Stránka 2 z 3

Napsal: pon 16.03.2009 17:54
od sejcek
Taky nastal čas kdy budu muset vyměnit čidlo klikovky. Už to cukání pociťuji déle ale už to dělá moc tak se do toho pustím.
Jen tak pro info:
Je to toto?
Obrázek

Já celou dobu žil v domění že je to tohle čidlo než jsem našel tento příspěvek. Toto čidlo je na polohu vačky?
Obrázek

Tak teď můj hlavní problém, mám M50 ale převrtanou (né mnou) na 328i takže by to čidlo mělo být teoreticky z 325i(12 14 1 726 066)?

Napsal: pon 16.03.2009 19:03
od Kami1
Ano

Napsal: pon 16.03.2009 21:16
od sejcek
Kami1 píše:Ano
To jsem měl pravdu se vším, hlavně s tím jestli čidlo z M50 nebo M52??

Napsal: pon 16.03.2009 21:51
od Paavo
jak presne se projvuje porucha cidla kliky?Necha se to nejak primo specifikovat(je to jasne rozpoznatelne,ze to dela prave tohle cidlo)?diky

Napsal: pon 16.03.2009 22:05
od sejcek
Mě to cuká jako by došel benzín většinou když je to až ohřáto, někdy to blbě chytá a hlavně mi to napsala diagnostika.

Napsal: pon 16.03.2009 23:38
od castro
sejcek: ano, to druhý je čidlo vačky.

Napsal: úte 17.03.2009 07:53
od Paavo
me prave taky,jako by dochazel benal a jede obcas (asi i)na nim valcu-proste plnej plyn a auto jde tak na 30% vykonu,strasne bubla a vybrujuje do pedalu plynu,podradim,rafika vyleze pres 2000ot pak tam kopnu puvodni kvalt a jede zase jak ma.Na diagnostice jsem nebyl(ACR za 1200kaaa)

Napsal: úte 17.03.2009 17:39
od Kami1
sejcek: ve vsem, predpokladam ale, ze je to jen prevrtany (nemenila se RJ)

kdyz je cidlo polamany, tak nenastartujes vubec,
kdyz je napul spatny tak bude rozhaseny casovani vstriku a zapalovani, mozna i mnozstvi paliva,

pred vymenou bych zkontroloval cistotu a mezeru(1mm)
melo by mit odpor 1280ohm, zmerit to osciloskopem by taky nebylo od veci

Napsal: úte 17.03.2009 22:52
od Paavo
ten odpor se meri kde?jak?malinko vysvetli............ted me nekamenujte,laboruju s tim dlouho, mereni odporu jsem jeste na zadny auto soucastce neprovadel.Takze diky za schovivavost a vysvelteni

Napsal: úte 17.03.2009 23:30
od Kami1
na konci kablu odpojit priblizne takovej konektor
__---__
| _ _ _ |
|_-----_|

__---__
| 1 2 3 |
|_-----_|

tak nejakej multimetr prepnout na mereni odporu(ohmy) a zmerit na kontaktech 1 a 2
hodnota by mela byt mezi 1200 a 1400ohm (1280+-10%)
nedotykat se pritom kontaktu prstama (nekope to, ale mohlo by to merit spatne)
merit to za podminek kdy to blbne (za tepla)

Napsal: stř 18.03.2009 08:27
od Paavo
diky Kami1, na tohle jsem fakt debil.........perfekt vysvetleni,jenom koupit multak a jde se na vec.

Napsal: stř 18.03.2009 08:43
od sejcek
Kami1 píše:sejcek: ve vsem, predpokladam ale, ze je to jen prevrtany (nemenila se RJ)
No právě to je ten hlavní můj problém že to nevím, je to děláno už v Něm,ecku a ja jsem u nás druhý majitel. Asi to brzy dam někomu aby mi řekl přesně co je tam z M52 co tam zustalo z M5O protože když pak hledám věci do motoru tak je to celkem loterie.

Napsal: stř 18.03.2009 12:29
od 320i
taaakze i me ceka vymena cidla... je tu nekdo pobliz CB kdo uz to delal? pro kazdej pripad, popsany je to tu dobre ale znate to, sichr je sichr.. Diagnoza ta sama, cukani pri zahratym motoru... puvodne jsem myslel na lambdy ale vcera jsem byl na diagnostice...

Napsal: stř 18.03.2009 18:42
od Kami1
sejcek: zkus se tu na to pozeptat, treba ty cidla sou stejny (ikdyz me pripadne ze se trochu lisi v konektoru)
v podstate potrebujes vedet jakou mas RJ, jestli si byl nekdy na diagnostice, tak bys to mel vycist z protokolu
ja mam akorat m42, tak ti v tom moc neporadim

Napsal: sob 21.03.2009 12:26
od Paavo
........takze nakonec se u me vyvrbilo asi cerpadlo,nebo neco s tlakem paliva,vstrikovanim.Diagnostika odhalila lambdu(ta je ale nova a slape dobre podle on-line hodnot motoru) jinak nic.Jsem docela rad,ze jsem cidlo nekupoval zbytecne

Napsal: sob 21.03.2009 12:46
od Spajky
Já ti to řikal, že čerpadlo :-D , popř. mrkni na filtr, stli neni prostě jen zasranej

Napsal: sob 21.03.2009 13:22
od Dan td
Paavo píše:........takze nakonec se u me vyvrbilo asi cerpadlo,nebo neco s tlakem paliva,vstrikovanim.Diagnostika odhalila lambdu(ta je ale nova a slape dobre podle on-line hodnot motoru) jinak nic.Jsem docela rad,ze jsem cidlo nekupoval zbytecne
Pokud jsi dělal diagnostiku Carsoftem, lambdu máš novou a přesto to ukazuje chybu lambdy, zkus vyměnit váhu - mě to dělalo taky, už jsem z lambd šílel, nakonec jsem zkusmo hodil jinou váhu a ukázalo se, že lambdy jsou OK.

Napsal: sob 21.03.2009 18:56
od Paavo
delal jsem diag. primo u ACR->lambda+vaha,zavady odstraneny(nova lambda,vaha jeta z 730i)po vymene auto razerm ozilo a ve stejnym duchu se drzi vykon dal.Tedko diagnostika delana na "ATAL",tusin ze se to tak jmenuje
.

Napsal: stř 10.06.2009 18:32
od Simi-chose
Mám trochu problém který patří asi sem, mám Z3ku s 2.8 M52 u ní blbne start, dlouho točí než chy\tne a některý dny se jí fakt nechce, udělal jsem diagnostiku výsledek byl že má problém čidlo "crankshaft angle pulse generator" to by podle plánku co jsem našel na netu ( dal jsem to sem jako obrázek je to díl 18 ) podle návodu by bez tohodle čidla neměl motor běžet, tak jsem ho zkusil odpojit a motor nastartovat - kupodivu naskočil s poroblémama jako obvykle ????? a tak jsem hledal dál a zjistil, že z tohodle čidla jde kabel který má 3 výviody a dva jsou rozpjený a jen se blimbaj v kasli ??? je to normální, nikde k tomu nemůžu nic najít ... díky za každou radu...
J.

Napsal: stř 10.06.2009 18:33
od Simi-chose
nějak mi nejde připojit obrázek, ale je na stránkách :

http://bmwfans.info/parts/catalog/Z3/Co ... ing_parts/

díky J.