Stránka 2 z 2
Napsal: ned 22.02.2009 15:22
od Kami1
U M42/1992 povolis(u plynu nebo u vahy) koleno a vyndas ji s vrskem filtru, kterej je na ctyrech sroubkach
-opatrne na to koleno
-3 minuty
Mimochodem, nevite nekdo proc M42 nema vahu vzduchu,ale meric objemu vzduchu?
Napsal: ned 22.02.2009 17:58
od myrryn88
No mam M40 318i pred chvili sem byl v garazi.Na ty vaze je takovy plastovy viko,to sundam a pod nim je ten mechanismus vahy a kolem do kola v kazdym rohu sroubky.Staci kdyz vyndam jen ten plastovej hajzl nebo je vaha i to pod tim do ceho vede to koleno?sem s toho hotovej

Napsal: ned 22.02.2009 19:05
od Kami1
Podle mne to drzi 6 a 4x4 +konektor, mozna 13,14(nevim co to je)
ten ctvercovej dekl uz je soucasti celku

Napsal: ned 22.02.2009 19:18
od myrryn88
Ok snad to nejak zmaknu,v tejdnu budu menit vahu za vahu tak uvidim.Diky moc za radu...

Napsal: ned 22.02.2009 21:59
od Killca
Kami1 píše:Mimochodem, nevite nekdo proc M42 nema vahu vzduchu,ale meric objemu vzduchu?
vsakto je to same ne
dratek ve vaze je nahraty na urcitou teplotu a ta se pruchodem vzduchu meni a tim se meni odpor, cimz se pozna jaka je teplota vzduchu a tim se zjisti obsah kysliku v centaku krychlovem vzduchu, takhle to vsechno funguje
teda aspon myslim
myrryn88 píše:Ok snad to nejak zmaknu,v tejdnu budu menit vahu za vahu tak uvidim.Diky moc za radu...

ty chces vyndat streva vahy, ale na ty nesahej, vyndej celou vahu vzduchu i s ulozenim, jak pise kamil, odsroubovat privod a povolit vyvod a vytahnout
Napsal: ned 22.02.2009 23:59
od Kami1
Rozdil je v tom, ze:
Mnozstvi vstrikovanyho paliva je umerny hm. kysliku (tzn. vzduchu).
A objem vzduchu vuci hmotnosti je zavislej na teplote a tlaku(hustota).
Teplotu zjistit neni problem.
Takze r.j. s klapkou(meric objemu) by mela brat v potaz atm. tlak, kterej podle me nemeri. Kdezto vaha dava konkretni udaj.
Prakticky ale nevim jakej to muze mit vliv (n.m.vyska, pocasi)
Podle me je vyhoda vahy presnost a vyhoda "klapky" spolehlivost a jednoduchost,
u turba se spis zas pracuje jenom s tlakama (matika, fyzika)
-tlak pred sanim, pred turbem a za turbem + teploty(interkůler atd..)
Jestli nekdo o tom vite, tak piste................
..........
Napsal: pon 23.02.2009 00:09
od Kami1
ps: mozna si rj prizpusobi(prumerne) hodnoty tlaku podle lambdy, coz ale klade vyssi naroky na jeji presnost,
asi si s tim budu muset trochu pohrat a neco precist
Napsal: úte 24.02.2009 17:55
od myrryn88
Tak vaha je vymenena.Na jedne strane sem odsrouboval koleno a na druhe sem jenom vycvakl ty 4 plisky co drzi kryt vzduchoveho filtru a bylo to! Vymenil sem to i s krytem. Prace na 5 min

Napsal: úte 24.02.2009 18:11
od Kami1
Napsal: stř 07.10.2009 20:01
od hansr
má váhu vzduchu i benzinák e46?
Napsal: stř 07.10.2009 20:46
od Cuky
určitě ano každý benzinový motor se vstřikováním benzínu má nějaký způsob měření množství nasávaného vzduchu a e46 má váhu
Napsal: stř 07.10.2009 21:59
od PavelJandak
Ahoj lidi,taky jsem koukal na svoji váhu vzduchu(Z3,1.

a nějak nevim jak se do ní dostat.Když jsem ji vindal a podival se přívodnim otvorem,tak tam na mě koukal nějaký termistor nebo co to je?Nikde jsem nenašel žádný šroubek.Díky
Napsal: čtv 08.10.2009 20:28
od Cuky
Nechci ti kazit iluze,ale je to většinou nerozebiratelný díl a mění se jako celek nic moc tam neopravíš dá se jen vyčistit a někdy i opravit