Napsal: čtv 03.01.2008 19:00
dle myho nazoru nema ale cenu prznit motor, horkotěžko se pak auto prodává, radsi se ho zbav a kup si rovnou m3 jestli chceš pořádny svezení, nejakejch 50hp zatohle sraní nestojí.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
tak šetři, já taky neměl, mám dočasně na rok a půl 328, lepší si počkat než prznit morory a dělat z toho neprodejny auto.sebastianbride píše:na m3 nemám
Chces rict ze BMW se upravuje narvanim na kultovni sestivalec Turbo ci kompresor? Dle meho dat svody,vyfuk,chip je idealni volbou navic s daleko mensim rizikem a jednoduchosti budouci demontazi napr. pri prodejijacob píše:na nějaky čipy a vejfuky bych se vybod, to je bmw a né fábieJinak jestli si z Brna, tak to ti asi moc nepomůžu, protoze sem z Prahy
neupravuje se tak bmw, ale upravuje se tak ku ceně každé auto u kterého je to možné. Právě proto, že je to povedený kultovní šestivál jde tato úprava svižně, jak jsem již argumentoval, tak díky kompresnímu poměru. Svody, aby opravdu stály za to, stojej pomalu to samé co turbo a efekt neni zdaleka takový. Jestli myslíš levnější svody, nikdy bych si to na bmw nedal, jako někteří členové, ten tichoučkej 6ti vál mi opravdu vyhovuje a turbo to ticho zachová, krom blow off efektu v otáčkách, kterej se mi rovněž líbí. Ale ať je úprava jakákoliv, sou to vždy zbytečně vyhozené peníze. Já osobně bych si radši počkal na tu M3 a nepiplal bych nějaky svody.hopiondra píše:Chces rict ze BMW se upravuje narvanim na kultovni sestivalec Turbo ci kompresor? Dle meho dat svody,vyfuk,chip je idealni volbou navic s daleko mensim rizikem a jednoduchosti budouci demontazi napr. pri prodejijacob píše:na nějaky čipy a vejfuky bych se vybod, to je bmw a né fábieJinak jestli si z Brna, tak to ti asi moc nepomůžu, protoze sem z Prahy
Vše dělá můj kamarád, má za sebou několik desítek turb na zakázku, stejně tak i řikal, stejnou hranici "0,3" bar. 80 až 100t mně to mělo stát u N/A mazdy nižšího obsahu. U 328 určitě o něco levnější, ale oficiální ceny u nějaké firmy budou určitě jiné.Speedy píše:ROFL. Hlavně by mne zajímalo, kdo Ti to naladí jednotku tady v ČR. Tlačit můžeš tak 0,3baru, jinak ten motor půjde fofrem k šípku. Komprese 10,8:1 nebo kolik to má není ideální pro velký tlak. Pokud to dáš někam udělat, bude to stát kolem 100k jako víno, uvědom si, že se to musí nějak přidělat a práce-vývoj není levná.
nebude to skoro to samé ?castro píše:a co 330iC ?
jako oturbit 328i? určitě nebude.... bude to lepší.jacob píše:nebude to skoro to samé ?castro píše:a co 330iC ?
nikdo tu o záruce nemluvil, jen o riziku, takže jsem v podstatě řekl to samé co ty, a máš pravdu, nikdo neni magor aby dával záruku na motor, jen říkám, že u banálních nárustech výkonu (+/- 50hp) tak velké riziko není, když se přii 0,3bar tlaku motor defakto skoro neladí, jede se na sérii.kosh píše:To mi chceš říst že ti ten típek dá záruku? Když třeba špatně zajistí rozvody a popadají ventily dolů, .... Jeden bude říkat to, druhý zase ono a nakonec to dopadne tak že 330 bude stát venku bez motoru.![]()
Nechci do nikoho rypat, ale tak to prostě je. Nikdo není sebevrah aby při práci za 100 000 u turba dával záruku za jetý motor, který stojí 300 000 Kč.
jasny, m3 je cenove porad jinde, ale porad motor ví vydrží, než přeboostovanej motor. A když jdeš na hardboost, cenově by se tu už dalo celkem polemizovat. Já zas nemám rád úpravy, který "kurví" auto. Boost je ideální věc pro člověka, co si to dělá sám, je mechanicky zručný, tam jsou jiné cenové hranice a nebo se pak najdou srdcaři, co se svyho miláčka vzdát nechtějí a ty prachy investují.Martyn píše:Tak ja nevim, jsem opravdu laik v tomhle ale nejakej konik navic by se hodil:o) a pokud to nekdo takhle dela bezne tak s tim nejakou zkusenost asi mit bude ze.. Kazdopadne si myslim ze zachovaly baworacky R6 naturbenych + treba 25% vykonu pobrat mohl bez problemu, nebo ne?
A M3 je cenove porad 2-3x draz nez 330i.. A udrzba je taky trosku jinde..