Stránka 2 z 2

Napsal: pon 30.06.2008 19:25
od Fx
libovka píše:Logicky,když o tom nic nevím tak neradím.Tady se malibu86 ptal jakou E36.A borec mu napíše,že kupé lepší základní výbavu oproti sedanu když to není pravda.To se na mě nezlob,ale když o tom nic nevím,to sem radši nic nepíšu,ne?
A druhej se zeptá,přoč je dražší předek na kupé když je stejnej?A to v profilu má,že měl compacta a ted má kupé a nevidí rozdíl.
Tak se na mě nezlobte,ale takovýhle rady jsou člověku,kterej se tu chce poradit, k ničemu.


Zkus se někdy pousmát a uvést to na pravou míru bez arogance, možná mě teď smeteš nějakým kydem, ale o způsobu vyjadřování nejsem sám, kdo se zmiňuje.

I když tady někdy jsou rady opravdu "síla", není snad potřeba dotyčného Omyla hnedka vyprudit. Je spousta lidí, co si rádi nechají poradit, a pokud odpověď napíší ve stylu otázky, stačí opravdu v odpovědi napsat jen, jak to je, bez zbytečného osočování.

Kdybych byl nově příchozí a hledal nějaké téma o rozdílech mezi sedanem a kupé, určitě by mě celkem znechutilo téma plné byť i nevyřčených nadávek, nemyslíš?

Napsal: úte 01.07.2008 14:23
od Koto
Ahoj. To se to tu zase zvrtava :D
Jestli chces ISo v sedanu, tak doporucuju hledat pod oznacenim 318 Class II. Je to serie z roku 1994, ktera ma v originale M-Paket (Podvozek, 17" Alu, Narazniky, Prahy, Kridlo, Listy a Interier).
V Nemecku se ceny pohybujou kolem 4000 eur.
Podle me nejlepsi volba jak poridit ISo v hezky kastli :wink:

Napsal: čtv 03.07.2008 15:13
od Malibu86
To že si ho nechám dotáhtáhnout jse myslel tak že já budu sedět doma na prdeli a kamošův velice dobrej známej mě pošle e-mail fotky,popřípadě video jak vipadá a já se rozhodnu který.Ten člověk byl snad odkojenej benzínem a v hrudi mu tluče BMW M-POWER,tím chci říct že mě nenábídne zadný šméčko ale supr stav v rámci možností.Ještě přemýšlím nad 320i Vanos.

Napsal: čtv 03.07.2008 22:42
od martaas
Náhodou jsem sem zabrousil,protože to auto mám a opravdu vaše rady nad zlato.Pokud bych si to auto chtěl koupit tak po vašich radách BYCH SE STOPRO ROZHODL.
Rozdíl je jasný už podle rozměru auta ,kdy coupé je širší a má delší předek asi o 10 cm.Taky hmotnost je jiná.Sedan na většinou nemá sklápěcí sedadla,tak že se tam nedají naložit dlouhé věci,pokud nemá skivak.Jízdní vlastnosti budou asi stejné.Výbava u isa bývá většinou trochu chudší než u jiných motorizací.Každopádně nebrat 320.Má skoro stejný výkon a je lenivější a víc žere.To už radši 325 nebo 328.Hlavně ale pozor u dovozu,Protože starší typ motoru nelze přihlásit a novější motor neni 1800,ale 1900 a tím je drazší pojistka.V německu jsou ty auta dost v kurzu a levná auta zase nejśou v extra stavu.Spíš se sežene vymazlený auto u nás.V každym Případě radši coupé.

Napsal: čtv 03.07.2008 22:50
od Fx
Přihlásit jde cokoliv, co má ABE nebo globálku. Novější isa mají globálku, ale starší mají ABE. Jen je třeba pohlídat, aby to bylo v techničáku, nebo aspoň na štítku v motorovém prostoru. Jinak s tím jsou problémy, a to naprosto obecně nezávisle na typu auta či motoru.

