Stránka 2 z 2
Napsal: úte 22.04.2008 21:42
od Mirda328
zdar asi jsem pitomej ale precetl jsem si to cely a nevim co je dvouhmotovej setrvacnik?jak je to teda stim slapanim, to ucej v autoskolach ze u feldy se ma mackat spojeka:)

a jiny pytloviny.....
ja ji teda nemackam u 2.8 a doufam ze ani nemusim?
a kdyz jsme u te spojky jakej je problem vymenit lamelu jde to spodem?
Napsal: stř 23.04.2008 02:38
od Killca
mirda2 píše:a kdyz jsme u te spojky jakej je problem vymenit lamelu jde to spodem?
na zvedak, popustit vejfuk, vyndat tepelnou izolaci vejfuku, vyndat kardan a vyndat prevodovku, uz o zvladam za 4 hodky, a ano jde to spodem, je ale potreba hodne prodluzovacek a kloubu na golu
Napsal: stř 23.04.2008 18:23
od sanchezer
když ste u té spojky..co to stojí?..čím to je že když jí sešlápnu vrzne jak vrata od chlíva?..jinak bere zatím dobře..
Napsal: stř 23.04.2008 19:45
od Killca
sanchezer píše:když ste u té spojky..co to stojí?..čím to je že když jí sešlápnu vrzne jak vrata od chlíva?..jinak bere zatím dobře..
nova spojka tady z klubu od nejakych znamych tak 5-7tisic s tim ze je kapku lepsi
skripe bud hydraulika,takze vymenit brzdovou kapalinu, nebo skripe jen pedal v kloubu nekde, tak se na to podivat zblizka kde to vlastne vrze
Napsal: stř 23.04.2008 23:06
od motokarista
mirda2 píše:zdar asi jsem pitomej ale precetl jsem si to cely a nevim co je dvouhmotovej setrvacnik?jak je to teda stim slapanim, to ucej v autoskolach ze u feldy se ma mackat spojeka:)

a jiny pytloviny.....
ja ji teda nemackam u 2.8 a doufam ze ani nemusim?
a kdyz jsme u te spojky jakej je problem vymenit lamelu jde to spodem?
dvouhmoty setrvacnik znamena ze je odpruzeny a tim padem je lamela bez pruzin protoze to obstarava setrvacnik, a taky je to nevyhoda protoze kdyz se posere tak je to ranec, proste zase neco na cem lidi oskubat, a co se tyce vyslapavani spojky tak je to picovina, ja ji normalne vyslapavam, nevim proc by to melo vadit, akorat rozpojis prevodovku od motoru...