Stránka 2 z 5

Napsal: stř 24.12.2008 02:48
od Kami1
ja bych je taky nemenil (a nebudu), ale zas ti to muze usetrit komplikace
Viz moje Vectra: dve hodiny jsem se s tim drbal, pak koupil kabl za 150Kc...... usetril jsem
V servise ti vymeni kable a svicky za 2k................................................... jsem v klidu
nekomu to za to stoji.......................................................................... Ano / Ne

Napsal: stř 24.12.2008 14:06
od Killca
kable na 4val iso stojej kolem 5k no :-D

Napsal: stř 24.12.2008 14:18
od Kami1

Napsal: stř 24.12.2008 14:56
od Killca
stojej podobne jako z tesly tady http://www.tesla-blatna.cz/cs/index.php , ale ja bych je do bawce nedal, brali sme z tesly na CLIO babicce a to je nekvalitni jak prase, ty v kliu jsou zapusteny az pod vikem ventilu, skoro nejsou videt, takze origo maj takovy plastovy haky az na viko, ale tyhle blatnacky jsou jen kratoucky a uz je nidky nevyndas :-D

edit: no i kdyz ty z pelicanu nevypadaj tak spatne, jen s nima nemam zkusenosti no

Napsal: úte 30.12.2008 19:36
od Paavo
Takze nakonec shoda nahod, spatny relatko paliv. cerpadla(neco takovyhjo blekotal kamik,a auto vubec nenaskocilo).Civky meneny(vypujceny ze 320) a problem pretrvava.Nasledne projeto s mechanikem a ten me utvrdil, ze zustava viset jeden z valcu.Takze se vrhnu na svicky a snad bude po problemu....

Napsal: úte 30.12.2008 23:20
od Kostik
cidlo klikovky to taky muze byt(cena cca 1500)
dost bolistka R6

Napsal: stř 31.12.2008 00:12
od Kami1
Svicka nebo vstrik.... hlavne nepostupuj logicky -Márfy je svina - doporucuju URK
Drzim palce

Killca psal, ze bys mel zmerit tlaky!

Napsal: stř 31.12.2008 09:21
od Paavo
mel jsem napsat, ze jakykoliv studeny start je na 5.Pak se valec chyti, jde jen o to , za jakou dobu.Vcera cca 4km na5.Pak jsem se nasral a 1ka, 2ka do 5000,pri jednicce se uz chytil, krasne tahnul,ale v 5000 opet vynechal,sup dvojka a u 5tis dalsi zaskub,3->120 a uz jel krasne.

Jeste takova domenka , necha se zjistit, pokud opet naskoci na 5,kdyz budu pri volnobehu odpojovat jednotlivy kable k civkam,ktera svicka nepali?Muj typ je , ze pokud to nechcipne pri vypojeni,tak je svicka v kyblu.Nevim, ale jestli to neuskodi motoru a nasledne mne(abych nedostal pecku jako vrata) :D

Napsal: stř 31.12.2008 11:44
od Hanz
mas spatnou nejakou civku (zmer za studena odpor mezi piny 1 a 3, musi byt +/- u všech stejný), ale klidne jeste vymenuj vse okolo :-)

Napsal: stř 31.12.2008 12:28
od Paavo
civky jsem mel pujceny z brachovo e36 320i kde vsechno slape jak ma a zadna zmena.

Napsal: stř 31.12.2008 16:00
od Kami1
Paavo píše:Jeste takova domenka , necha se zjistit, pokud opet naskoci na 5,kdyz budu pri volnobehu odpojovat jednotlivy kable k civkam,ktera svicka nepali?Muj typ je , ze pokud to nechcipne pri vypojeni,tak je svicka v kyblu.Nevim, ale jestli to neuskodi motoru a nasledne mne(abych nedostal pecku jako vrata) :D

motoru to neuskodi
katalyzatoru snad taky ne kdyz to nebudes moc turovat
vn kabelu to moc nprospeje ale co uz
:!: hlavne se nedrz pri odpojovani kostry auta, jinak muzes dostat serii poradnych slupek
kdys naposled menil svicky, ze bys to udelal komplet

civky jsem mel pujceny z brachovo e36 320i kde vsechno slape jak ma a zadna zmena.

kabely jsi pujceny nemel?