Napsal: ned 06.07.2008 14:08
od Koto
ISo, to starší, jsem přihlašoval před půl rokem a bez problému. Důležitý bylo si v německu dobře zkontrolovat doklady, aby tam bylo vše potřebné.
Takže jak píše FX :twisted:

Napsal: ned 06.07.2008 14:57
od beann
coupe-meister píše:jo já vlastně zapomněl, že do sedanu se dávali dvoje dveře navíc, ale teď si nejsem jistý jestli to bylo za příplatek. :lol: ]


v coupe si dostal el. okna a v sedanu dvere tsss :lol:

Napsal: ned 06.07.2008 16:05
od Malibu86
Jak je to se seřizováním odklonu na zadní nápravě u 318iS E36 s M44,když tam budu obouvat širší pneu tak aby se blbě nesjížděly.Páč když tam bude áčko jak prse tak rychle odpálím vnitřky a můžu přezouvat na novo. :roll:

Napsal: ned 06.07.2008 17:00
od Brody
Malibu86 píše:Jak je to se seřizováním odklonu na zadní nápravě u 318iS E36 s M44,když tam budu obouvat širší pneu tak aby se blbě nesjížděly.Páč když tam bude áčko jak prse tak rychle odpálím vnitřky a můžu přezouvat na novo. :roll:


pripojuji se k dotazu. :wink:

Napsal: ned 06.07.2008 21:14
od libovka
No,na zadku se normálně dá dělat geometrie.Já tam měl 225/45/17 a geometri jsem měl tak jak má bejt a kola byly OK.

Napsal: ned 06.07.2008 22:16
od Brody
tak to abych zajel na geosku.Na 17kach se mi docela sjizdi vnitrky gum,ale na zimnich 15kach bylo vse v poho.No kola do A mam. :?

Napsal: pon 07.07.2008 08:57
od libovka
Kola do A má většina aut a gumy se jim nesjížděj.Koukni se třeba na X5 co má za gumy a kola má do A a nesjížděj se.To že se kola sjížděj zvenku nebo zevnitř je spíš špatnou sbíhavostí a né odklonem.Teda pokud ten odklon není jak u prázný Tatry 815.

Napsal: pon 07.07.2008 13:25
od stolz
jen bych trošku doplnil, něhažte zas tak rychle za záda tu 320i, mám M52 vanos , když se snažim jedu za 7 takže takovej rozdíl od ISa to zas neni, ten motor má daleko hezčí zátah v nízkej otáčkách, pravda že je o něco těžší (asi 75 kilo podle manuálu) ale od toho sou tam ty koně na víc, je to šestiválec takže ti odpadaj některý výdaje který sice zase naženeš na oleji například (6,5 litru), nicméně pro mě je nejvetší krása ten zvuk ve vysokejch otáčkách, kterej ze 4 válce nikdy nedostaneš. A jinak pojištění je asi jen o 700 dražší, takže bych opravdu spíš uvažoval o 2,0i v coupe než ISu... toť muj názor

Napsal: pon 07.07.2008 13:34
od beann
stolz píše:jen bych trošku doplnil, něhažte zas tak rychle za záda tu 320i, mám M52 vanos , když se snažim jedu za 7 takže takovej rozdíl od ISa to zas neni, ten motor má daleko hezčí zátah v nízkej otáčkách, pravda že je o něco těžší (asi 75 kilo podle manuálu) ale od toho sou tam ty koně na víc, je to šestiválec takže ti odpadaj některý výdaje který sice zase naženeš na oleji například (6,5 litru), nicméně pro mě je nejvetší krása ten zvuk ve vysokejch otáčkách, kterej ze 4 válce nikdy nedostaneš. A jinak pojištění je asi jen o 700 dražší, takže bych opravdu spíš uvažoval o 2,0i v coupe než ISu... toť muj názor


neni nad 6val. mam 2,0 vanos m50 a taky se s tim da jet za 7 na dalku, mesto je samozrejme o necem jinem.

Napsal: pon 07.07.2008 15:35
od libovka
beann píše:
stolz píše:jen bych trošku doplnil, něhažte zas tak rychle za záda tu 320i, mám M52 vanos , když se snažim jedu za 7 takže takovej rozdíl od ISa to zas neni, ten motor má daleko hezčí zátah v nízkej otáčkách, pravda že je o něco těžší (asi 75 kilo podle manuálu) ale od toho sou tam ty koně na víc, je to šestiválec takže ti odpadaj některý výdaje který sice zase naženeš na oleji například (6,5 litru), nicméně pro mě je nejvetší krása ten zvuk ve vysokejch otáčkách, kterej ze 4 válce nikdy nedostaneš. A jinak pojištění je asi jen o 700 dražší, takže bych opravdu spíš uvažoval o 2,0i v coupe než ISu... toť muj názor


neni nad 6val. mam 2,0 vanos m50 a taky se s tim da jet za 7 na dalku, mesto je samozrejme o necem jinem.


