Stránka 2 z 2
Napsal: pon 11.08.2008 11:53
od ferlin
Já si myslím, že do nafty už dnes není důvod jít. Ba co dím, je to nerozum. To už raději do LPG.

Napsal: pon 11.08.2008 12:18
od Afekt
děkuju Vám všem moc za rady..nejspíš to dopadne asi na tu 318i..to auto se mi moc libi..no uvidime:)
Napsal: pon 11.08.2008 17:38
od dsvatos
Afekt píše:jo tak,už chápu..díky za radu:)takže rozdíl mezi spotřebou asi moc velkej nebude..ale u tech 316 mi přijde motor na takový auto celkem slabej.
Ta 316 je slabší myslím kvůli německýmu systému ručení, kterej je podle výkonu a ne podle objemu. Tím že ten motor úmyslně seškrtili mu sice ubrali výkonu v otáčkách, ale hodně pomohli se zátahem z nízkých otáček. Maximum krouťáku má už ve 2.500 otáčkách !! Takže ho není potřeba tak vytáčet. Na poskakování do města je to vhodnější. Tam díky tomu bude asi i žrát míň.
Napsal: pon 11.08.2008 21:19
od cetronix
mirda2 píše:no problem je ten ze vetsina lidi chce od diesela to same co od benzinu a nesmyslne to toci a drzi to pod krkem a pokousej se stim driftit atd....pak diesel umira ale myslim ze ten comonrail je dobrej ma super kroutak a mozna se svezes lip jak s 323i pak poletis mnohem rychleji za min a mas k dispozici lepsi kroutak
jen se ktomu umet chovat a nehonit se porad s benzinama, ja mel taky kamna a jezdily super dokud jsem nezacaz zvedat tlak turba a naftu
jak tu bylo zmine no je to hodne o pristupu a to pisu jako majitel 2.8 i

ono na druhou stranu je občas zdravé motor trošku protáhnout.. aspoň se pěkně pročistí

2.0d táhne pěkně asi od 1500 a od 2000 můžeš předjíždět bez podřazení, ale stejně největší peklo začíná ve 3000 a motor už (aspoň v kabině) dostává dokonce i docela zvuk

ono nevím jak u 3.0d, ale čtyřvál si o ty otáčky říká, ač je to diesel

jinak M3 to (samozřejmě) nevidělo ani z rychlíku, ale i tak umí jezdit hodně rychle, pružně a vůbec dynamicky

Napsal: pát 15.08.2008 01:08
od Kubiiik
No jo taky se mi líbí ti chytrolíni tady co pomlouvaji 320d nemužu si stěžovat a vřele doporučuji super spotřeba svezeníčko mám najeto okolo 35000 v tomto voze a ani sem na to nešáhl krom oleje a gfiltru a gum takže BMW 320d e46 Luxus
Napsal: stř 20.08.2008 10:49
od Pajac
Taky mam 320D E46. Spotřeba 6,2 - 7,5l a to už se musí jó protahovat. A když mu občas šlapu na krk tak prostě jede. Ale ten kdo to dělá pořád a honí to brzda plyn, tak tady píše něco o turbu čerpadlu a vstřicích. Ten kdo má ten benzín 318 a chce si sním užít tak si taky nemyslím, že ta spotřeba bude pořád 7,5l, ale klidně si vyšlápne i na 8-10l. Já co se týče motoru spokojenej, ostatní věci řeší všichni.
Napsal: čtv 21.08.2008 06:54
od Tehu
jo s tou 318i kdyz ji davas na prdel tak ti bude jezdit za 10l/100km na couracky jako prd

Napsal: ned 24.08.2008 18:43
od Kastan
Custe, ja mam 318 s motorem M40 a zere mi to 9l.Jezdim ale prevazne ve meste (s lehkou nohou).Jak uz tu bylo psano neni to sportovec, ale da se s tim jezdit.Navic u 1.8 bude levnejsi pojisteni... Podle me bude diesel narocnejsi na udzbu, ja jsem tam po koupi vymenil olej, filtry, lambdu a rozvodak.Musim rict, ze to ted zadne problemy s motorem.Ted s tim jedu do chorvatska tak doufam ze bude zrat min na dalnici...
Napsal: ned 24.08.2008 19:37
od Radim046
Kastan píše:Custe, ja mam 318 s motorem M40 a zere mi to 9l.Jezdim ale prevazne ve meste (s lehkou nohou).Jak uz tu bylo psano neni to sportovec, ale da se s tim jezdit.Navic u 1.8 bude levnejsi pojisteni... Podle me bude diesel narocnejsi na udzbu, ja jsem tam po koupi vymenil olej, filtry, lambdu a rozvodak.Musim rict, ze to ted zadne problemy s motorem.Ted s tim jedu do chorvatska tak doufam ze bude zrat min na dalnici...
U tý 318i levnější pojištění než u 320D nebude! 318i M43 se platí stejný povinný ručení jako u 320i nebo 320D.Bohužel.