Napsal: stř 31.12.2008 17:20
od JIP
Mě to dělalo to samé a nakonec to taky byla cívka(viz.Hanz), ale tenhle problém s R6 se tady řešil už 100krát (téma "záhada století") a každému pomohlo něco jiného...svíčky, pal.filtr, čidlo vačky/kliky...diagnostika v neautorizovaném BMW servise mi řekla jen lambdu, kterou to ale zřejmě nebylo (respektive po její výměně bez znatelného zlepšení).
Držím palce...

Napsal: stř 31.12.2008 17:24
od Paavo
kabely jsem nemel pujceny,pokud mi reknes,jak se nechaj jednoduse odpojit, tak je od bratra pujcim.Dneska jsem to nahodil a sel jak svicary,pekne na 6.Ale logicky je mi divny, proz by kabel nepalil,najednou se umoudril a zapaloval a ve vysokejch ot zase nic.......

Napsal: stř 31.12.2008 17:55
od Kami1
uz jsem psal, z m50 neznam, jetli tam mas neco takovyho, tak sem ti radil blbe - nejsou tam vn kabely. civky jsi zkousel, tak svicka nebo vstrik
Prisels uz na to, kterej valec nejde?

Obrázek

Napsal: stř 31.12.2008 18:26
od Paavo
jj presne tohle mam akorat s Vanosem,takze:civky odzkouseny(moje na bratrovo 320 slapou vpoho, jeho na mi 2.5 stejne jako s mema->problem nevyresen)ale civky jsou vpoho.Vcera ostra projizdka,asi 4km jsem jel na 5 ,pak rudo a 1,2,3 k 5tacum.Svete div se na jednicku si jeste cuknul ale pak sel hladce az k 5tis kde opet jakby vynechal,to samy na dvjku a 3 ke 120.Dneska dvakrat studeny start a sel jak po masle na vsech 6.Ze by nejka karbonova usadka na svicce.Nicmene svicky NGK BKR6E tam pujdou po novm roce at tak ci tak(cena za jednu 119,- s dani->za hubicku)

Napsal: stř 31.12.2008 18:31
od Kami1
Tak hodne stesti, na starejch svickach asi bude poznat, ktera je spatna

Napsal: čtv 01.01.2009 19:31
od maguli
Oldman píše:Celkom mozne že to robi vysypany katalyzator, zapchany priechod :idea:

Přesně todle jsem měl ja

Napsal: čtv 01.01.2009 20:32
od Paavo
a jak ti to jelo(nejelo)???

Napsal: čtv 01.01.2009 20:51
od MagicMisel
přesně tenhle problém řeším taky!už vím který valec nejede ted zistit proč!vymenim cívku a uvidí se!ty už si zjistil který valec nejede??

Napsal: čtv 01.01.2009 21:04
od Paavo
no........popravde ne, kdyz jsem se to chystal zkusit, tak palily vsechny, sel krasne hladce.Nakonec mi to stejne nedalo a postupne jsem odpojoval ty kable k civkam.U kazdeho valce nasledoval vypadek.Takze cekam bud az se problem vyskytne a nebo jdu koupit novy svice(stejne tam mely bejt uz od koupe v zari)

Jenom mi nejak jeste vrtaj hlavou snimace (cidla) kliky a vacky.S tim jsem se jeste nesetkal,abych pak nekoupil svicky a byl na stejnym miste jako ted.A to stim katem co psal Maugli nejak nechapu.......(pri ucpanym katu vynechava valec????neni kat. nahodou pricpanej pro 3 nebo 6 valcu najedou?)