Stránka 2 z 2

Napsal: pát 08.06.2012 12:39
od fabledwarrior
Takže by měl bejt vlastně někde nahoře podle toho obrázku ne? Myslím žím jako dobře přístupnej

Napsal: pát 08.06.2012 12:55
od Beaver
Nevim jak u iS, ale u 325i je debilne pod sanim a musel jsem si asi dvakrat zlomit ruku abych to vyndal a potom trikrat abych na nej nasadil hadice zpatky :D Ale kazdopadne bys ho mel najit kdyz pujdes po te hadici - jedna mi vede z kolena do toho ventilu a druha z ventilu nekam do saciho potrubi (az za klapkou).

Napsal: pát 08.06.2012 13:07
od fabledwarrior
No řekl bych, že to budeš mít stejný jako u 320i:D To dělal kámoš a vyprávěl mi to a prej to je šílený:D Ale tak já tam nemám ten plastovej kryt a všechno mám odhalený, tak snad to půjde dobře:D Jen ještě se chci zeptat, jak se to měří? Musím mít nastartováno? :oops:

Napsal: pát 08.06.2012 13:21
od Beaver
Normalne vyndany ven a multimetrem odpor mezi tema pinama. Kdyby byl na super pristupnem miste tak by ti stacilo odpojit konektor a zmerit to namontovany, ale to pochybuju ze se ti zadari.

Napsal: pát 08.06.2012 15:17
od fabledwarrior
Tak jsem to teď měřil, kupodivu to má ISo vymyšlený dobře a nemusel jsem nic vyndavat, ten ventil je hned pod sáním a konektorem smerem do strany u měrky oleje. Takže jsem jen odpojil kabel a změřil... mělo to 8,8 ohmů takže ten ventil je v pořádku že? Pak jsem to zkusil nastartovat a stejně ty otáčky kolísaly. Odpojil sem váhu vzduchu a kolísaly ještě brtuálněji.. tak co by to mohlo být? Ještě jsem tam teda našel jakousi hadičku odpojednou, tenkou, čistou .. vypadala jako na vzduch, ale nevím.. vedla někam hluboko do motoru ale zaboha jsem nezjistil kam patří.=/ Ale pokud se nepletu, tak byla přichycená pod tím gumovým kolenem sání... teda aspoň jsem tam měl příchytku a ta hadička do ní padla... dál fakt nevím=/

Napsal: pát 08.06.2012 16:02
od Beaver
No overeno mas tim padem to, ze elektricka cast toho ventilu je v poradku. Ale co mi tu rikali lidi, tak samotnej ventil muze byt zasranej, takze se doporucuje ho vyndat a prostrikat nejakym cisticem nebo nechat "odmocit" v petroleji nekdo doporucoval taky. Potom mechanickej test co jsem nasel je ten ventil vyndat, rukou (prstem) uplne zavrit, pripojit konektor a zapnout zapalovani (bez startu motoru). Ventil by se mel z poloviny otevrit a zustat tak.

Jinak ja mam hadice deravy jak reseto - v kolenu jednu, v napojeni od ventilu do sani je netesnost jako prase, nektery hadicky vypadaji dost pofiderne a volnobeh mi kolisa kdyz tu diru na kolenu ucpu... Takze na to seru, nechavam diry a auto celkem funguje :lol:

Napsal: pát 08.06.2012 16:07
od fabledwarrior
Ahááá.. no to je pěkný teda:D Jinak moje hadice jsou taky nějaký divný no:D Já bych byl nejradši, kdyby se mi na to někdo kouknul, protože já vtom nic nevidím:D Jinak teda ještě jsem si všiml, že když stojím na rovině nebo čumákem z kopce tak to houpe jemně ale když stojím čumákem do kopce, tak je to horší:D Já mám fakt divný auto:D