Stránka 2 z 3
Napsal: pát 31.12.2010 00:06
od Jamall
kolik ty naměřili na brzdě?
Napsal: pát 31.12.2010 00:21
od cybernetworm
125.5kW po korekci tlaku. dejme tomu že to není úplně přesný,ale i tak to jde. Po upravě mapy 132,6kW... Ale hodně blbě se měřil ten automat

)
Napsal: pát 31.12.2010 09:51
od MadMaxII
Mam na E36ce ultersport, a docela spokojenost...
http://www.automedik.cz/tuning.html?mod ... id_model=9
Jsou to polaci, ale za 3,1k Kc mit komplet nerez a zvuk taky slusnej(sice je vic slyset v kabine nez origo ale to se da v poho poresit kufrem, nakoupis v alza.cz nebo kedkoliv za par stovek zvuk pohlcujici folie/vystylky a razem je v kabine klid pac pres kufr prochazi dovnitr nevic kravalu), kluci tady z bawo fora byli uneseny jak to ma vyvazenej zvuk, mysleli si ze mam minimalne 2 litra, coz je pro moji 1.6ku cest...
Atesty maji taky samozrejme, a kdyz jsme to menili rovnou jsem tam nechal dat pruchodnejsi nerez katak a trubky taky v nerezu a mam od vyfuku na X let(spis do konce zivota me E36ky, uz ma nalitano 250k km) klid a to byl pro me ten nejdulezitejsi parametr

Napsal: pát 31.12.2010 17:55
od Piddas
takže když si nechám udělat koncový výfuk od laityng vč. montáže tak dostanu i papír s homologací? a má ten výfuk vyražený atest ?
Napsal: sob 25.06.2011 22:22
od radokrno
nenašel jsem příhodnější tema,mám bmw tds kombi e-34 a zadni dil vyfuku mám v plánu udělat jen rouru z nerezu o pruměru 60mm.co vy na to?vše potřebne už mám jen mne zauimá názor nebo typ na stavbu z nerezových dílů.bez kupovani tlumicu rezonatoru proste veci z nerezu mam.diky za rady
Napsal: sob 25.06.2011 22:33
od zverbo
E36 Coupe 325i - po uprave potrubia, po nahodeni sportovych zvodou a s piperezonatormi som volil koncovy original tlmic z M3. Som vazne spokojny.
Napsal: sob 25.06.2011 23:10
od radokrno
počkej,cena bude asi jinde.ja mam vse nerez trubky,plechy,elektrody,dilnu a chut si udelat svuj,kterej bude hučet,ale ne řvát a nebude škodit motorovým částem o vyšší spotřebu mi moc nejde jsem zvyklej ,jde o to ze material by byl tak proc investovat kdyz vysledek muze byt stejny a zivotnost delsi.podotykam ze mam DIESEL 2.5 s turbinou bez chipu kombajn manual

Napsal: ned 26.06.2011 14:14
od DWXak
Já mam na svoji 325i coupe taky vyfuk od LAITYNG kterej tam dal predchozi majitel, je od svodu az po koncovku, katy tam jsou taky... Je to dvojity potruby jak se nekdo ptal, a co jsem zjistoval u predchoziho majitele, ten komplet vyfuk i s montazi ho vysel na asi 7-8 tisic. A na zvuk si taky nemuzu stezovat

Poslal bych video kde to je slyset, ale je to toceny telefonem takze to ztraci smysl kdyz to nestiha

Napsal: stř 13.07.2011 16:58
od mequi
Z jakého mateiálu jsou ty výfuky Layting dělané? Prosím ne jenom doměnky ale fakta. Díky.
EDIT: Tak jsem si to zjistil sám. 1,5mm ocel šopovaná hliníkem.
Napsal: pát 27.01.2012 19:06
od Crixallis
tak právě taktéž řeším shnilej výfuk, a dle toho co tady ctu, tak vyfuky laityng by neměly být tak marný... sériovej by mi taky nevadil, ale ta cena je trochu jinde no. takže spíš ano laityng nebo nějaka jiná alternativa?
Napsal: sob 28.01.2012 21:01
od MatelliE36
z mojí zkušenosti můžu doporučit firmu Powersprint!!!! Koncový díly přímo na určitý motorizace s atestem a homologací pro provoz na PK! Zvuk nadhernej a tak akorat, zadnej rev!

Od firmy Layting uplně všechny nemají homologaci. Univerzály nebrat ....

Napsal: ned 29.01.2012 10:03
od Lukino12
Taky mam trosku strach ze kdyz vymenim origio lauf za universal,tak to muze stat za h....,protoze si myslim ze kluci z Mnichova to vyplachovani motoru maji z brzdy dobre spocitane,ja jsem u svoji 1.8 s vykonem spokojeny.Proto kvuli zvuku bych sel co tady pisete do toho Laityngu a jestli to zvysi vykon i o nejakeho toho konika tak taky bonus ne.Zalezi jeste jak je to s tou homologaci,protoze s tema blbounama se na ceste fakt hadat nechcu,nemam na to povahu,je lepsi jim papirem zavrit hubu.Diky kluci za tip Laityng by mohla byt dobra volaba

Napsal: čtv 02.02.2012 18:33
od vencabavor
My jsme jednou namontovaly uni na 318 a výsledek,zralo to a ani zvuk nebyl hezkej.Uni fakt NE

Napsal: stř 08.02.2012 10:25
od Cello
Layting mám na autě - zvuk dobrý, spotřeba stejná. Na výfuk homologace není, pouze jsem dostal atest na koncovky

. Jinak jsem byl s prací i přístupem spokojen...
Napsal: stř 08.02.2012 11:03
od Dacud
ručně vyráběné výfuky, ladené svody, a vsechno co vas kolem vyfuku napadne. každej byl spokojenej kdo u neho byl
tel. 776 107 286
Napsal: úte 28.02.2012 13:46
od janbrasna
VasekS píše:tak právě taktéž řeším shnilej výfuk, a dle toho co tady ctu, tak vyfuky laityng by neměly být tak marný
Někdy se za mnou Vašku zastav, zahraju ti V8 symfonii na Laityng. Když jsem to pořizoval, netušil jsem, že ten zvuk vydává česká produkce…
Napsal: pát 16.03.2012 17:57
od Crixallis
a jak je u Laityngu řešený uchycení? je na tom tlumiči normálně vyražený prostor na uchycení jako to má 36ka nebo se to musí udělat jiným způsobem - přivařit...?
Napsal: sob 22.09.2012 20:10
od TeskMaster
ja si ho tam objednal, atest mi nedali, drzaky vyfuk nemel a jeste jak sem objednal s jednostenou koncovkou tak ten chrom na ni po desti a zahrati zloutnul a na reklamaci mi to neuznali... jinak zvuk peknej a spotreba sla mozna ani ne o litr vys.
Napsal: čtv 27.09.2012 12:15
od DAVIDBREBRE
koncovej dil sem po dlouhem premysleni zakoupil od firmy ULTERSPORT a sem spokojeny zadny tuzersky zvuk decentni v nizkych otazkach a v vyskych pekny zvuk cca 5000 kc a presne na danou motorizaci jakou mate takze neni co resit.
Napsal: čtv 27.09.2012 12:33
od DAVIDBREBRE
Crixallis píše:a jak je u Laityngu řešený uchycení? je na tom tlumiči normálně vyražený prostor na uchycení jako to má 36ka nebo se to musí udělat jiným způsobem - přivařit...?
pokud se jedna o vyfuk pro dany typ vozu tak vzdy uchyceni je uplne stejne vyrobene i na novem vyfuku tzn... zadne bastleni jen vymena .....