Stránka 2 z 4

Napsal: čtv 10.04.2008 16:43
od JIP
HanzE3 píše:Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede.. :Confused2: :sad2:

Jaký máš prosímtě motor? Taky M50 325i? Příznaky máme podobné...ještě mi po vyřazení klesnou otáčky těsně pod 500ot. hned to vystřelí na 1000ot. a tak ještě asi 3 krát, než se to ustálí zhruba na 700ot.
Když to zrovna blbne, tak ten motor nemá do 3600ot. vůbec krouťák, no hrůza... :cry:

Napsal: pát 11.04.2008 21:41
od miki
Tak dneska jsem vyměnil ten palivovej filtr a pořád stejný. V ůterý jsem obědnanej na změření tlaku v palivový soustavě tak jsem zvědavej.

Napsal: úte 15.04.2008 14:34
od miki
Tak dneska mě měřil tlak na palivovém čerpadle a říkal že je v pořádku. Já nevim jak se to dělá, ale on to dělal tak ,že jak je nahoře na vsřikovací liště ventýlek tak na to nasadil barometr otočil klíčkem a řekl že to tlačí 3 bary a že je čerpadlo v pořádku. Myslíte že takhle zjistí zda je čerpadlo funkční ?

Napsal: stř 16.04.2008 17:48
od FreeTree
miki píše:Tak dneska mě měřil tlak na palivovém čerpadle a říkal že je v pořádku. Já nevim jak se to dělá, ale on to dělal tak ,že jak je nahoře na vsřikovací liště ventýlek tak na to nasadil barometr otočil klíčkem a řekl že to tlačí 3,5 baru a že je čerpadlo v pořádku. Myslíte že takhle zjistí zda je čerpadlo funkční ?

Co čidlo teploty motoru?

Napsal: stř 16.04.2008 18:36
od Author
mno co třeba sekundár na svíčce, jakmile se ohřeje začne vynechávat a de to na 5 válců, mě to taky dělalo dost bordel

Napsal: stř 16.04.2008 19:36
od tupaccz
mě to delalo u jineo auta a opravdu vymena kabelu od svíček pomohla no a nečekane u druheho auta to byla pumpa tavřila se dobře jenže mela skrat tak jse casem oddelala jinak ted maji na ebay pumpy z a 1000 i s poštovnym tak tam lidi skouknete ja uz obednavam dobředu

Napsal: pát 18.04.2008 21:35
od miki
tak dneska jsem ještě zkusil vyměnit váhu vzduchu za jinou a dělalo to pořád to samé pak jsem ještě vyměnil i kabely od svíček a žádná změna už fakt nevim co stim.

Napsal: sob 19.04.2008 21:40
od HanzE3
JIP píše:
HanzE3 píše:Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede.. :Confused2: :sad2:

Jaký máš prosímtě motor? Taky M50 325i? Příznaky máme podobné...ještě mi po vyřazení klesnou otáčky těsně pod 500ot. hned to vystřelí na 1000ot. a tak ještě asi 3 krát, než se to ustálí zhruba na 700ot.
Když to zrovna blbne, tak ten motor nemá do 3600ot. vůbec krouťák, no hrůza... :cry:


Jj. Zkoušel jsem vše, novej palivák, svíčky, změřit tlaky atd. Už zas jedeme :wink: Váha vzduchu a lamda. Nová lamda stála 2200,- a váhu prostříkal čističem na brzdy.

Napsal: pon 21.04.2008 16:20
od miki
Já mam zdechlou 1,6 M43 a teď jak to nejede jeto ještě horší. Zajímavé je že když je to studený tak to jede v pohodě i to slušně táhne,ale jak se rafika od teploty maličko zvedne už to začne vynechávat a do kopce to ještě občas začne kuckat. a když seřadim z pětky na čtyřku tak se to vůbec nechce sebrat a je to hrozně líný tak musim řadit až na trojku a pak to jede.

Napsal: úte 22.04.2008 08:45
od tupaccz
lidi co se stalo včera mě ani neuvěříte jel jsem na 4 stupeň asi 3500ot no a najednou mi auto zničeho nic cuklo a začalo zrychlovat hoooodně ještě jsem mrkl do zrcatka a zamnou byl obrovsky šedý mrak ale tak velky že to neni možne byl ucpany vyfuk od te doby mam stoho auta strach doporočuji skontrolovat vyfukovou soustavu konečne 320i naplnila mé očekavaní:-D

Napsal: úte 22.04.2008 11:00
od JIP
HanzE3 píše:
JIP píše:
HanzE3 píše:Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede.. :Confused2: :sad2:

Jaký máš prosímtě motor? Taky M50 325i? Příznaky máme podobné...ještě mi po vyřazení klesnou otáčky těsně pod 500ot. hned to vystřelí na 1000ot. a tak ještě asi 3 krát, než se to ustálí zhruba na 700ot.
Když to zrovna blbne, tak ten motor nemá do 3600ot. vůbec krouťák, no hrůza... :cry:


Jj. Zkoušel jsem vše, novej palivák, svíčky, změřit tlaky atd. Už zas jedeme :wink: Váha vzduchu a lamda. Nová lamda stála 2200,- a váhu prostříkal čističem na brzdy.

