Stránka 2 z 2

Napsal: sob 06.12.2008 02:38
od Killca
hm hm, sem si nikdy nerikal ze by kabliky mohli dela takovy problemy :)

Napsal: sob 06.12.2008 13:17
od myrryn88
Killca píše:hm hm, sem si nikdy nerikal ze by kabliky mohli dela takovy problemy :)


taky sem na to cumel,pul roku me to trapilo a najednou takova kravinka.

Napsal: úte 04.08.2009 18:48
od Marosh
Nemá někdo prosím fotku připojeného startéru? Za boha si nemůžu vzpomenout, co tam kde bylo připojenýho a podle schema se bohužel zase tak neorientuju.

Nebo bych alespoň potřeboval vědět, kolik kablíků mám na ty kontakty vlastně celkem připojit. Když se dívám zepředu na ten menší váleček, tak je jasný, že tam je kraťoučká spojka do toho většího válečku (na levém šroubu) a "+" z baterky a krátký kablík z alternátoru (na pravém šroubu), ale co patří na ty malé šroubky?

Omlouvám se za ten popis jak od tatara, ale elektrika fakt není můj obor a ve všech DIY návodech se soustředí na vyjmutí a tohle tam odbívají slovy odpojte/připojte... :?

EDIT - je to u 1.8tds, ale tohle by se snad lišit od ostatních modelů nemuselo.

Napsal: čtv 06.08.2009 17:56
od sejdaM
tohle mám už za sebou ale nevybavuju si ty kabely jak tam byli jak jsem to sundaval tak jsem to hned značil a fotil kouknu se ti jestli mě nezůstala nějaká fotka ale ten silnej je + kouknu se po těch fotkách a písnu

Napsal: čtv 06.08.2009 20:13
od sejdaM
fotky mám pošlu ti je na email když mě ho pošleš jinak repas mě stál 1800 práce +materiál a ten si chrochtá :lol:

Napsal: pát 14.08.2009 14:16
od MadMaxII
Marosh, jedna rada:
Pokud elektrice nehovis nauc se pouzivat lihovou fiksku(na kazdou zilu udelas tecky/prouzky, proste jak odpojis kablik tak ho popises jak na zarizeni tak na kabliku a pak se nemuzes splest) nebo to aspon nafot mobilem... :wink: :roll:

Lihova fikska na popis CD za 7kc mi proste doma v dilne nesmi chybet... :twisted:

Napsal: čtv 01.10.2009 08:18
od ROBi
Obnovím toto téma - včera a dneska se mi 3x během dne stalo, že jsem chtěl moje TDSo nastártovat a nestalo se nic. Ozvalo se jen "cvak" a ticho. Když nastartuju párkrát za sebou, tak to většinou chytne, ale bojím se, aby se mi něco nevykurvilo dál. Je potřeba nový startér, popř. máte nějaké rady, čím by to mohlo být? Je jedno, jestli to je za tepla, nebo za studena, protože jednou to bylo ráno, po tom, co auto celou noc stálo a podruhý to bylo po tom, co byl motor pět minut vypnutý.

Napsal: čtv 01.10.2009 12:18
od Cuky
A máš baterii O.K. ? A nebo to může být např vysouvání pastorku. Ten to nevysune a tím pádem se nezačne točit startér.

Napsal: čtv 01.10.2009 12:44
od ROBi
Baterie je skoro nová (je možný, že to bere něco, o čem ani nevím?) a ten pastorek - nejde mi do hlavy, že do teď to bylo ok a najednou několikrát za sebou?

Napsal: čtv 01.10.2009 14:40
od Cuky
Zkus dobít tu baterku a uvidíš. A Cvakne to jen jednou nebo to cvaká dokud máš otočenej klíček? A taky je možnost že je odrbanej věnec na setrváku nebo pastorek,ale to by nebylo jen tak najednou. No zkus tu baterii a pokud se to nezmění tak vyndat startér a kouknout jestli vysouvá pastorek a jestli točí. A pokud vysune a netočí může to být uhlíkama. No prostě ho zkus vyčistit a uvidíš jestli venku půjde

Napsal: čtv 01.10.2009 16:30
od ROBi
Cvakne to jen jednou. Zkusím to baterii a uvidím. Nejhorší je, že to není jak "odzkoušet", protože to většinou chytne. Když ne, tak je to blbý :D

Napsal: pát 02.10.2009 20:40
od Cuky
Aha tak to asi nebude baterie. A dělá to když déle stojíš nebo i když jsi předchvilkou přijel?

Napsal: sob 03.10.2009 09:48
od ROBi
No, abych pravdu řekl, za dva roky, co mám auto, se mi to stalo 2x a neřešil jsem to, protože to pak přestalo. Teď se mi to stalo potřetí, víckrát za sebou, ale teď už je zase 4 dny klid, tak nevím. Stalo se to, i když jsem před chvílí přijel a i když jsem dlouho stál, psal jsem to hned na začátku ;)

Napsal: sob 03.10.2009 20:33
od Cuky
Hm tak jedině pokud by se to zhoršovalo tak vyndat startér no