Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 08.01.2009 21:16
od emtrojak
Ja ho mam vysunute o centimetr.. Tak nevim..

Napsal: sob 10.01.2009 15:28
od torpi
u mě všechno sedí , nic volnýho

Napsal: ned 11.01.2009 00:29
od Wmko
emtrojak píše:Ja ho mam vysunute o centimetr.. Tak nevim..

nejde o vysunuti,ale to kolo se ti viditelne pri rozjezdu,zarazeni,ostrem seslapnuti plynu normalne vyhne do strany.. ale to ty nezjistis kdyz vtom aute sedis,normalne z 0 skus zaradit 1jak pri rozjezdu,a pustit spojku jak kdybys chtel hrabat,jestli se ti to pohne + rana,tak hledej problem na 90procent jak sem psal..

Napsal: ned 11.01.2009 19:06
od torpi
a neví někdo jesi pude diferák 316i sedan na 316i coupe

Napsal: ned 11.01.2009 21:03
od JIP
torpi píše:a neví někdo jesi pude diferák 316i sedan na 316i coupe

Ví...ETK... :wink:

Napsal: pon 12.01.2009 01:34
od Killca
JIP píše:
torpi píše:a neví někdo jesi pude diferák 316i sedan na 316i coupe

Ví...ETK... :wink:

vlevo v menu BMWKLUBU mas etk online, doporucuju dvojku, je hezci a prehlednejsi

Napsal: úte 01.03.2011 11:37
od xMart
Mel jsem podobny problem , za jizdy se obcas ozvala tupa rana jako kdyz nekdo bouchne dospodku kladivem.
Diky tomuto foru jsem nasel pricinu - uvolnene paknicky parkovaci brzdy.

diky : )

Napsal: stř 02.03.2011 11:56
od Dabler
kolik mas nalitano s autem? difec moc neodchazi, casto jsou to ty pakny rucni brzdy. pak me jeste napada vycakanej tlumic ma to podobny zvuk.

Napsal: stř 21.09.2011 19:29
od Hagen
Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44

Napsal: čtv 22.09.2011 18:14
od _stalker_
Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44


Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta.

Napsal: čtv 22.09.2011 18:19
od _stalker_
_stalker_ píše:
Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44


Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta. Možná že to je tím
:wink:

Napsal: čtv 22.09.2011 18:20
od _stalker_
Hagen píše:Nedávno sem dostal na mokru smyk a bouchnul sem zadnim kolem do obruníku, ohlo se spodni rameno, ktere sme dnes vymenily a vsechno vypadalo ok. Jenze pri jizde, pri pridani nebo ubrani plynu se ozve tupa rana zezadu....byl sem to jeste omrknout, a rany jdou z diferencialu, pri kazdym pridani plynu nebo seslapnuti spojky za jizdy se ozve tupa rana, zvenku zni spis ostre kovove, ale jenom pri prvnim seslapnuti vzdy, pak kdyz mam pedal na podlaze tak dif slape jak hodinky.
Co by to mohlo být? Auto jede porad stejne.


Jedna se o E36 318is M44


Přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem přidal tak sem slyšel jakoby lupnutí od zadku a při ubrání to samé. Bylo to tím že když jsem přidal tak se mi celá klec s diferákem hla o pět čísel dolú! po bližším zkoumání jsem našel uplně utrhlou jednu stranu klece diferáku z kastle... Kdyžtak z kastle je hřídelka na kterou se nasadí klec. No a ta byla uplně vytrhlá. Po zavaření to ovšem lupalo furt stím že už ne na té straně ale na druhé. E36 tam má jakoby tři patra no a z tech 2 to bylo vytržené a drželo to jenom na tom posledním co je vidět ze spoda auta. Možná že to je tím :wink:

Napsal: čtv 22.09.2011 21:04
od Hagen
Tak problém vyřešen! :lol: Byl to povolený šroub z diferáku, takže sebou mlátil. Dotáhnuto a už je všechno dobré :)