Lambdu jsem měnil hned loni, když jsem auto přivez a diagnostika mi ji nahlásila...váhu jsem taky čistil a myslím že je OK...kdyby nebyla, problém by zřejmě přetrvával stále, mě to občas jede, občas ne, jak se tomu chce... :roll:
No ale včera jsem vypozoroval, že když to zrovna nejede, tak má slabší účinek posilovač brzd (prostě se změní odpor v pedálu brzdy), tak mě napadlo, jestli to neztratí podtlak v sání...
Neznáte někdo přesnou funkci volnoběžného ventilu? Dle mého soudu reguluje přísun vzduchu do sání (otevře/zavře) a tím pádem by to mohlo být tím, ale neznám jeho přesnou funkci... :oops: :?:

Napsal: úte 22.04.2008 11:54
od Killca
tupaccz píše:lidi co se stalo včera mě ani neuvěříte jel jsem na 4 stupeň asi 3500ot no a najednou mi auto zničeho nic cuklo a začalo zrychlovat hoooodně ještě jsem mrkl do zrcatka a zamnou byl obrovsky šedý mrak ale tak velky že to neni možne byl ucpany vyfuk od te doby mam stoho auta strach doporočuji skontrolovat vyfukovou soustavu konečne 320i naplnila mé očekavaní:-D

tos mel asi uplne zasr...ej katik a ted ti z nej asi vylitla streva :D

Napsal: stř 23.04.2008 10:33
od tupaccz
:lol: no to jsou věci no hlavně že jezdí a dobře no ješte že mám technickou za 2 roky:-D

Napsal: pon 01.06.2009 12:43
od _peper
Mám jeden dotaz k váze vzduchu. Mám teď rozebrané celé sání a přemýšlel jsem nad tím kdy se otvírá klapka ve váze vzduchu :?: Je tam nějaký teplotní čidlo, tak předpokládám že v závislosti na teplotě. Mě přijde, že se mi neotvírá vůbec, protože neslyším jak se vzduchový filtr nadechuje při sešlápnutí plynu. Řešil už tohle někdo?
Doufám, že to není na výměnu celé váhy vzduchu.

Napsal: pon 01.06.2009 14:23
od Kami1
:D :D
ta klapka se prave otvira proudem vzduchu a otaci potenciometrem,
kterej de do rj a ta podle toho vi, kolik de do motoru vzduchu

Napsal: pon 01.06.2009 14:51
od _peper
To čidlo je tam tedy kvůli teplotě vzduchu a klapka kvůli množství? :) A celá klapka se otvírá v závislosti na podtlaku? Já měl jednu hadici dost popraskanou v okolí spoje na volnoběžném ventylu (sama z něj spadla při demontáži), tak si říkám jestli by ta lenost auta mohla být tím.

Napsal: pon 01.06.2009 15:26
od Kami1
vse spravne

Napsal: pon 01.06.2009 18:01
od _peper
Dobře, zatím mám vše rozhozené, vyčištěné, odmaštěné a teď jen čekám na nové hadice. Pák dám vědět jestli je znát nějaký rozdíl.

Napsal: pát 05.06.2009 20:57
od _peper
Vyměnil jsem i palivovej filtr, jak tu někdo psal a rozdíl žádný. Takže asi zkusím tu diagnostiku, bude stačit i ta v běžných autoservisech?

Napsal: úte 09.06.2009 18:02
od Cuky
No to já jak jsem si to tu četl mám skoro všechny vaše problémy mám 318is (m42b18 tedy pokud to tak je) a na 103 kw to fakt nejede skoro mne natřel kámoč s 1,8 golfem a navíc mi občas de cítit nespálenej benzín ale nikde neteče a sání jsem přetěsnil,taky mám novou lambdu,palivák,svíčky,kabely,vzduch.filtr,čistil jsem váhu a sání celkově i některé horší hadice jsem měnil nevíte co s tím? Možná ten katík nebo třeba ventily ? nevím poraďte někdo. Diagnostika nic nehlásí