Stránka 2 z 5
Napsal: stř 24.12.2008 02:48
od Kami1
ja bych je taky nemenil (a nebudu), ale zas ti to muze usetrit komplikace
Viz moje Vectra: dve hodiny jsem se s tim drbal, pak koupil kabl za 150Kc...... usetril jsem
V servise ti vymeni kable a svicky za 2k................................................... jsem v klidu
nekomu to za to stoji.......................................................................... Ano / Ne
Napsal: stř 24.12.2008 14:06
od Killca
kable na 4val iso stojej kolem 5k no

Napsal: stř 24.12.2008 14:18
od Kami1
Napsal: stř 24.12.2008 14:56
od Killca
stojej podobne jako z tesly tady
http://www.tesla-blatna.cz/cs/index.php , ale ja bych je do bawce nedal, brali sme z tesly na CLIO babicce a to je nekvalitni jak prase, ty v kliu jsou zapusteny az pod vikem ventilu, skoro nejsou videt, takze origo maj takovy plastovy haky az na viko, ale tyhle blatnacky jsou jen kratoucky a uz je nidky nevyndas
edit: no i kdyz ty z pelicanu nevypadaj tak spatne, jen s nima nemam zkusenosti no
Napsal: úte 30.12.2008 19:36
od Paavo
Takze nakonec shoda nahod, spatny relatko paliv. cerpadla(neco takovyhjo blekotal kamik,a auto vubec nenaskocilo).Civky meneny(vypujceny ze 320) a problem pretrvava.Nasledne projeto s mechanikem a ten me utvrdil, ze zustava viset jeden z valcu.Takze se vrhnu na svicky a snad bude po problemu....
Napsal: úte 30.12.2008 23:20
od Kostik
cidlo klikovky to taky muze byt(cena cca 1500)
dost bolistka R6
Napsal: stř 31.12.2008 00:12
od Kami1
Svicka nebo vstrik.... hlavne nepostupuj logicky -Márfy je svina - doporucuju URK
Drzim palce
Killca psal, ze bys mel zmerit tlaky!
Napsal: stř 31.12.2008 09:21
od Paavo
mel jsem napsat, ze jakykoliv studeny start je na 5.Pak se valec chyti, jde jen o to , za jakou dobu.Vcera cca 4km na5.Pak jsem se nasral a 1ka, 2ka do 5000,pri jednicce se uz chytil, krasne tahnul,ale v 5000 opet vynechal,sup dvojka a u 5tis dalsi zaskub,3->120 a uz jel krasne.
Jeste takova domenka , necha se zjistit, pokud opet naskoci na 5,kdyz budu pri volnobehu odpojovat jednotlivy kable k civkam,ktera svicka nepali?Muj typ je , ze pokud to nechcipne pri vypojeni,tak je svicka v kyblu.Nevim, ale jestli to neuskodi motoru a nasledne mne(abych nedostal pecku jako vrata)

Napsal: stř 31.12.2008 11:44
od Hanz
mas spatnou nejakou civku (zmer za studena odpor mezi piny 1 a 3, musi byt +/- u všech stejný), ale klidne jeste vymenuj vse okolo

Napsal: stř 31.12.2008 12:28
od Paavo
civky jsem mel pujceny z brachovo e36 320i kde vsechno slape jak ma a zadna zmena.
Napsal: stř 31.12.2008 16:00
od Kami1
Paavo píše:Jeste takova domenka , necha se zjistit, pokud opet naskoci na 5,kdyz budu pri volnobehu odpojovat jednotlivy kable k civkam,ktera svicka nepali?Muj typ je , ze pokud to nechcipne pri vypojeni,tak je svicka v kyblu.Nevim, ale jestli to neuskodi motoru a nasledne mne(abych nedostal pecku jako vrata)

motoru to neuskodi
katalyzatoru snad taky ne kdyz to nebudes moc turovat
vn kabelu to moc nprospeje ale co uz

