Stránka 2 z 2
Napsal: sob 07.06.2008 11:48
od Slid
jako že vydrží 200tis je kravina že jo

já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis

a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem

čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží
k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Napsal: sob 07.06.2008 19:03
od dubar
dekuji, majitel menil zhavice, rozvody, filtre, trysky, cerpadlo v nadrzi, olej. Ten start je tak do 5sec. dym nie je cerny.
Napsal: ned 08.06.2008 13:36
od Beowulf
Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jo

já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis

a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem

čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží

k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.

Napsal: ned 08.06.2008 13:48
od castro
ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?
přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?
dík za info.
Napsal: ned 08.06.2008 18:20
od bmwfil
Beowulf píše:Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jo

já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis

a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem

čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží

k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.

S tím to, že Ti asi někdy padá nafta, namontuj na přívod zpětnej ventil a uvidíš...
Napsal: ned 08.06.2008 18:57
od Beowulf
bmwfil píše:Beowulf píše:Slid píše:jako že vydrží 200tis je kravina že jo

já už mám asi 201tis a je ve stejném stavu jako když jsem ho kupoval se 130tis

a do motoru za dobu co ho mám jsem dával jen žhavičky,termostat a na rozvodu jsem měnil napínák řemene ten pístek a klíňák a začala mě ševelit vodící kladka a už mě nebaví ji prosřtíkávat WDčkem

čili tu vymením za novou, jinak vše zatím stále origo a doufám, že to i nadále vydrží

k těm startům, pokud chytá déle studený tak problém vyřeší nové žhavičky, doporučuji pouze BERU GV719, pokud ale chytá špatně teplý, problém bude v čerpadle, čili repas.Studený start musí na drc, teplý by měl taky na drc, ale pokud točí do max 3sec teplý tak bych to zatím nějak extra neřešil.
Zdravím, Doufám že jsem tím ´´citovat ´´ docílil toho,ať je Slidův příspěvek v tom bílem rámečku,jestli ne,tak se omlouvám. Mám taky 318 TDS,mám vyměněné žhavící svíčky,všemožné hadice,přetěsněnou vanu,vyčištěné a seštelované turbo,startér má nové uhlíky,nový olej,kupuju kvalitní naftu a stejně někdy chytne studený napoprvé a někdy to točím i 15 sec. než blafne,teplý chytá ok,takže už nevím co s tím.

S tím to, že Ti asi někdy padá nafta, namontuj na přívod zpětnej ventil a uvidíš...
Dík za radu,vyzkouším.

Napsal: ned 08.06.2008 21:01
od FiliposII
Take sem chtel z pocatku tento typ 318TDS, ale nakonec sem skoncil u 325i dal sem tam LPG a jezdim za mensi peniz nez 318TDS. Jedina nevyhoda su ty pocatecni naklady.
A pojistku bych nejak neresil plati sa enom jednu za rok a 7k neni tak moc (ani pro studenty).
A pri dnesnich cenach nafty neni diesel zas tak vyhodny.
Napsal: pon 09.06.2008 09:35
od Steanly
Mám 318TDS a spokojenost maximální, asi sem narazil na dobrej kousek
Není to žádná extra lítačka ale pokud ti jde o spotřebu tak si to vem

Napsal: pát 20.06.2008 11:51
od dubar
Dekuji za vsechny dotazy +/-, 318tds se mnel jenom 7 dnu, a pak sem ho prodal. Sehnat dobrej kus je velkej problem

.
Napsal: pát 20.06.2008 11:56
od Fx
dubar píše:Dekuji za vsechny dotazy +/-, 318tds se mnel jenom 7 dnu, a pak sem ho prodal. Sehnat dobrej kus je velkej problem

.
Tak to bud rad, ze se ti ho povedlo zbavit. Nekteri ti to tu rikali

Co mu bylo?
Napsal: sob 21.06.2008 21:52
od Beowulf
castro píše:ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?
přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?
dík za info.
Zdravím.To máš pravdu. Tak já to řeknu jinak.Beru jen ze Shellky buď V-PD nebo tu druhou jejich naftu. Předpokládám,že když je nejdrahžší,tak bude nejvíc Ok,ale být to tak samozřejmě nemusí....
Napsal: pon 23.06.2008 10:58
od Tim
318TDS cca rok a spokojenost ted me tam sice neco zlobi zacalo kourit s s klimou velka ztrata vykonu tak pude k doktorovi a uvidime vypada to na turbinku pude na repas asi, jinak odesla pumpa a menil sem zhavice jinak bez problemu na normalni jezdeni idealka kdyz nesilim tak se dostanu i na tech 5 litru a mam naftu levnejc takze si muze rikat kdo chce co chce, mozna kdybych nepotreboval kombika a nemel levnejc naftu tak bych mrkl po 325 ale toto se naskytlo ve velmi vybornem stavu tak nebylo co resit
Napsal: pon 23.06.2008 14:13
od fafejta
Je to motor daleko náročnější a choulostivější na obsluhu,tedy zacházení,ale jinak dobrý motor,jinak by se asi nevyráběl plných 10 let.Ale dnes bych ho silně nedopuročoval zhlediska toho,že jich už asi 80% jsou v žalostnom stavu díky zacházení obsluhy a rok od roku to bude pořád horší a horší..Díly na motor jsou vcelku také dost drahé a ceny nafty rovněž,takže ekonomický to také není.Takže dnes raději benzínové verze.
Napsal: úte 24.06.2008 01:22
od 318tds
Ale jako ze jo
Napsal: úte 24.06.2008 10:19
od Steanly
No nevím, mám naftu za pár korun tak to nějak neřeším. A díly jsou stejně drahé jak na benzínové verze

Když nepočítám turbo navíc, které sem musel vyměnit po 3 týdnech ježdění kdy sem tomu dával čouda

Jak říkám to TDSo není na žádný lítání.
Napsal: úte 24.06.2008 18:21
od fafejta
Jo omlouvám se,špatně jsem si to přečetl,myslel jse,že je řeč o M51(2.5tds) a ne o M41(1.7tds),ten se zdaleka 10 let nevyráběl.
Napsal: úte 24.06.2008 22:15
od Jendix
Beowulf píše:castro píše:ted to neberte jako nějaký rýpání, ale jak poznáte že tankujete kvalitní naftu?
přece nemůžete vědět od koho ji zrovna daná čerpačka koupila, ne?
dík za info.
Zdravím.To máš pravdu. Tak já to řeknu jinak.Beru jen ze Shellky buď V-PD nebo tu druhou jejich naftu. Předpokládám,že když je nejdrahžší,tak bude nejvíc Ok,ale být to tak samozřejmě nemusí....
tak to si přečti tu diskuzi na idnes ohledně legendární pokytu čerpací stanici kvůli špatný kvalitě PHM, většina lidí v diskuzi se shodla s tím že zrovna Shell dostal tuto pokutu.. tak nevim jestli to nejdražší musí bejt zákonitě to nejlepší..
Napsal: ned 23.08.2009 17:58
od icecold
mam 318 TDS a nejsem s tim moc spokojeny. sice predesly majitel byl prase ale... po 192 tis odesel motor, sehnali sme novej, jezdilo to.., koupili se nove zhavice atd.. Ted mi zas huli olej do turba, a vubec to netahne.. uz jsem celej zoufalej z toho..