Stránka 2 z 2

Napsal: úte 15.02.2011 19:39
od Vesa88
Rekl bych ze o fous lepe pojede a bude mit i trosku mensi spotrebu...

Napsal: úte 15.02.2011 20:27
od Fx
To ale podle mě nevyváží zvýšené problémy se zástavbou.

Napsal: úte 15.02.2011 22:38
od Vesa88
2 Fx: v tom souhlasim...Mam M52B28 a maximalni spokojenost a spotreba neni uplne hrozna...Jediny zavady co u tohodle motoru registruju jsou cidla...Ale to je asi normalni :)

Napsal: úte 15.02.2011 22:46
od Fx
Já mám E36 s M52B25 pátým rokem a taky naprostá spokojenost. Jediná oprava nad rámec naprosto běžné údržby (olej, svíčky, filtry) byla za tu dobu hadice mezi váhu vzduchu a sání za necelé čtyři stovky.

Napsal: úte 15.02.2011 22:57
od Vesa88
Na to koukam trpi hodne E36, kamarad to ma taky, ale jeste nebyl schopnej tu hadici koupit :D Tak to vyresil igelitkou a tou stribrnou izolepou :D Ma 318i 115 koni :)

Napsal: úte 15.02.2011 23:17
od Fx
Já nevím, jestli se tomu dá říkat "trpí"... :-) Přeci jen v mém případě je to 15 let staré auto.

Napsal: stř 16.02.2011 16:11
od Vesa88
Tak on ma 16 let :) Takze je to normalni :)

Napsal: stř 16.02.2011 17:52
od varkel
využiju taky link. jak velký je problém nevanos M50B25 za vanos ?

Napsal: čtv 17.02.2011 14:02
od FiliposII
Vymena M50B25 bez VANOS za VANOS, je bez problemu (pokud neni na VANOS motoru imobilizer, nemusi se ani sahat do interieru).
Na vymenu potrebujes motor + ridici jednotku. (veci jako starter, a alternator jsou zamenitelne). Od spojky dale je vse stejne.

Napsal: čtv 17.02.2011 16:10
od Maysner
FiliposII píše:Vymena M50B25 bez VANOS za VANOS, je bez problemu (pokud neni na VANOS motoru imobilizer, nemusi se ani sahat do interieru).
Na vymenu potrebujes motor + ridici jednotku. (veci jako starter, a alternator jsou zamenitelne). Od spojky dale je vse stejne.
Ale pro rychlost zastavby, bez rozdelavani motoru, je lepsi koupit uplne nastrojenej motor. Vymena pomalu na vikend

Napsal: čtv 17.02.2011 19:06
od icecold
co se tyče ty elektriky u přestavby z 2,0 na 2,8, Borec se myslím má M50B20 a když je to rok 94 tak to EWSko to mit podle mě nebude, taky mám 94, poslední měsíce a mám tam obyč placatější klíč a žádný kroužek u spínačky :-) a co takhle smazat EWS z jednotky a tim pádem IMO vyhodit úplně pryč? např. v Mém případě když IMO nemám...

Napsal: čtv 17.02.2011 19:35
od Fx
Asi takhle:

do 12/94 tam EWS2 není
smazat EWS z jednotky by šlo použitím jiného software (v USA celkem oblíbená věc), ale že by ti někdo z hlavy přepisoval data v EEPROMce, aby tě toho zbavil, to asi těžko :-)
další možností je udělat bypass EWS, což taky jde, existuje na to modul

Víc o tomto sem psát nebudu, protože by to byl i návod pro zloděje.