Stránka 2 z 2

Napsal: úte 10.02.2009 16:07
od Killca
lambda sonda, vaha vzduchu, odvetravani klikove skrine, dira v sani, volnobezny ventil

Napsal: úte 10.02.2009 19:20
od MagicMisel
Killca píše:lambda sonda, vaha vzduchu, odvetravani klikove skrine, dira v sani, volnobezny ventil


takže diagnostika :roll: ale vidím to na vahu protože spotřeba je ok takže lambdy jsou ok,volnoběžnej ventyl je jinej a beze změny!to odvětrávání tam by musela byt ucpana nějaká trubka jestli se nemylim??nebo děravá?

Napsal: stř 11.02.2009 02:24
od Killca
klikova skrin-ano ucpana
vaha vzduchu-diagnostika ji nemusi zjistit i presto ze je vadna, zkus si pujcit od nekoho jinou ale na stejny typ motoru

Napsal: stř 11.02.2009 22:48
od WilD
Řídící jednotka by se většinou měla vzpamatovat tak do 100 km, jinak bych viděl problém ve falešným vzduchu - přes odvětrávání kliky... Když to skrz ně saje hodně, tak to poznáš, když prošlápneš a pak otáčky před spanutím zakolísaj a občas se to vrací pomalu...

Napsal: stř 11.02.2009 23:37
od MagicMisel
kluci poradte prez etk ktera je to hadica?kde by to mohlo nasavat ten vzduch??díky

Napsal: pát 13.02.2009 04:42
od Killca
MagicMisel píše:kluci poradte prez etk ktera je to hadica?kde by to mohlo nasavat ten vzduch??díky

kdekoli kolem sani, od airboxu az po saci parozi, i tesneni pod parozim muze byt derave, vetsinou vsak je prasklina ve starem gumovem koleni od vahy vzduchu do sacich parohu

vem cistic na brzdy a postrikej prostredi kolem sacich trubek, postupne v nejakych sektorech, pokud se ti zvysi otacky, nasalo to cistic a dira je nekde na postrikane plose

Napsal: pát 13.02.2009 15:28
od MagicMisel
ještě pro doplnění to chcípaní a kolísaní otáček se děje jen při plně zahřátém motoru !nikdy to neudelalo při studeném nebo nezahřátém motoru!takže to asi nemůže byt chyba v tom odvětrávání ne ??a ještě se stane třeba že když dojedu na křižovatku vyřadím tak ty otačky houpou tak 5 vteřin,ale jen malo kdy!

Napsal: pát 13.02.2009 19:46
od maxiik01
nevím zda to s tím souvidí...
mám 330i a blblo mi to taky , když sem jezdil na Natural 95 , pak koukám do TP že bych tam měl lít 98 , tak že sem tam nalil 100 na OMV a od tý doby mám klid , může to být náhoda...ale fakt mi od tý doby držej otáčky jak mají. toť můj poznatek

Napsal: pát 13.02.2009 20:04
od MagicMisel
maxiik01 píše:nevím zda to s tím souvidí...
mám 330i a blblo mi to taky , když sem jezdil na Natural 95 , pak koukám do TP že bych tam měl lít 98 , tak že sem tam nalil 100 na OMV a od tý doby mám klid , může to být náhoda...ale fakt mi od tý doby držej otáčky jak mají. toť můj poznatek


no ja sem natankoval tady u nas u jedny pofiderní nejlevnejsi benzinky plnou a to byla katastrofa jak sem to vyjel tak tak sem tam nalil plnou u benziny a bylo to lepsi ale furt to neni ono !

Napsal: pon 16.02.2009 01:46
od Killca
pokud za studena vse bezi a za tepla to chcipa, tak je vadna smes, prisava to vzduch nebo je vadna lambda

kdyz to prisava na sytic pri studenem motoru, tak tam jednotka posila vice stavy ale mene vzduchu a tim prisatym vzduchem se to vyvazi a po odpojeni sytice to uz blbne

je sucha smes, pali se pisty, svicky atd, lambdy to poberou spatne a nestihaj srovnat spravnou smes kvuli prisavani, k tmu se prida vaha vzduchu a je to cely v haji kdyz posila dobre hodnoty o teplote nasateho vzduchu a k tomu to prisava bokem

Napsal: pon 16.02.2009 09:45
od MagicMisel
Kudy by to prosimte ten vzduch mohlo prisavat?at na to muzu mrknout !protoze lambdy se me zdaji dobry!teda aspon podle spotreby !ted vymenim vahu vzduchu a cidlo klikovky tak se uvidí

Napsal: sob 14.03.2009 12:58
od ferlin
Tak je to po dlouhé době opět v pořádku, volnoběh se postupně usadil, už nepadá. Zajímavé. Od té doby jsem ještě jednou vyhazoval baterku na nabití, ale už jsem si pro jistotu koupil 3 ploché baterie a zapojil místo zapalovače, aby řídící jednotka nebyla bez napětí. Zaplaťbůh dobré. Takže to bylo opravdu nejspíš rozhozenou ŘJ.

Napsal: sob 30.05.2009 08:02
od WilD
Sorry, je to postarší, možná už i vyřešený, ale "chcípání za tepla" má ještě jednu možnou příčinu, která tu nebyla zmíněna. A tou je použití neorigo (přesněji nevyhovujících) podtlakových hadic, hlavně těch do a z volnoběžného ventilu. Stane se, že je někdo vymění prostě za nějaké gumové, které nemají potřebné vlastnosti - tuhost a teplotní stálost... Auto se pak za studena chová relativně normálně a za tepla, kdy hadice změní své vlastnosti se při ubrání plynu podtlakem prostě "vcucne do sebe", čímž se ucpe, nepustí dostatečné množství vzduchu a motor prostě chcípne...

Jen dodatek: mně se to stalo na M20, kde má inkriminovaná hadice na délku jen cca 8 cm a už to tropilo tyto problémy...