Stránka 2 z 2

Napsal: pon 24.08.2009 19:52
od Cash
Souhrn:
Po odpojení baterie (někdy stačí pár minut, někdy je třeba hodina až dvě) se řídící jednotka restartuje "částečně", tzn. že se vymažou pouze méně podstatná chybová data, avšak nikoliv data důležitá jako je např. informace o výměně oleje, najetých kilometrech nebo chyba airbagů.
Po restartu ř.j. je typické, že otáčky kolísají, protože je třeba znovu načíst informace o motoru. Tento jev se sám ustálí po několika desítkách ujetých kilometrů - může to trvat i déle, třeba až několik set km.
Když se jednou kontrolka airbagů rozsvítí, tak už nezhasne a nedá se vymazat jinak nežli diagnostikou.
Při rozsvícené kontrolce se v havarijních situacích řídící jednotka chová tak, že pošle impuls úplně všem airbagům v autě, ať už na daném sedadle někdo sedí, či nikoliv.

Napsal: pon 24.08.2009 20:14
od Sprite
ferlin píše: V Sotei chtěli za výmaz 400 Kč, tak jsem to vyřešil vymontováním kontrolky z palubovky. Už nesvítí. :lol: A mám to zadarmo! :lol:


tak po Tobe bych chtěl kupovat auto :roll: řešit věci vytahovanim kontrolek a ještě se tím chlubit jak jsi to ochcal...

Napsal: úte 25.08.2009 07:49
od Lili
tak ja ten svuj blikajici a posleze svitici airbag budu resit take vytazenim zarovky - stejne se bude menit podsvetleni budiku a menit volant za sportovni bez airbagu, nebot origos je znacne dodrbany a vic nez sportovni kupe mi pripomina volant z autobusu :-D Hnus jeden fialovej :-D