Napsal: pon 15.07.2013 10:28
lukepostulka píše:Mohl by prosím někdo popsat jak otestovat její funkčnost? Z toho co tady vidím nejsem 2x chytřejší, to že to "cvakne" při vypnutí motoru asi nestačí
Zpětně jsem si projel to téma, který vyhodil mitch17, protože jsem do něj taky přispíval, ale myslím, že se tam nedočteš jak otestovat funkčnost:D
Takže: Můžeš to vyzkoušet buď tak, že necháš chcíplé auto, šáhneš rukou na tu membránu pod sáním, a zkusíš si sní zapružit, abys věděl jak se hýbe... potom nastartuješ a půjdeš si sáhnout znova, hned po nastartování by se sama měla zatáhnout, t poznáš tak, že ti sní nepůjde pružit. Když se nezatáhne, tak zní zkus vytáhnout podtlak hadičku (nejlépe si vzít nějakou delší z jiných míst), tu si dej na přímo do pusy a zkus nasávat do sebe a druhou ruku měj na tom ventilu, asi po druhým nebo třetím nasátí by se ta klapka měla zavřít. Sát by mělo jít ztuha. Pokud ti to půjde zlehka a memrána se nezavře, tak je to jasný... je prasklá. Pokud ti to půjde pusou zavřít, ale motor jí nezavře, tak si překontroluj všechny podtlakový hadice od sání, přes rezervoár, ele. ventil až do tý membrány. Když budou v pohodě, pravděpodobně máš KO ten ele. ventil. Jeho funkčnost ověříš tak, že ho vytáhneš i s rezerováer a prdneš na něj 12V přímo z baterky, musí ti cvaknout, když ne, tak máš jasno.