Stránka 2 z 3
Napsal: pát 19.09.2008 11:59
od Radim046
tohle je asi ten odpor co se jen nacvakne na konektor jak tu někdo psal:
http://cgi.ebay.de/BMW-E39-E36-E46-E66- ... dZViewItem
Napsal: stř 11.03.2009 01:54
od radekc
Jakým odporem jste to vyřešily? Koukám někdo píše jenom nějakej odpor, někdo diodu a odpor spojený paralelně, potom jsem našel návod odpor+odpor+dioda sériově, kdo má jakej způsob vyzkoušenej na e36 (r. 98, 4x bag)?
Napsal: stř 11.03.2009 09:50
od Vojtar
Je to tady, obrazek hned v tom prvnim prispevku:
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... highlight=
Staci koupit 2ks 100ohmovych odporu a 1 ks diodu 1N400x (je jich 7 druhu od 4001 do 4007 podle napeti, ktery zvladnou - na auto je to uplne jedno, vyberte tu, kterou budou mit). Celkem te to bude stat cca 4 Kc.
Ja jsem to pak udelal tak, ze jsem vzal cokoladu (3 prouzky) a zapojil podle schematu primo do cokolady (tam, kde ma dioda prouzek, tam je prouzek i ve schematu).
Pak jsem odpojil baterku (to je prej dulezity, aby ridici jednotka nepoznala, ze ucvaknete draty a nehodila trvalou chybu - pak byste to museli nechat smaznout diagnostikou).
Pak jsem ucvak draty pod sedackou (asi vite, ktery to jsou) - modrej a bilej, cca 6cm od cerny krabicky. Az to ucvaknete, muzete odpojit konekor, aby se vam to dobre sroubovalo.
Pridelal jsem na to tu cokoladu podle schematu, zacvak konektor, pripojil baterku a je to...
Tak hodne stesti

Napsal: stř 11.03.2009 13:24
od Infernal
Zdravym ALL,mam takovy dotaz mely vsechny BMW tlakove decky uz v zakladu?Hlavne me teda zajima to moje 318 i e46 r.v 99 Pokud vam to bude pripadat jako blby dotaz tak sorry.
Napsal: stř 11.03.2009 13:28
od radekc
Nevidím duvod proč by se tam nedavaly, kdyz jsou v e36 tak v novejsi e46 budou na 99,9% taky v zakladu
Napsal: stř 11.03.2009 13:37
od Infernal
No ja se ptam protoze kdyz sem byl na diagnostice tak me ten technik rekl ze to cidlo v sedacce nema,takze technik byl idiot.Ale v BMW to nebylo.A rekli me ze to hlasi chybu praveho predniho cidla.Mohlo by to byt to cidlo v sedacce a nebo to hlasi neco jineho,pokud je to sedacka?
Napsal: stř 11.03.2009 21:09
od IKE
Napsal: pát 13.03.2009 03:01
od Killca
Infernal píše:No ja se ptam protoze kdyz sem byl na diagnostice tak me ten technik rekl ze to cidlo v sedacce nema,takze technik byl idiot.Ale v BMW to nebylo.A rekli me ze to hlasi chybu praveho predniho cidla.Mohlo by to byt to cidlo v sedacce a nebo to hlasi neco jineho,pokud je to sedacka?
pokud ma auto airbagy, tak tam jsou vzdy a bmw maj snad vsechny, takze jsou cidla vzdy, u spolujezdce
Napsal: úte 17.03.2009 12:10
od radekc
Je pravda, že odpojením baterky se vymažou všechny závady? Samozřejmě pokud závada není odstraněná hned se zase oběví, ale ty co už nejsou aktuální, tak se vymažou?
Napsal: úte 17.03.2009 16:03
od Killca
ne, treba airbag se nesmaze
smazou se po pul hodine odpojeni baterky jen udejae o chodu motoru a motor po zapojeni baterky nekdy chvili houpe a jede lip
Napsal: čtv 26.03.2009 21:40
od vmax
dneska jsem dělal airbag spolujezdce podle návodu,ak je tu napsaný.Vše OK super.Díky za radu.
Napsal: stř 05.03.2014 12:57
od bouncer
Omlouvám se, že resuscituji 5 let staré vlákno, ale potřebuju vyřešit klasický problém dečky v sedadle spolujezdce (E36 1.8i, 1999).
Co jsem pochopil, tak nejjednodušší řešení je zapojit pod sedadlem něco jako tohle:
http://allegro.pl/emulator-maty-bmw-czu ... 73982.html
resp.
http://www.ebay.de/itm/Sitzbelegungsmat ... 1393697551
vymazat chyby na diagnostice a airbag bude vyřešen, s tím, že se spustí spolujezdec vždy?
Máte to někdo v Praze/Liberci a za rozumný peníz prodáte, resp. rovnou připojíte? Potřebuju na technickou

