWPower
Ramena...

Napsal: sob 07.03.2009 00:29
od shade120l
Tak a je to vyřešený. levej spodní čep udály jsme radši oba... Chtěl jsme si nechat srovnat kotouče ale rozsypaly se mi (zevnitř to nebrzdilo bylo to brutálně vyrezlí) takže jsme to udál i s předníma brzdama a je to v pohodě
Napsal: ned 08.03.2009 00:40
od Frenk900
Me to delal zatuhly brzdovy trmen, rozhybal jsem ho a je to OK
Napsal: stř 08.04.2009 09:50
od ha
me se to tetka cca tyden nazpet taky projevilo, puvodne (na zimnim obuti), sem se priklanel k jiz znehodnocenym zimnim pneu, ale nahodil sem letnaky a i taxe to deje;+((
vcera mi davali novy pneu, s vyvazenim a kompet servisem a:
citil sem vybrace pouze misty (rekl bych ze na znacne ponicene vozovce - rozumej vyjety koleje), a to pri rychlosti cca 80 km/h (mam e32 735i), jakmile sem pridal, gdy se z praxe stavalo, ze to pri vyssi rychlosti jak 90 najednou ustalo, tak najednou vybrace byly silnejsi as natolik, ze se rozklepalo celi outo..
nedavno sem mel spych s clovekem rozprodavajicim svou e32, a ten rikal, ze se mu to zda na cepy..
zacina to volantem, kerej se zacne silene klepat (podotykam jeste, ze slo o rovinu), a pak se to celůi prenese na celi vuz..
hruza..
na co kouknout kluci?
muze byt tim cepem?
Napsal: čtv 09.04.2009 00:32
od Killca
pokud trochu vibruje volant ci cele auto ve vyssi rychlosti a pri brzdeni to zacne hodne kopat do volantu, tak to jsou nejcasteji kriva kola, vhodna na srovnani (guma se priplacne na kolo poradne a kopiruje jeho tvar)
(pripadne vibrace zpusobuje jina zavada a kopani vadne kotouce)
pokud vibruje volant (ci cele auto), stale se to zvysuje a pak prestane nebo i pokracuje dale ve vyssi rychlosti, jsou kola spatne vyvazena (muze se stat ze i po vice prevazenich to neni ono a az treba po 4tem prevazeni to teprve je ok)
pokud vibruje cele auto od 80 nebo 120 vejs a cim vyssi rychlost tim horsi vibrace (jakoze dost velky) tak je nevyvazeny kardan
pripadne plno dalsich druhu vibraci samozrejme zpusobuji vadne cepy rizeni, cepy na ramenou, tycky rizeni, vymackany silentbloky apod (cepy maji vule, rozklepavaji se v dire a nejdrive zpusobuji vibrace a pote i tukani/klepani/bouchani, podobne jsou na tom i silenty)
Napsal: čtv 09.04.2009 09:42
od Thomas08
Chtěl jsem se zeptat. Mě při přejezdech nerovností drnčí volant. Nevíte čím je to způsobené?
Jo začíná se mi zdát , že při brždění začne volant klepat (z větších rychlostí).
Děkuji předem za jakýkoliv ty co to je (jo kotouče to nejsou ty jsem měnil už před půl rokem a to to začlo dělat až nedavno)
Napsal: čtv 09.04.2009 10:47
od Leveler
Thomas08 píše:Jo začíná se mi zdát , že při brždění začne volant klepat (z větších rychlostí).
Děkuji předem za jakýkoliv ty co to je (jo kotouče to nejsou ty jsem měnil už před půl rokem a to to začlo dělat až nedavno)
Klidně se ti mohli zkorutit kotouče..Dost častej jev..
Jinak že ti drncá volant může být i tím že už máš vymlácený náký čepy.
Napsal: čtv 09.04.2009 20:51
od jAKUB
Tímto bmw asi dost trpí

