Napsal: pát 05.09.2008 22:23
Aha, diky, kamarad mi rikal taky ze by to mohl byt synchron. Moc se mi do toho nechce, ale pokud nebude zbyti a bylo by to jen tohle tak budiz...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Vena píše:Aha, diky, kamarad mi rikal taky ze by to mohl byt synchron. Moc se mi do toho nechce, ale pokud nebude zbyti a bylo by to jen tohle tak budiz...
Baaarb píše:Vena píše:Aha, diky, kamarad mi rikal taky ze by to mohl byt synchron. Moc se mi do toho nechce, ale pokud nebude zbyti a bylo by to jen tohle tak budiz...
tak jako husty...dneska jsem mu dával kopr, vypnul jsem asc, a pri dvojce mi vyskocila !!!! absolutne jsem nechapal!
cejsi píše:Koukám, že nejsem sám komu to vzádu bouchá![]()
Zrovna v pátek s tím jedu k jednomu šikovnému mechanikovi přes BMW, tak dám vědět na co jsme přišli...
aigo píše:me to zase dela ze kdyz zaradim,vse jde jak ma ale dela mi to jakoby kovovy rachot jako by vejfuk klepal o nejaky uvolneny plech ale vse drzi jak ma a kolem vyfuku je dost mista nevi nekdo cim to muze byt???
aigo píše:to bych ale poznal kdyz na nej zaklepu ne?
HAMANN píše:A pokud ty tupy rany jsou z difu, nepomohlo by treba vymenit olej nebo uz je diferak v pr....?
killian píše:Ked je vypnuty motor to nebucha, ze? Je to tym, ze spojka nie je uplne vypnuta a cast vykonu z motora sa prenasa na prevodovku, kardan a potom v diferaku to buchne. Ja to mam v takom stave, ze ked zaradim 1 tak auto buchne a par centimetrov sa pohne dopredu. Ked zaradim R, pohne sa dozadu spolu s buchnutim
Totic píše:killian píše:Ked je vypnuty motor to nebucha, ze? Je to tym, ze spojka nie je uplne vypnuta a cast vykonu z motora sa prenasa na prevodovku, kardan a potom v diferaku to buchne. Ja to mam v takom stave, ze ked zaradim 1 tak auto buchne a par centimetrov sa pohne dopredu. Ked zaradim R, pohne sa dozadu spolu s buchnutim
Pánové.. takže jsme zjistili, že to bouchá každému. A kdo říká, že ne, má moc nahlas rádio.. Á nebo je to novou spojku. Někde jsem zde vyčet, že to nebouchá jen pár tisíc km, ale s novou spojkou.
Já myslím, že to je sportovní nastavení vozu a proto zabírá, nebo je v kontaktu spojka pořád.
Totic píše:Abych upřesnil, je to duté bouchnutí pod zadníma sedačkama, nejspíš v tom diferáku. Vůle v deferáku na tom má taky zásluhu, ale už ho kdosi měnil a začalo to stejně zase.
Dělá mi to občas v e36 323i, slyším to i v kámošově kombíku e46 318i r.v 2001 (!)
Je to ozpůsobu řazení, když tam začnu kvalty rychle sypat a pouštět spojku, tak to neslyším. Jenže při projíždění městem se to nedá.