Zkrátka obsah ničím nenahradíš.A kdo má tak uzná že šestíválec je šestiválec.

Napsal: pon 07.07.2008 16:14
od fafejta
Kort s litinovou frémou,nesmrtelný při důchodcovským zacházení. :lol:

Napsal: pon 07.07.2008 16:53
od beann
fafejta píše:Kort s litinovou frémou,nesmrtelný při důchodcovským zacházení. :lol:


na klobouk sem jeste mladej :lol:

Napsal: stř 09.07.2008 19:30
od Malibu86
Brody píše:tak to abych zajel na geosku.Na 17kach se mi docela sjizdi vnitrky gum,ale na zimnich 15kach bylo vse v poho.No kola do A mam. :?


To je logický že se ti změnil odklom pokud dinamickej obvod na 15-kách je menší než na 17-kách,páč celý auto je na 17 je víšší.Ale můžeš to kompenzovat větším profilem na zimákách a geo mět seřízený na 17-ky.Přece nebudeš dvakrát do roka dělat geošku? :lol: Tudíš suma-sumárum si vem krejčovskej metr nebo provázek a +- centák na obvodu si pořiď zimáky.

Napsal: stř 09.07.2008 19:40
od Malibu86
beann píše:
stolz píše:jen bych trošku doplnil, něhažte zas tak rychle za záda tu 320i, mám M52 vanos , když se snažim jedu za 7 takže takovej rozdíl od ISa to zas neni, ten motor má daleko hezčí zátah v nízkej otáčkách, pravda že je o něco těžší (asi 75 kilo podle manuálu) ale od toho sou tam ty koně na víc, je to šestiválec takže ti odpadaj některý výdaje který sice zase naženeš na oleji například (6,5 litru), nicméně pro mě je nejvetší krása ten zvuk ve vysokejch otáčkách, kterej ze 4 válce nikdy nedostaneš. A jinak pojištění je asi jen o 700 dražší, takže bych opravdu spíš uvažoval o 2,0i v coupe než ISu... toť muj názor


neni nad 6val. mam 2,0 vanos m50 a taky se s tim da jet za 7 na dalku, mesto je samozrejme o necem jinem.


Já jsem taky názoru že BMW začíná od x20i a víše ale jde nacpat M52-ka do E30 320i?Se mě totiž moc líbí ty klasický čtyři oči a s bílíma Angelama to nemá chybu.Jenže mě asi nezbyde než koupit E36.

Napsal: pát 11.07.2008 09:33
od beann
Malibu86 píše:
beann píše:
stolz píše:jen bych trošku doplnil, něhažte zas tak rychle za záda tu 320i, mám M52 vanos , když se snažim jedu za 7 takže takovej rozdíl od ISa to zas neni, ten motor má daleko hezčí zátah v nízkej otáčkách, pravda že je o něco těžší (asi 75 kilo podle manuálu) ale od toho sou tam ty koně na víc, je to šestiválec takže ti odpadaj některý výdaje který sice zase naženeš na oleji například (6,5 litru), nicméně pro mě je nejvetší krása ten zvuk ve vysokejch otáčkách, kterej ze 4 válce nikdy nedostaneš. A jinak pojištění je asi jen o 700 dražší, takže bych opravdu spíš uvažoval o 2,0i v coupe než ISu... toť muj názor


neni nad 6val. mam 2,0 vanos m50 a taky se s tim da jet za 7 na dalku, mesto je samozrejme o necem jinem.


Já jsem taky názoru že BMW začíná od x20i a víše ale jde nacpat M52-ka do E30 320i?Se mě totiž moc líbí ty klasický čtyři oči a s bílíma Angelama to nemá chybu.Jenže mě asi nezbyde než koupit E36.


M52 asi ne, ale M50 myslim ale ze jen bez vanosu tam das. uz to tady nekolik lidi delalo tak by ti mohli rict. ale kazdopadne nikde sem nevidel m52.