a nemám zrovna čas ani zkušenosti, abych sháněl a bastlil odpor s diodou.
Díky.
Napsal: stř 05.03.2014 23:28
od paveld
Ten odpor s diodou tam budeš mít určitě rychlej, než ti přijde emulator z allegra nebo ebay.
Je to práce na pár minut, viz:
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 10775.html
A funguje to jak píšeš, po vymazání chyby airbagu to zapne spolujezdcův airbag na stálo. Jinak pokud ti na přístrojovce svítí airbag a neměl jsi to ještě připojený k diagnostice, tak neni ještě jistý, že odešla zátěžová dečka v sedačce...taky to může být třeba kroužek ve volantu.
Jestli spěcháš na technickou, tak neni problém vyndat z budíků žárovičku ať ti nesvítí airbag a až pak to v klidu dořešit.
Napsal: čtv 06.03.2014 00:18
od Brátn
Napsal: čtv 06.03.2014 11:41
od bouncer
Díky za rady. Na diagnostice jsem to měl, takže to je dečka. Kontrolku vyndávat nechci, když už se do toho (konečně) pustím, tak to chci mít vyřešené trvale

Napsal: ned 09.03.2014 12:45
od Rydlas
Hmmm... nejhorší je, že mě airbag poblikává... i když jedu sám, i když jedu ve 4... svítí 30 sekund, pak zhasne, za 5 minut znova... to bude radost najít to správný čidlo... když to bylo na diagnostice, tak to samozřejmě zrovna šlo... takže nic nehlásila... nějakej tip jak se dopátrat, který čidlo to je?

Napsal: stř 12.03.2014 09:57
od bouncer
Co jsem pochopil, tak z principu by kontrolka airabgu neměla zhasnout, pokud se rozsvítí, takže bych nejdříve hledal chybu v podsvícení kontrolky (žárovka, kontakt...). Kontrolky jsou dvě, ale pokud vím, tak ta záložní je velmi slabá a na dením světle moc vidět není. Pokud by záložní svítila pořád, tak by to potvrdilo výše uvedenou teorii. Hodně štěstí

Napsal: stř 12.03.2014 12:02
od Rydlas
bouncer píše:Co jsem pochopil, tak z principu by kontrolka airabgu neměla zhasnout, pokud se rozsvítí, takže bych nejdříve hledal chybu v podsvícení kontrolky (žárovka, kontakt...). Kontrolky jsou dvě, ale pokud vím, tak ta záložní je velmi slabá a na dením světle moc vidět není. Pokud by záložní svítila pořád, tak by to potvrdilo výše uvedenou teorii. Hodně štěstí

Svítí krásně jasně červeně i za dne :-/
A svítí dlouho, když svítí... poblíkáváním jsem myslel, že občas svítí, občas ne...
Napsal: stř 12.03.2014 13:20
od Falcon
Možná odcházející dečka, jakože někde začíná praskat ta vodivá cesta. Pokud se kontrolka bude časem rozsvěcet častěji, mohlo by to být ono.
Napsal: stř 12.03.2014 13:56
od Rydlas
Jak se vlastně ta dečka jmenuje správně? A jak to vypadá?
Předpokládám, že je to nějaký široký tlakový čidlo, který je někde pod čalouněním na sedáku obou předních sedaček...