Stránka 2 z 2

Napsal: pát 27.02.2009 10:28
od George_D
Když už se tu zas jede v ASC-T a ne T. Na fialce jsem měl ASC-T jak řiká francis, od ABS 4 trubky ke kolům a jinej štekr k ABS pumpě. Při přeskládání jsem se rozhodl, že T oželim bo zamejšlim samosvor a nechci aby mi přibrzdovala pumpa a lamely se rychleji zničili, tak jsem nechal ABS pumpu z M3 a ta má jen 3 trubky(2x předek 1 trubka dozadu) Ted mam malej dotaz, asi nejspíš na francise, pokud chci zapojit ABS jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně, nebo bude stále funkční ASC+T akorát že ted by mi to brzdilo obě zadní kola nejednou?? Nebo prostě to nedostane žádnej signál odnikud a nebude to Téčkovat?? Jde mi o to, zda mam zajet někam na diag případně a nechat to nějak vypnout ještě v jednotce :wink: Díky za radu :wink:

Napsal: pát 27.02.2009 11:03
od Francis
George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...

Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.

Napsal: pát 27.02.2009 11:05
od George_D
Francis píše:
George_D píše:... jinej štekr k ABS pumpě ... tak jsem nechal ABS pumpu z M3 ... jde jen prohodit koncovka a pojede to normálně ...

Jen vyměnit štekr na kabelovém svazku asi fungovat nebude, asi to bude chtít "správnou" řídící jednotku ABS.


Jj samozřejmě jednotku mám také, myslíš že to řídí tedy jen jednotka??? Hlavní řídící jednotka s tim nemá nic společnýho?? :roll:

http://picasaweb.google.cz/GeorgeDDDD/E ... 5319412338


No koukam že jí prodávam, tak asi vyčkam než to rozjedu a pak prodam správnou jednotku i s ABS pumpou :wink: (Zas malej dotázeček, kde je tahle jednotka, normalně za kaslíkem spolujezdce??)

Napsal: pát 27.02.2009 11:29
od Francis
Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.

Napsal: pát 27.02.2009 11:43
od George_D
Francis píše:Asi bude lepší prodej pozastavit a počkat na zprovoznění a teprve pak prodat přebytky.


OK dík zatim za radu, nějak mě to nenapadlo :oops:

Napsal: ned 01.03.2009 22:14
od Killca
George_D píše:Zas malej dotázeček, kde je tahle jednotka, normalně za kaslíkem spolujezdce??

nenapada me, kde jinde by mohla byt, takze asi jako u RV do 94 tak i od 94 bude za kaslikem

Napsal: úte 01.02.2011 16:08
od Gothic
Zdravim. Sice je tohle tema uz trochu postarsi, ale neda mi to se blbe zeptat na par veci (nejsem technik, auto jede dopredu, dozadu, zataci a vic vedet nepotrebuju, akorat snad kam se lije benzin) a to auto mam tyden :) :1) 320i rok vyroby 1994 - ASC+T to nema, ani normal ASC, bude/muze to mit samosvor?, 2) A jaky je rozdil mezi samosvorem a normalnim diferencialem, a za 3) je to nejaky zasadni rozdil v jizdnich vlastnostech kdyz ma ASC+T a/nebo samosvor a kdyz nema ani jedno a je to "hloupe" auto? Diky a mejte se :)

Napsal: pát 04.02.2011 19:24
od radekc
Samosvor je dobrej v zimě, že víc vyjedeš a potom na blbnutí je to nezbytnost - pořád se točí obě kola. Pro nezkušený to může bejt trochu nebezpečný. Bez samosvoru může dojít třeba v zimě k tomu, že se bude protáčet jedno kolo a druhý stát a nikde si s tim moc nezablbneš, přetáčivej smyk je vyjímečnej a věcí náhody. ASC je klasickej protiprokluz, ubírá výkon, když se žacnou kola protáčet. ACS+T je protiprokluz kombinovanej s přibrzďováním prokluzovanýho kola - nejlepší a nejbezpečnější kombinace pokud nemáš auto hlavně na blbnutí, ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád, je to taková trochu náhrada samosvoru.

Napsal: pát 04.02.2011 19:49
od Johnys
Když už se tu bavíte o samosvoru, blbnout se dá i bez něho. Mám 328i a když tomu šlápnu na mokru třebas na 2 do křižovatky nebo kdekoliv do zatáčky, tak zadek jde hned do smyku. Mám v plánu pořídit samosvor někdy v budoucnu, bude to zajímavější.

Napsal: sob 05.02.2011 01:05
od Francis
radekc píše:... ASC se dá vypnout, ale funkce +T je aktivní porád ...

Vypnout se dá jednoduchým stiskem tlačítka komplet ASC+T (u E36) a nebo podržením tlačítka z vypnutého nebo zapnutého režimu na 10s se dá vypnout jen ASC nebo jen +T, ale zapnout jde jen vypnutím a zapnutím zapalování.

Napsal: ned 24.04.2011 14:28
od Figa
Co vse je potreba na dodelani ASC+T na auto bez ASC? Delalo se ASC+T se samosvorem? Predem dekuji za reakce.