Stránka 2 z 2
Napsal: stř 30.01.2008 18:47
od ferlin
Možná jde "jen" o zapečené pístní kroužky prvního válce. U jiných aut jsem to řešil, ale u bawora?

Buď jiný motor, anebo dobrého mechoše kámoše.

Napsal: stř 30.01.2008 18:51
od exnumik
čím to tam mám stříknout, je to hrozně hluboký...
a můžu WD čko a kolik?
a taky Vám chci moc poděkovat jak mi pomáháte... jsem jen policajt

Napsal: stř 30.01.2008 19:01
od dsvatos
exnumik píše:čím to tam mám stříknout, je to hrozně hluboký...
a můžu WD čko a kolik?
a taky Vám chci moc poděkovat jak mi pomáháte... jsem jen policajt

No WD-čkem si nepomůžeš

Pokud ti tlak uniká přes kroužky, tak ten nalitej olej to zatěsní. A na to se WD fakt nehodí

Takže normálně motorovej olej. A stříkni to tam injekční stříkačkou s nasazenou hadičkou.
Napsal: stř 30.01.2008 19:23
od ferlin
Jo jo, nechci být špatným prorokem, ale ventíle to asi nebudó. Leda že by je bawec měl z másla.

Napsal: stř 30.01.2008 20:19
od exnumik
je to horší a horší .... teď už nenaměřím skoro nic ani 3 bary
střík jsem tam ten olej ale žádná změna, tak co myslíte, mám sundat hlavu a kouknout na to, nebo je to zbytečná práce...
ale jak říkáte když se nic nezměnilo tak by to měly být ventily?
Napsal: stř 30.01.2008 21:04
od ferlin
No ventily by se nehoršily tak rychle. Možná těsnění hlavy. To se může horšit velmi rychle. Takže, buď kroužky, anebo ventily, anebo těsnění hlavy, anebo prasklý válec. Nic víc už mě nenapadá.

Napsal: stř 30.01.2008 21:22
od dsvatos
Shoď hlavu a budeš hned vědět co tomu je..
Napsal: čtv 31.01.2008 10:17
od ferlin
Přesně tak, hlavu dolu-bod číslo jedna.
Tak mě napadla taková věc. Pokud to nebude těsnění, jakože asi ne když nemá problémy s chladicí kapalinou, a nebudou to ani ventily a pokud je zespoda takový přístup k vaně, že se dá zhodit bez vymontování motoru z auta, tak nevidím až takový problém.
Sdělá vanu, odpojí ojnici od klikovky, vysune píst nahoru a vymění kroužky. Bez přípravku se to potom blbě dostává zpět do válce ale jít by to mělo i tak. Jestli se dají sehnat kroužky jen na jeden válec, to nevím, spíš sada na celý motor. Ale možná by stačilo zapečené kroužky opatrně rozhýbat, sundat, vyčistit pořádně drážky a hodit zpátky. Nestálo by ho to kromě práce a nového těsnění hlavy nic a určo by to bylo lepší, než teď.

Napsal: čtv 31.01.2008 20:12
od exnumik
OK sundám hlavu a uvidím, ale teď nemám prašulky na takovou opravu, takže to bude muset počkat

a já musím jezdit po 3 letech opět vlakem...
moc Vám děkuju a o opravě budu průběžně informovat... aby i ostatní věděli jak na to... kdyby nedej bože měli ten samej problém...
a mám najeto 325 000km jen pro info...
zatím ahoj...