hlavne se nedrz pri odpojovani kostry auta, jinak muzes dostat serii poradnych slupek
kdys naposled menil svicky, ze bys to udelal komplet
civky jsem mel pujceny z brachovo e36 320i kde vsechno slape jak ma a zadna zmena.
kabely jsi pujceny nemel?
Napsal: stř 31.12.2008 17:20
od JIP
Mě to dělalo to samé a nakonec to taky byla cívka(viz.Hanz), ale tenhle problém s R6 se tady řešil už 100krát (téma "záhada století") a každému pomohlo něco jiného...svíčky, pal.filtr, čidlo vačky/kliky...diagnostika v neautorizovaném BMW servise mi řekla jen lambdu, kterou to ale zřejmě nebylo (respektive po její výměně bez znatelného zlepšení).
Držím palce...
Napsal: stř 31.12.2008 17:24
od Paavo
kabely jsem nemel pujceny,pokud mi reknes,jak se nechaj jednoduse odpojit, tak je od bratra pujcim.Dneska jsem to nahodil a sel jak svicary,pekne na 6.Ale logicky je mi divny, proz by kabel nepalil,najednou se umoudril a zapaloval a ve vysokejch ot zase nic.......
Napsal: stř 31.12.2008 17:55
od Kami1
uz jsem psal, z m50 neznam, jetli tam mas neco takovyho, tak sem ti radil blbe - nejsou tam vn kabely. civky jsi zkousel, tak svicka nebo vstrik
Prisels uz na to, kterej valec nejde?

Napsal: stř 31.12.2008 18:26
od Paavo
jj presne tohle mam akorat s Vanosem,takze:civky odzkouseny(moje na bratrovo 320 slapou vpoho, jeho na mi 2.5 stejne jako s mema->problem nevyresen)ale civky jsou vpoho.Vcera ostra projizdka,asi 4km jsem jel na 5 ,pak rudo a 1,2,3 k 5tacum.Svete div se na jednicku si jeste cuknul ale pak sel hladce az k 5tis kde opet jakby vynechal,to samy na dvjku a 3 ke 120.Dneska dvakrat studeny start a sel jak po masle na vsech 6.Ze by nejka karbonova usadka na svicce.Nicmene svicky NGK BKR6E tam pujdou po novm roce at tak ci tak(cena za jednu 119,- s dani->za hubicku)
Napsal: stř 31.12.2008 18:31
od Kami1
Tak hodne stesti, na starejch svickach asi bude poznat, ktera je spatna
Napsal: čtv 01.01.2009 19:31
od maguli
Oldman píše:Celkom mozne že to robi vysypany katalyzator, zapchany priechod

Přesně todle jsem měl ja
Napsal: čtv 01.01.2009 20:32
od Paavo
a jak ti to jelo(nejelo)???
Napsal: čtv 01.01.2009 20:51
od MagicMisel
přesně tenhle problém řeším taky!už vím který valec nejede ted zistit proč!vymenim cívku a uvidí se!ty už si zjistil který valec nejede??
Napsal: čtv 01.01.2009 21:04
od Paavo
no........popravde ne, kdyz jsem se to chystal zkusit, tak palily vsechny, sel krasne hladce.Nakonec mi to stejne nedalo a postupne jsem odpojoval ty kable k civkam.U kazdeho valce nasledoval vypadek.Takze cekam bud az se problem vyskytne a nebo jdu koupit novy svice(stejne tam mely bejt uz od koupe v zari)
Jenom mi nejak jeste vrtaj hlavou snimace (cidla) kliky a vacky.S tim jsem se jeste nesetkal,abych pak nekoupil svicky a byl na stejnym miste jako ted.A to stim katem co psal Maugli nejak nechapu.......(pri ucpanym katu vynechava valec????neni kat. nahodou pricpanej pro 3 nebo 6 valcu najedou?)