Taky mám podobný problém do 140KM/H vše ok a pak začnou vibrace volantu a přední části vozu které jsou pořád stejné až do maximálky,ale hodně citelné a při brždění to hodn mlátí do volantu od těch 140KM/H jinak do 140KM/H je to ok.Auto po výměně ramen silentbloků a tyček řízení.Tak jsem se poradil s Killcou a v pondělí jdu nechat vyvážit a případně srovnat kola.Tak hned budu vědět jestli to dělají ty kola,protože tam místo nich hodím zpátky zimáky.Snad to zmizí

Už jsem z toho hotovej pak už jedině tlumiče,ale to se mi nezdá že by způsobovaly takové vibrace do volantu.
Napsal: čtv 09.04.2009 20:55
od Thomas08
Jinak že ti drncá volant může být i tím že už máš vymlácený náký čepy.[/quote]
No on tak nedrcá jako spíš že drnčí, jak kdyby tam bylo něco povolenýho. V servisu na to koukali a že prej je vše OK. Tak nevím.
Napsal: pát 10.04.2009 00:47
od Killca
Thomas08 píše:Chtěl jsem se zeptat. Mě při přejezdech nerovností drnčí volant. Nevíte čím je to způsobené?
Jo začíná se mi zdát , že při brždění začne volant klepat (z větších rychlostí).
Děkuji předem za jakýkoliv ty co to je (jo kotouče to nejsou ty jsem měnil už před půl rokem a to to začlo dělat až nedavno)
zrejme mas vule uz vevnitr v rizeni (hrebenu) ale vymena CELYCH tycek rizeni od rizeni (hrebenu) az po cep rizeni v naboji by mohla pomoci
jAKUB píše:Tímto bmw asi dost trpí

Taky mám podobný problém do 140KM/H vše ok a pak začndá že by způsobovaly takové vibrace do volantu.
tlumice by ti vibrovali spise s celym autem, nebo nevibrovaly, ale auto by se houpalo, protoze pruzina nema tumeni tlumicem a tak pruzi dokud pruzi
Napsal: stř 15.04.2009 11:32
od ppepino77
Ahoj, já mám taky podobný problém, ze kterého už jsem úplně hotovej. Mám 330 xd Touring, 2004, 150kW. U mě se projevují vibrace až od 130 - 140 km/h a výš. a dělá to jen na šestku a v pravidelných zhruba sekundových intervalech (takový vruuuuum, vruuuum, vruuuum

), dělá to ale jen v tahu, jak sundám nohu z plynu, tak to přestane, když v tý rychlosti dám pětku tak to taky nic nedělá, ani když zpomalím na stejné otáčky (na pětku).Cítím to do celýho auta. Už jsem měnil hardyspojku, střed. uložení kardanu.A nevím co dál zkoušet. Auto nebylo bouraný. Nemůže to dělat převodovka ?? nebo diferák ?? Další problém je,že mám taky nějakou vůli v řízení (jenže nevím kde)mechanik nic nezjistil, ale když během jízdy rychle ale krátce kroutím volantem, tak cítím škubání do volantu (blbě se to popisuje). A taky to celkem slušně táhne doprava a nebo když přejíždím z pruhu do pruhu a jsou tam vyjetý koleje, tak to slušně tahá za volant. (mám tam origo kola M 17" 225/45/17 vpředu a 245/40/17 vzadu).Na geometrii jsem už byl 2x. Vyměnil jsem už 4 sady kol s gumama a pořád stejný.Ted jsem měnil všechny kotouče i destičky.Tlumiče jsou tam asi origo. Má to najeto 150000 km. Nemám s BMW skoro žádnou zkušenost (je to moje první BMW) a protu budu moc rád za nějaký postřehy..... už jsem pročítal forum ale nic jsem nenašel.... díkes
Napsal: stř 15.04.2009 16:21
od Killca
staci to vlozit do jednoho tematu, ne do deseti, kdo bude vedet, odpovi tam